Ogłoszenie o zamowieniu Nr 83208 - 2013 z dnia 28.02.2013 Zad 1: Przebudowa mostu w ciągu dr. woj. Nr 670 k/m Stock. Zad. 2: Przebudowa przepustów w ciągu dr. woj. Nr 693w m. Zalesie oraz Moszczona Pańska. Zad. 3: Przebudowa mostów w m. Rutka-Tartak

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - ZADANIE 1 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:

Zadanie 1: Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 670 w km 55+288 km. Stock

zakończone zostało wyborem oferty firmy  STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:

  1. Budrex-Kobi Sp. z o.o., ul Hetmańska 92, 15-727 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową  579 882,58 zł);
  2. Mota-Engil Central Europe S.A., ul. Wadowicka 8 W, 30-415 Kraków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową  609 835,46 zł);
  3. Hydrobud Kielczyk Sp.J., ul. Kombatantów 4, 15-102 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową  466 615,17 zł);
  4. STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 432 423,49 zł);
  5. „MERX” Spółka z o. o., ul. Stanisława Bukowskiego 1/40, 15-066 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową  566 856,94 zł).

     08.04.2013r.

 


 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - ZADANIE 2

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na

Zadanie 2: Przebudowa przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele -  Siemiatycze w km 24+216 w m. Zalesie oraz w km 25+350 w m. Moszczona Pańska

zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Drogowo Mostowego MAKSBUD Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:

  1. Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe MAKSBUD Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową  346 328,16 zł);
  2. Budrex-Kobi Sp. z o.o., ul Hetmańska 92, 15-727 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową  367 097,85 zł);
  3. Hydrobud Kielczyk Sp.J., ul. Kombatantów 4, 15-102 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową  392 405,64 zł);
  4.  „MERX” Spółka z o. o., ul. Stanisława Bukowskiego 1/40, 15-066 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową  445 396,53 zł).

 08.04.2013r.

 


 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - ZADANIE 3

 

 Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:

Zadanie 3: Przebudowa mostów w m. Rutka-Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 przez rz. Szeszupa w km 53+283 oraz przez rz. Potopka w km 53+027,

zakończone zostało wyborem oferty firmy Mota-Engil Central Europe S.A., ul. Wadowicka 8 W, 30-415 Kraków.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:

  1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo Usługowe JAWAL Sp. z o.o., ul. Kamienna 7, 25-041Kielce (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/– z ceną ofertową 6 546 991,13zł);
  2. MOST Sp. z o. o., ul. Kujawska 51A, 81-862 Sopot (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 5 461 996,51  zł);
  3. Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna, ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową  6 060 427,80 zł);
  4. Budrex-Kobi Sp. z o.o., ul Hetmańska 92, 15-727 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 5 632 224,19 zł);
  5. Mota-Engil Central Europe S.A., ul. Wadowicka 8 W, 30-415 Kraków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową  4 542 739,42 zł);
  6. Hydrobud Kielczyk Sp.J., ul. Kombatantów 4, 15-102 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 5 611 116,03 zł);
  7. STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 5 889 935,10 zł).

 08.04.2013r.

 

 


 

ZMIANA TERMINU SKłADANIA OFERT - ZADANIE 1, 2, 3. SKŁADANIE OFERT DO  dnia 21.03.2013 roku.

 


 

ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - Zadanie 1

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:

Zadanie 1: Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 670 w km 55+288 k/m Stock.

Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ, tj:

W części XIV. pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 21.03.2013 roku.

08.03.2013r.

 


 

ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - Zadanie 2

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:

Zadanie 2: Przebudowa przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele – Siemiatycze w km 24+216 w m. Zalesie oraz w km 25+350 w m. Moszczona Pańska.

Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ w zakresie uprawnień Kierownika robót:

  1. w części V. pkt 3 zapisy o brzmieniu:

KIEROWNIK ROBÓT winien:

  1. posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji w budownictwie do realizacji robót mostowych na zadaniu objętym niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,”

 zastępuje się zapisem:

„KIEROWNIK ROBÓT winien:

  1. posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji w budownictwie do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,”.

 

  1. w części XIV. pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 21.03.2013 roku.

 08.03.2013r.

 


 

UZUPEŁNIENIE I ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - Zadanie 3

 Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza uzupełnienia i zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:

Zadanie 3: Przebudowa mostów w m. Rutka-Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 przez rz. Szeszupa w km 53+283 oraz przez rz. Potopka w km 53+027.

