Ogłoszenie o zamówieniu Nr 329902 z dnia 14.08.2013. Zad I - Remont zatok autobus. w ciągu dr. woj. Nr 676 w km 12+740 str. L i 16+045 str. P. Zad. II - Remont naw. drogi woj. Nr 676 wraz z remontem zatoki autobusowej w m. Poczopek str P.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce z siedzibą przy ul. Wodnej 7. zawiadamia, że działając na podstawie art.92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
ZADANIE I
-remont zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676 Białystok - Supraśl - Krynki - Gr. Państwa w km 12+740 str. L i 16+045 str. P
ZADANIE II
-remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 676 Białystok - Supraśl - Krynki od km 41+893 - 42+750 wraz z remontem zatoki autobusowej w m. Poczopek str. P
zakończone zostało wyborem:
ZADANIE I
oferty Przedsiębiorstwa Drogowego „SOKOLIK” Zbigniew Sokolik 15-795 Białystok, ul. Palmowa 54
Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
ZADANIE II
oferty firmy STRABAG Sp. z o.o. Budownictwo Infrastruktury ul. Parzniewska 10 PL 05-800 Pruszków. Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:
ZADANIE I
- Przedsiębiorstwo Drogowe „SOKOLIK” Zbigniew Sokolik 15-795 Białystok, ul. Palmowa 54 (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ z ceną ofertową – 198 870,29zł ).
ZADANIE II
- STRABAG Sp.z o.o. Budownictwo Infrastruktury ul. Parzniewska 10 PL 05-800 Pruszków. (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ z ceną ofertową- 546 012,67zł ).
- „Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów sp. z o.o. 15-680 Białystok ul. Produkcyjna 102 (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ z ceną ofertową- 633 804,28 zł ).
- P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk 16-200 Dąbrowa Białostocka ul. Małyszówka Kolonia 33. (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ z ceną ofertową- 654 320,95zł).
Sokółka,09.09.2013r
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytania potencjalnego Wykonawcy dotyczące przetargu nieograniczonego na ZADANIE II – remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 676 Białystok-Krynki od km 41+893 – 42+750 wraz z remontem zatoki autobusowej w m. Poczopek str. P, wyjaśnia co następuje:
Zapytanie nr 1
Czy zamawiający potwierdza, że na przedmiotowym zadaniu będą obowiązywały najnowsze aktualne wytyczne techniczne WT1-2010 dla kruszyw do mieszanek mineralno –asfaltowych?
Odpowiedź nr 1
Na przedmiotowym zadaniu będą obowiązywały najnowsze aktualne wytyczne techniczne WT1-2010 dla kruszyw do mieszanek mineralno –asfaltowych zgodnie z załączonymi SST.
Zapytanie nr 2
Czy zamawiający potwierdza, że na przedmiotowym zadaniu będą obowiązywały najnowsze aktualne wytyczne techniczne WT2-2010 do projektowania mieszanek mineralno-asfaltowych?
Odpowiedź nr 2
Na przedmiotowym zadaniu będą obowiązywały najnowsze aktualne wytyczne techniczne WT2-2010 do projektowania mieszanek mineralno–asfaltowych zgodnie z załączonymi SST.
Zapytanie nr 3
Czy zamawiający posiada prawomocny ZRID na przedmiotowe zadanie?
Odpowiedź nr 3
Roboty będą wykonywane w istniejących granicach pasa drogowego w oparciu o: zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - pkt. III.1.2) SIWZ.
Sokółka, dn. 26.08.2013r.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
________________________________________
Białystok: ZADANIE I - Remont zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676 Białystok-Supraśl-Krynki Gr. Państwa w km 12+740 str. L i 16+045 str. P. ZADANIE II - Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 676 Białystok -Supraśl-Krynki od km 41+893 -42+750 wraz z remontem zatoki autobusowej w m. Poczopek str P .
