Ogłoszenie o zamówieniu Nr 65082 - 2013 z dnia 18.02.2013 SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
INFORMACJA O WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku zawiadamia, że z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na sprzątanie dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego z podziałem na: PAKIET I - jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych, wykluczono firmy:
- Firma Usługowa ATAP Bartosz Tulwin, ul. Sienkiewicza 16, 07-100 Węgrów,
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o.o., ul. Kolejowa 4A, 18-500 Kolno,
- na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), ponieważ Wykonawcy do dnia 27.03.2013 r. nie wyrazili zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni tj. do dnia 26.04.2013 r.
INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ww. ustawy oferta złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowaniu o udzielenie zamówienia podlega odrzuceniu. W związku z powyższym odrzucono ofertę firmy:
- Firma Usługowa ATAP Bartosz Tulwin, ul. Sienkiewicza 16, 07-100 Węgrów,
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o.o., ul. Kolejowa 4A, 18-500 Kolno.
Białystok, dnia 28.03.2013 r.
KOREKTA - ZAWIADOMIENIA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - PAKIET II Zadanie 20: Sejny
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 koryguje wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Sprzątanie dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego PAKIET II – Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach Zadanie 20: Sejny.
W rozstrzygnięciu postępowania z dnia 12.03.2013 r. błędnie unieważniono postępowanie dotyczące tej części. Najniższą cenowo ofertę na ww. zadanie złożyła firma: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sejnach Sp. z o.o., ul. 1 Maja 15, 16-500 Sejny - 11 414,28 zł.
W związku z powyższym postępowanie dotyczące sprzątania nawierzchni ulic w miastach Zadanie 20: Sejny zakończono wyborem oferty firmy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sejnach Sp. z o.o., ul. 1 Maja 15, 16-500 Sejny.
Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym dotyczącym Zadania 20: Sejny, wzięły udział następujące firmy:
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sejnach Sp. z o.o., ul. 1 Maja 15, 16-500 Sejny, Zadanie nr 20: 11 414,28 zł;
- Mechanika Usługi Rolnicze i Roboty Drogowe Ryszard Tomkiel, Giby 43, 16-506 Giby, Zadanie nr 20: 16 924,56 zł;
- GARDEN-COM Katarzyna Rafałko, ul. Warszawska 55/31, 15-062 Białystok, Zadanie nr 20: 14 956,62 zł;
- TOP 2001 Sp. z o.o., ul. Gen. Władysława Andersa 38, 15-113 Białystok, Zadanie nr 20: 14 956,62 zł;
- Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Jacek Zarzecki, ul. Porzeczkowa 19/54, 15-815 Białystok, Zadanie nr 20: 16 531,02 zł.
Białystok, dnia 13.03.2013 r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - PAKIET II
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Sprzątanie dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego PAKIET II – Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach zakończone zostało na:
- Zadanie 1: Łapy
Zadanie 4: Zabłudów
Zadanie 7: Kolno
Zadanie 8: Stawiski
Zadanie 10: Ciechanowiec
Zadanie 12: Czyżew
Zadanie 15: Supraśl
Zadanie 16: Knyszyn
wyborem oferty: GARDEN-COM Katarzyna Rafałko, ul. Warszawska 55/31, 15-062 Białystok;
- Zadanie 2: Brańsk
wyborem oferty: BANIOCHA Małgorzata Maria Filim, ul. Dubiażyńska 44, 17-100 Bielsk Podlaski;
- Zadanie 3: Michałowo
Zadanie 11: Hajnówka
wyborem oferty: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka;
4. Zadanie 5: Tykocin
wyborem oferty: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe Mirosław Pełszyński, ul. Kolejowa 28, 19-100 Mońki;
- Zadanie 6: Jedwabne
wyborem oferty: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Wojciech Skrodzki, Pl. 250-lecia 7, 18-420 Jedwabne;
- Zadanie 9: Siemiatycze