 I. Zamawiający dokonuje uzupełnienia SIWZ - części „Dokumentacja projektowa” poprzez dodanie załącznika „Projekt stałej organizacji ruchu – Rutka – Tartak”- plik dostępny poniżej w Załączniku.

II. Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ:

w części XIV. pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 21.03.2013 roku.

 08.03.2013r.

 


 

Numer ogłoszenia: 94998 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 83208 - 2013 data 28.02.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, fax. 85 67 67 153.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4).
  • W ogłoszeniu jest: dotyczy Zadania 2: KIEROWNIK ROBÓT winien: 1) posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji w budownictwie do realizacji robót mostowych na zadaniu objętym niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,.
  • W ogłoszeniu powinno być: KIEROWNIK ROBÓT winien: 1) posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji w budownictwie do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4..
  • W ogłoszeniu jest: 19.03.2013.
  • W ogłoszeniu powinno być: 21.03.2013.

 


 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytanie dotyczące przetargu nieograniczonego na Zadanie 3: Przebudowa mostów w m. Rutka-Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 przez rz. Szeszupa w km 53+283 oraz przez rz. Potopka w km 53+027.

 wyjaśnia co następuje:

 Pytanie 1:

Prosimy o podanie parametrów bariero poręczy sztywnych.

Odpowiedź 1:

Parametry barieroporęczy sztywnej to:

Poziom powstrzymywania – H1

Intensywność zderzenia – B

Szerokość pracująca – W8 

Pytanie 2:

Prosimy o podanie parametrów dla barier linowych (informacja, iż jest to bariera linowa widnieje na rysunkach w dokumentacji projektowej).

Odpowiedź 2:

Parametry bariery linowej to:

Poziom powstrzymywania – L2

Intensywność zderzenia – A

Szerokość pracująca – W5 

Pytanie 3:

Prosimy o potwierdzenie, iż zaprojektowanie mostów tymczasowych leży po stronie wykonawcy.

Odpowiedź 3:

Zamawiający potwierdza, iż wykonanie projektów warsztatowych mostów tymczasowych należy do obowiązków Wykonawcy. 

Pytanie 4:

Prosimy o potwierdzenie, iż projekt tymczasowej organizacji ruchu leży po stronie wykonawcy?

Odpowiedź 4:

Zamawiający potwierdza, iż opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu leży po stronie Wykonawcy. 

Pytanie 5:

Czy Zamawiający posiada pozwolenia i uzgodnienia na wybudowanie mostów tymczasowych?

Odpowiedź 5:

Zamawiający informuje, iż projekty budowlane i wszystkie decyzje administracyjne obejmują mosty tymczasowe przez rz. Potopkę i Szeszupę. 

Pytanie 6:

Prosimy o zamieszczenie projektów stałej organizacji ruchu.

Odpowiedź 6:

Zamawiający zamieści Projekt stałej organizacji ruchu.

 

 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytanie dotyczące przetargu nieograniczonego na Zadaniu 2: Przebudowa przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele – Siemiatycze w km 24+216 w m. Zalesie oraz w km 25+350 w m. Moszczona Pańska wyjaśnia co następuje:

Pytanie 1:

Zwracamy się z prośbą o potwierdzenie zasadności żądania dysponowania przez wykonawcę kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej.

Z uwagi na brak obiektów mostowych w zakresie robót objętych przetargiem (zadanie 2) uważamy, że wystarczającym byłoby dysponowanie osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania budową przepustów zgodnie z § 18 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

Odpowiedź 1:

Zamawiający  zmienia warunki udziału w postępowaniu w odniesieniu do wymogu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotowego zadania, tj.:

JEST:

KIEROWNIK ROBÓT winien: posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji w budownictwie do realizacji robót mostowych na zadaniu objętym niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami.

POWINNO BYĆ:

KIEROWNIK ROBÓT winien: posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji w budownictwie do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami. 

08.03.2013r.

 


 

ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - Zadanie 1, 2, 3

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:

Zadanie 1: Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 670 w km 55+288 k/m Stock.

Zadanie 2: Przebudowa przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele – Siemiatycze w km 24+216 w m. Zalesie oraz w km 25+350 w m. Moszczona Pańska.

Zadanie 3: Przebudowa mostów w m. Rutka-Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 przez rz. Szeszupa w km 53+283 oraz przez rz. Potopka w km 53+027.

 Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ:

  1. w części VI. pkt 2 ppkt 2) otrzymuje brzmienie:

„2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert”.

 

  1. w części XIV. pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 19.03.2013 roku.

 

  1. anuluje się załącznik Załącznik Nr 2 a „OŚWIADCZENIE OSOBY FIZYCZNEJ O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA”

 

05.03.2013r.