Numer ogłoszenia: 329902 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
• Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE I - Remont zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676 Białystok-Supraśl-Krynki Gr. Państwa w km 12+740 str. L i 16+045 str. P. ZADANIE II - Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 676 Białystok -Supraśl-Krynki od km 41+893 -42+750 wraz z remontem zatoki autobusowej w m. Poczopek str P ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: ZADANIE I - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,14 km, - Usunięcie humusu - 411,30 m2 - Rozebranie naw. z mas bitumicznych- 235,40 m2, - Rozebranie naw. z płyt drogowych betonowych gr. 12 cm., wraz z wywiezieniem gruzu - 114,00 m2, - Wykopy - 176,00 m3, - Koryto gł. 30cm - 285,60m2, - Profilowanie i zagęszczenie podłoża - ręczne - 256,00 m2, - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm- 228,0m2, - Podbudowa betonowa gr 20 cm - 228,0m2, - Podbudowa z kruszyw naturalnych gr 10 cm - 256,0m2, - Ułożenie ścieku pochodnikowego - 2,5m, - Krawężniki wtopione 20x22cm - 123,00 m, - Krawężniki wystające 20x30 - 154,50m, - Obrzeża betonowe - 160,20m, - Chodnik z płyt betonowych 35x35x5 - 256,00m2 - Nawierzchnia z kostki kamiennej nieregularnej - 228,00m2 - Przepusty rurowe pod zjazdami z rur PCV o śr.60 cm - 58,70mb, - Umocnienie dna rowu i ścieków z kamienia narzutowego - 308,11 m2, - Plantowanie i obrobienie na czysto korony nasypów i dna wykopów - 118,40m2 - Humusowanie z obsianiem - 98,50m2 - Oczyszczenie rowów - 50mb, - Poręcze ochronne sztywne - 66,00m, - Projekt czasowej organizacji ruchu, - Inwentaryzacja powykonawcza. ZADANIE II - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,86 km, - Roboty ziemne z transportem - 240,90m3, - Wykonanie wykopów na odkład - 257,00m3, - Wykonanie nasypów (pobocza) - 147,40m3, - Koryto gł. 10cm - 152,00m2, - Profilowanie i zagęszczenie podłoża -ręczne - 157,00 m2, - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm - 245,80m2, - Podbudowa betonowa gr 20 cm - 94,00m2, - Podbudowa z kruszyw naturalnych gr 10 cm - 45,50m2, - Krawężniki wtopione 20x22cm - 47,00 m, - Krawężniki wystające 20x30 - 48,80m, - Obrzeża betonowe - 27,80m, - Chodnik z płyt betonowych 35x35x5 - 45,50m2 - Nawierzchnia z kostki kamiennej nieregularnej - 94,00m2 - Skropienie - 10 439,50m2 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową - 835,70t, - Wykonanie warstwy ścieralnej gr 4 cm- 5297,50m2, - Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych- 1137,00m2, - Przepusty rurowe pod zjazdami z rur PCV o śr.50 cm - 24,00mb, - Umocnienie kamieniem narzutowym wlotu i wylotu przepustu - 12,00 m2, - Plantowanie i obrobienie na czysto korony nasypów i dna wykopów - 4265,50m2 - Oczyszczenie przepustów - 7,00mb, - Projekt czasowej organizacji ruchu, - Inwentaryzacja powykonawcza..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o nie dotyczy
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ZADANIE I: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie/rozbudowie/budowie chodnika/placu/parkingu o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. ZADANIE II: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie/rozbudowie/budowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03. 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. ZADANIE I i II (w przypadku złożenia oferty łącznie na ZADANIE I i II) wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie/rozbudowie/budowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03. 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dotyczy ZADANIA II W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: 1) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100Mg/h, (informacja o dostępie), 2) laboratorium drogowe (informacja o dostępie).
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Kierownik robót: winien posiadać właściwe uprawnienia, pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót w zakresie dróg publicznych wymaganych do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodów* dotyczących wymaganych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie). *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli, Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał) oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sokółce ul. Wodna 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 10:00, miejsce: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sokółce ul. Wodna 7 - pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
dnia 14.08.2013
Metryka strony