Ogłoszenie o zamówieniu Nr 1789-2013 z dn. 03.01.2013 r. Pełnienie nadzoru inwest. na zad. określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbud. mostu przez rz. Narew w Nowogrodzie w ciągu dr. woj. Nr 645 wraz z niezbędną infrastrukturą techn.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

  


 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  

          Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbudowę mostu przez rzekę Narew w Nowogrodzie w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zakończone zostało wyborem oferty firmy Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:

  1. Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 429 024,00 zł);
  2. Zakłady Budownictwa Mostowego Inwestor Zastępczy S.A., ul. Julianowska 13, 03-338 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 567 545,06 zł);
  3. Lafrentz – Polska Sp. z o.o., ul. Ząbszyńska 29, 60-359 Poznań (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 540 141,95 zł);
  4. P.H.U. „BAUMARK” Robert Siemieniewski, ul. I Armii Wojska Polskiego 106, 07-202 Wyszków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 672 810,00 zł) oferta odrzucona;
  5. Biuro Usług Inwestycyjnych Ciechański & Haładaj Sp.J., ul. Wodna 47, 90-046 Łódź (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 885 600,00 zł).

  

Białystok, 25.01.2013 r.

 

 


 

Białystok: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbudowę mostu przez rzekę Narew w Nowogrodzie w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Numer ogłoszenia: 1789 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbudowę mostu przez rzekę Narew w Nowogrodzie w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbudowę mostu przez rzekę Narew w Nowogrodzie w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. 2. Zamówienie obejmuje: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbudowę mostu przez rzekę Narew w Nowogrodzie w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. 3. Parametry charakterystyczne inwestycji: Przebudowa i rozbudowa mostu: 1 szt. 4. Zamówieniem usługi - pełnieniem nadzoru inwestorskiego - objęte zostaną m.in. następujące roboty: 1) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - wraz z opracowaniem projektu, ustawieniem, utrzymaniem i demontażem oznakowania, 2) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu wodnego na czas prowadzenia robót - wraz z opracowaniem projektu (w tym zdjęcie, odnowienie i powieszenie znaków żeglugowych), 3) wykonanie rozbiórki wyposażenia mostu i ustroju niosącego, 4) wykonanie wzmocnienia filarów i przyczółków poprzez torkretowanie, 5) wykonanie nowych ław i ciosów podłożyskowych oraz montaż łożysk, 6) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni betonowych, 7) wykonanie zasypek przyczółków, 8) wykonanie płyt przejściowych, 9) montaż wpustów i sączków, 10) wykonanie żelbetowej płyty nadbetonu ustroju nośnego, 11) wykonanie izolacji płyty mostu, 12) ustawienie krawężników i gzymsów, 13) wykonanie drenażu i kap chodnikowych, 14) montaż urządzeń dylatacyjnych, 15) wykonanie nawierzchni na jezdni oraz chodnikach, 16) montaż barier i balustrad, 17) wykonanie elementów odwodnienia mostu (kanalizacja deszczowa z układem podczyszczającym osadnik - separator), 18) wykonanie schodów skarpowych i umocnień stożków, 19) przebudowę sieci teletechnicznej, 20) wykonanie oświetlenia na moście, 21) wykonanie innych robót związanych z realizacją zadania. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. 5. W RAMACH NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA NADZÓR INWESTORSKI OBEJMUJE: 1) nadzór nad robotami drogowymi, 2) nadzór nad robotami mostowymi, 3) nadzór nad robotami związanymi z branżą telekomunikacyjną, 4) nadzór nad robotami związanymi z branżą elektroenergetyczną, 5) nadzór przyrodniczy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.63.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - min. 1 zamówienie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową drogowego obiektu mostowego (w rozumieniu rozporządzenia ministra transportu i gospodarki morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie) długości minimum 50 m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz. U. z 2005r, Nr 67, poz.582) w ciągu drogi publicznej (w rozumieniu rozporządzenia ministra transportu i gospodarki morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie), o wartości robót minimum 5 000 000,00 PLN (brutto), lub - minimum 1 zamówienie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową drogi publicznej (w rozumieniu rozporządzenia ministra transportu i gospodarki morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie) klasy minimum Z wraz z budową/rozbudową/przebudową drogowego obiektu mostowego o długości minimum 50 m o wartości robót nie mniejszej niż 20 000 000,00 PLN (brutto), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wskazanie: 1. Kierownik zespołu nadzorującego - Inspektor nadzoru robót mostowych winien: 1) posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji inspektora nadzoru do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 5 lat doświadczenia z uprawnieniami 2) wykazać pełnienie funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy / kierownika robót (od początku do końca realizacji zadania) na wykonanym i rozliczonym min. 1 zadaniu polegającym na budowie/rozbudowie/przebudowie drogowego obiektu mostowego o wartości robót minimum 5 000 000,00 PLN (brutto) i długości minimum 50 m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz. U. z 2005r, Nr 67, poz.582) lub minimum 1 zadanie polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie dróg publicznych (w rozumieniu rozporządzenia ministra transportu i gospodarki morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie) klasy minimum Z wraz z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu mostowego o długości minimum 50m o wartości robót nie mniejszej niż 20 000 000,00 PLN (brutto). 2. Inspektor nadzoru robót drogowych winien: 1) posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji inspektora nadzoru do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, 2) wykazanie pełnienia funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy/ kierownika robót (od początku do końca realizacji zadania) na wykonanym i rozliczonym min. 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie dróg publicznych (w rozumieniu rozporządzenia ministra transportu i gospodarki morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie). Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych i Inspektora nadzoru robót drogowych. W przypadku połączenia funkcji inspektora nadzoru robót mostowych i drogowych proponowana osoba powinna posiadać doświadczenie jak dla inspektora nadzoru robót mostowych i posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji inspektora nadzoru do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 5 lat doświadczenia z uprawnieniami. 3. Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych winien: posiadać uprawnienia do nadzorowania / kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem. 4. Inspektor nadzoru robót energetycznych winien: posiadać uprawnienia do nadzorowania / kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych i Inspektora nadzoru robót energetycznych, o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania. 5. Osoba sprawująca nadzór przyrodniczy winna: 1) posiadać wykształcenie wyższe przyrodnicze, 2) wykazać pełnienie nadzoru przyrodniczego na co najmniej 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych. 6. Asystent ds. rozliczeń winien: 1) wykazać doświadczenie na zrealizowanym i rozliczonym minimum 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych. 7. Geodeta winien posiadać uprawnienia do: 1) geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, 2) rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, 3) geodezyjnej obsługi inwestycji.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: Wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo). Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2013 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Godlewski

Wprowadzający: Krzysztof Godlewski

Data wprowadzenia: 2013-01-03

Data modyfikacji: 2013-01-25

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2013-01-03