 

 


 

 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Numer ogłoszenia: 89542 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 83208 - 2013 data 28.02.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, fax. 85 67 67 153.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6).
  • W ogłoszeniu jest: dotyczy Zadania 1: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  • W ogłoszeniu powinno być: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6).
  • W ogłoszeniu jest: dotyczy Zadania 2: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  • W ogłoszeniu powinno być: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6).
  • W ogłoszeniu jest: dotyczy Zadania 3: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  • W ogłoszeniu powinno być: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 15.03.2013.
  • W ogłoszeniu powinno być: 19.03.2013.

  


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie 1: Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 670 w km 55+288 km. Stock.

Zadanie 2: Przebudowa przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze w km 24+216 w m. Zalesie oraz w km 25+350 w m. Moszczona Pańska.

Zadanie 3: Przebudowa mostów w m. Rutka-Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 przez rz. Szeszupa w km 53+283 oraz przez rz. Potopka w km 53+027.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zadanie 1:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu na przepust przy całkowitym rozebraniu istniejącego mostu i wykonaniu w tym samym miejscu przepustu z rur stalowych karbowanych. Nośność obiektu zostanie podniesiona do klasy A (500 kN) wg PN-85/S-10030.

2. Zamówienie obejmuje wykonanie: - wykonanie oznakowania robót i drogi objazdowej, - rozebranie istniejącego obiektu mostowego, - rozebranie istniejącej nawierzchni na dojazdach, - roboty ziemne, - montaż konstrukcji stalowej przepustu, - wykonanie umocnienia wlotu i wylotu, - wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie umocnienia skarp, - wykonanie nowej nawierzchni na obiekcie i dojazdach, - wykonanie innych robót związanych z realizacją zadania.

Zadanie 2:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch przepustów: a) ZALESIE - istniejący przepust przewidziano do rozbiórki. W miejscu rozebranego przepustu zaprojektowano nowy obiekt o konstrukcji z rur stalowych karbowanych i następujących parametrach: średnica 0,8 m, długość po osi (sklepienie dolne) 15,00 m. Na wlocie i wylocie zaprojektowano rów przydrożny, który należy umocnić brukowcem na podsypce cementowo-piaskowej. b) MOSZCZONA PAŃSKA - istniejący przepust przewidziano do rozbiórki. W miejscu rozebranego przepustu zaprojektowano nowy obiekt o konstrukcji z rur stalowych karbowanych i następujących parametrach: średnica 0,8 m, długość po osi (sklepienie dolne) 14,00 m. Na wlocie i wylocie zaprojektowano rów przydrożny, który należy umocnić brukowcem na podsypce cementowo-piaskowej.

2. Zamówienie obejmuje wykonanie: - wykonanie oznakowania robót, - rozebranie istniejącego obiektu inżynierskiego, - rozebranie istniejącej nawierzchni na dojazdach, - roboty ziemne, - montaż konstrukcji stalowej przepustu, - wykonanie umocnienia wlotu i wylotu, - wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie umocnienia skarp i rowów, - wykonanie nowej nawierzchni na obiekcie i dojazdach, - wykonanie innych robót związanych z realizacją zadania.

Zadanie 3:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch mostów: a) most przez rz. SZESZUPA - istniejący most przewidziano do rozbiórki. W miejscu rozebranego mostu zaprojektowano nowy obiekt mostowy o następujących parametrach: długość całkowita mostu: 17,00 m, szerokość całkowita: 12,20 m, szerokość jezdni: 2 x 3,50 m, szerokość chodnika: 1,50 m. Nośność obiektu zostanie podniesiona do klasy A (500 kN) wg PN-85/S-10030. Na czas budowy nowego mostu przewidziano budowę mostu tymczasowego. Most stały został zaprojektowany jako konstrukcja wykonana z prefabrykowanych belek strunobetonowych typu Kujan NG-15 zespolonych z żelbetową płytą pomostu utwierdzoną ze ścianą przyczółków żelbetowych, tworząc schemat statyczny ramownicy jednoprzęsłowej, posadowionej na żelbetowych palach wielkośrednicowych. Ponadto zaprojektowano przebudowę dojazdów do mostu o łącznej długości 286,09 m wraz z mostem przez rz. Szeszupa - szerokość pasa ruchu: 2 x 3,50 m, szerokość jezdni: 7,0 m, szerokość chodnika: 2,0 ÷ 3,0 m, przebudowę kanalizacji deszczowej i sieci energetycznej, budowę kanału technologicznego i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej oraz przebudowę zatoki autobusowej. b) most przez rz. POTOPKA - istniejący most przewidziano do rozbiórki. W miejscu rozebranego mostu zaprojektowano nowy obiekt mostowy o następujących parametrach: długość całkowita mostu: 9,50 m, szerokość całkowita: 11,65 m, szerokość jezdni: 2 x 3,50 m, szerokość chodnika: 1,50 m. Nośność obiektu zostanie podniesiona do klasy A (500 kN) wg PN-85/S-10030. Na czas budowy nowego mostu przewidziano budowę mostu tymczasowego. Most stały został zaprojektowany jako konstrukcja wykonana z prefabrykowanych desek strunobetonowych typu DS - 9 zespolonych z żelbetową płytą pomostu utwierdzoną ze ścianą przyczółków żelbetowych, tworząc schemat statyczny ramownicy jednoprzęsłowej, posadowionej na żelbetowych palach wielkośrednicowych. Ponadto zaprojektowano przebudowę dojazdów do mostu o łącznej długości 171,33 m wraz z mostem przez rz. Potopka - szerokość pasa ruchu: 2 x 3,50 m, szerokość jezdni: 7,0 m, szerokość chodnika: 2,0 ÷ 3,0 m, przebudowę kanalizacji deszczowej, budowę kanału technologicznego i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej oraz przebudowę zatoki autobusowej.

2. Zamówienie obejmuje wykonanie: - ustawienie, utrzymanie i demontaż tymczasowego oznakowania, - budowę mostów tymczasowych ( w tym wykonanie rysunków warsztatowych), - rozebranie istniejących obiektów inżynierskich, - rozebranie istniejącej nawierzchni na dojazdach, - roboty ziemne, - wykonanie prefabrykowanych pali wielkośrednicowych wierconych, - wykonanie oczepów palowych, - wykonanie podpór mostów i ścian oporowych, - wykonanie konstrukcji nośnej mostów, - wykonanie płyt przejściowych, - wykonanie izolacji, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie kap chodnikowych, - wykonanie krawężników, - wykonanie schodów skarpowych, - wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie umocnienia skarp i rowów, - wykonanie nowej nawierzchni na obiektach i dojazdach, - wykonanie wycinki drzew i krzewów, - wykonanie innych robót związanych z realizacją zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3, 45.22.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZADANIE 1-15 000 PLN ZADANIE 2-10 000 PLN ZADANIE 3-50 000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zadanie 1: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: Wykazanie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: budowy/przebudowy/rozbudowy min. jednego drogowego obiektu inżynierskiego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.), w ciągu drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy min. Z, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie 2: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: Wykazanie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: budowy/przebudowy/rozbudowy min. dwóch drogowych obiektów inżynierskich (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.), w ciągu dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy min. Z, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto każdy, wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie 3: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: Wykazanie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: budowy/przebudowy/rozbudowy min. dwóch drogowych obiektów mostowych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.), w ciągu dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł (brutto) każdy, wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone lub min. dwóch zadań polegających na budowie/przebudowie/rozbudowie dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Br 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy min. Z o długości min. 0,5 km wraz z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł (brutto) każde, wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zadanie 1: W zakresie spełniania warunków wymagane jest wykazanie: 1) Wytwórni mas bitumicznych - (należy podać informację o sposobie dysponowania). 2) Laboratorium - (należy podać informację o sposobie dysponowania). Zadanie 2: W zakresie spełniania warunków wymagane jest wykazanie: 1) Wytwórni mas bitumicznych - (należy podać informację o sposobie dysponowania). 2) Laboratorium - (należy podać informację o sposobie dysponowania). Zadanie 3: W zakresie spełniania warunków wymagane jest wykazanie: 1) Wytwórni mas bitumicznych - (należy podać informację o sposobie dysponowania). 2) Laboratorium - (należy podać informację o sposobie dysponowania).
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zadanie 1: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: KIEROWNIK BUDOWY winien: 1) posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, 2) wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na min. dwóch zadaniach związanych z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu inżynierskiego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) w ciągu dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), klasy min. Z o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto każdy, które były przez niego zrealizowane i rozliczone. KIEROWNIK ROBÓT winien: 1) posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji w budownictwie do realizacji robót mostowych na zadaniu objętym niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, 2) wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na min. jednym zadaniu związanym z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu inżynierskiego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.), w ciągu drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), klasy min. Z, które było przez niego zrealizowane i rozliczone. GEODETA winien: posiadać uprawnienia w zakresie: 1) geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, 2) rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, 3) geodezyjnej obsługi inwestycji. Zadanie 2: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: KIEROWNIK BUDOWY winien: 1) posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, 2) wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na min. dwóch zadaniach związanych z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu inżynierskiego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) w ciągu dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), klasy min. Z o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto każdy, które były przez niego zrealizowane i rozliczone. KIEROWNIK ROBÓT winien: 1) posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji w budownictwie do realizacji robót mostowych na zadaniu objętym niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, 2) wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na min. jednym zadaniu związanym z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu inżynierskiego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.), w ciągu drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), klasy min. Z, które było przez niego zrealizowane i rozliczone. GEODETA winien: posiadać uprawnienia w zakresie: 1) geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, 2) rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, 3) geodezyjnej obsługi inwestycji. Zadanie 3: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: 1) KIEROWNIK BUDOWY winien: a) posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, b) wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na: - budowie/przebudowie/rozbudowie min. dwóch drogowych obiektów mostowych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) w ciągu dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00zł (brutto) każdy, które były przez niego zrealizowane i rozliczone, lub - min. dwóch zadań związanych z budową/przebudową/rozbudową dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy min. Z o długości min. 0,5 km wraz z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00zł (brutto) każde, które były przez niego zrealizowane i rozliczone. 2) KIEROWNIK robót mostowych winien: a) posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do realizacji robót mostowych na zadaniu objętym niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, b) wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na min. jednym zadaniu związanym z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) w ciągu drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), klasy min. Z, które było przez niego zrealizowane i rozliczone. 3) KIEROWNIK robót drogowych winien: a) posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do realizacji robót drogowych na zadaniu objętym niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, b) wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na min. jednym zadaniu polegającym na budowie/przebudowie/rozbudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy min. Z, które było przez niego zrealizowanie i rozliczone. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Kierownika robót mostowych z funkcją Kierownika robót drogowych i sprawowanie ich przez jedną osobę, o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania. 4) KIEROWNIK robót sanitarnych winien: a) posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem, b) min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami. 5) KIEROWNIK robót energetycznych winien: a) posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem, b) min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami. 6) GEODETA winien posiadać uprawnienia z zakresu: a) geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, b) rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, c) geodezyjnej obsługi inwestycji.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zadanie 1: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN. Zadanie 2: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN. Zadanie 3: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zadanie 1: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy 2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 3. Inne dokumenty: 1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2)dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo). 3) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, tj. dotyczące ust. 2 pkt. 1 - 2. 5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta wspólna powinna zawierać: a) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt. 1, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, 6, składa dowolny Wykonawca Wykonawcy wskazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, c) oświadczenie wymienione w ust. 2 pkt. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 2 pkt. 2 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. 6. Dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. (Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument zawierający oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym odpowiednio dla ust. 2 pkt. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zadanie 2: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy, 2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, 3. Inne dokumenty: 1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo). 3) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, tj. dotyczące ust. 2 pkt. 1 - 2. 5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta wspólna powinna zawierać: a) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt. 1, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, 6, składa dowolny Wykonawca Wykonawcy wskazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, c) oświadczenie wymienione w ust. 2 pkt. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 2 pkt. 2 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. 6. Dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. (Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument zawierający oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym odpowiednio dla ust. 2 pkt. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zadanie 3: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy, 2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy , 3. Inne dokumenty: 1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo). 3) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, tj. dotyczące ust. 2 pkt. 1 - 2. 5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta wspólna powinna zawierać: a) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt. 1, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, 6, składa dowolny Wykonawca /Wykonawcy wskazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, c) oświadczenie wymienione w ust. 2 pkt. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 2 pkt. 2 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. 6. Dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. (Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument zawierający oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym odpowiednio dla ust. 2 pkt. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadaniu 1: Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 670 w km 55+288 k/m Stock..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadaniu 1: Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 670 w km 55+288 k/m Stock..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadaniu 2: Przebudowa przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze w km 24+216 w m. Zalesie oraz w km 25+350 w m. Moszczona Pańska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadaniu 2: Przebudowa przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze w km 24+216 w m. Zalesie oraz w km 25+350 w m. Moszczona Pańska..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Przebudowa mostów w m. Rutka-Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 przez rz. Szeszupa w km 53+283 oraz przez rz. Potopka w km 53+027..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Przebudowa mostów w m. Rutka-Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 przez rz. Szeszupa w km 53+283 oraz przez rz. Potopka w km 53+027..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 Dokumentacja SIWZ projektowa do zadania 3

 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Data wytworzenia: 2013-02-28

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2013-02-28

Data modyfikacji: 2013-04-08

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2013-02-28