wyborem oferty: Przedsiębiorstwo Usługowe MPO-J Anna Renata Jarocka, ul. Obrońców Warszawy 15, 17-300 Siemiatycze;
- Zadanie 13: Sokółka
Zadanie 14: Dąbrowa Białostocka
Zadanie 18: Krynki
wyborem oferty: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Targowa 10, 16-100 Sokółka;
- Zadanie 17: Lipsk
Zadanie 19: Augustów
wyborem oferty: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sejnach Sp. z o.o., ul. 1 Maja 15, 16-500 Sejny;
Wybrano oferty najkorzystniejsze, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
- Przedsiębiorstwo Usługowe MPO-J Anna Renata Jarocka, ul. Obrońców Warszawy 15, 17-300 Siemiatycze, Zadanie nr 9: 6 046,62 zł; Zadanie nr 10: 15 195,60 zł; Zadanie nr 12: 8 147,28 zł;
- Zakład Zieleni Jarosław Dłużniewski, Wola Zambrzycka 3C, 18-300 Zambrów, Zadanie nr 1: 13 631,82 zł; Zadanie nr 2: 7 377,42 zł; Zadanie nr 5: 11 857,62 zł; Zadanie nr 6: 4 700,58 zł; Zadanie nr 7: 12 048,42 zł; Zadanie nr 8: 6 072,90 zł; Zadanie nr 10: 17 366,40 zł; Zadanie nr 11: 28 852,20 zł; Zadanie nr 12: 8 394,18 zł;
- Firma T.H.U. JUSBER Stanisław Olender, Czerwone 6, 18-500 Kolno, Zadanie nr 6: 4 536,00 zł; Zadanie nr 7: 10 368,00 zł; Zadanie nr 8: 5 184,00 zł; - oferta odrzucona;
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sejnach Sp. z o.o., ul. 1 Maja 15, 16-500 Sejny, Zadanie nr 13: 7 836,24 zł; Zadanie nr 14: 12 468,48 zł; Zadanie nr 17: 3 084,48 zł; Zadanie nr 19: 3 719,52 zł; Zadanie nr 20: 11 414,28 zł;
- Firma Usługowa ATAP Bartosz Tulwin, ul. Sienkiewicza 16, 07-100 Węgrów, Zadanie nr 1: 12 779,88 zł; Zadanie nr 2: 6 978,66 zł; Zadanie nr 9: 7 838,22 zł; Zadanie nr 10: 16 823,70 zł; Zadanie nr 11: 27 698,10 zł; Zadanie nr 12: 8 641,08 zł;
- BANIOCHA Małgorzata Maria Filim, ul. Dubiażyńska 44, 17-100 Bielsk Podlaski, Zadanie nr 2: 3 788,40 zł; Zadanie nr 11: 21 927,66 zł;
- Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Targowa 10, 16-100 Sokółka, Zadanie nr 13: 7 566,06 zł; Zadanie nr 14: 12 038,52 zł; Zadanie nr 15: 5 511,24 zł; Zadanie nr 16: 8 890,56 zł; Zadanie nr 17: 3 175,20 zł; Zadanie nr 18: 6 894,72 zł;
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o.o., ul. Kolejowa 4A, 18-500 Kolno, Zadanie nr 6: 4 941,66 zł; Zadanie nr 7: 12 304,74 zł; Zadanie nr 8: 6 202,14 zł;
- Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Wojciech Skrodzki, Pl. 250-lecia 7, 18-420 Jedwabne, Zadanie nr 5: 11 553,60 zł; Zadanie nr 6: 3 615,84 zł; Zadanie nr 7: 12 048,36 zł; Zadanie nr 8: 6 072,90 zł; Zadanie nr 16: 9 906,60 zł;
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka, Zadanie nr 2: 7 576,80 zł; Zadanie nr 3: 6 713,28 zł; Zadanie nr 4: 3 350,16 zł; Zadanie nr 9: 8 957,94 zł; Zadanie nr 11: 17 311,32 zł;
- Mechanika Usługi Rolnicze i Roboty Drogowe Ryszard Tomkiel, Giby 43, 16-506 Giby, Zadanie nr 20: 16 924,56 zł;
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe Mirosław Pełszyński, ul. Kolejowa 28, 19-100 Mońki, Zadanie nr 5: 9 729,36 zł; Zadanie nr 6: 7 231,68 zł; Zadanie nr 7: 17 944,44 zł; Zadanie nr 8: 7 752,66 zł; Zadanie nr 14: 25 796,88 zł; Zadanie nr 16: 7 620,48 zł;
- GARDEN-COM Katarzyna Rafałko, ul. Warszawska 55/31, 15-062 Białystok, Zadanie nr 1: 12 353,88 zł; Zadanie nr 2: 6 978,66 zł; Zadanie nr 3: 7 983,36 zł; Zadanie nr 4: 3 136,32 zł; Zadanie nr 5: 13 377,84 zł; Zadanie nr 6: 5 303,22 zł; Zadanie nr 7: 11 279,34 zł; Zadanie nr 8: 5 685,30 zł; Zadanie nr 9: 10 077,72 zł; Zadanie nr 10: 14 652,90 zł; Zadanie nr 11: 25 389,96 zł; Zadanie nr 12: 7 406,64 zł; Zadanie nr 13: 7 836,24 zł; Zadanie nr 14: 14 048,18 zł; Zadanie nr 15: 4 566,48 zł; Zadanie nr 16: 7 366,44 zł; Zadanie nr 17: 3 447,36 zł; Zadanie nr 18: 9 357,12 zł; Zadanie nr 19: 21 254,40 zł; Zadanie nr 20: 14 956,62 zł;
- TOP 2001 Sp. z o.o., ul. Gen. Władysława Andersa 38, 15-113 Białystok, Zadanie nr 1: 14 483,82 zł; Zadanie nr 2: 6 978,66 zł; Zadanie nr 3: 9 434,88 zł; Zadanie nr 4: 3 706,56 zł; Zadanie nr 5: 15 810,18 zł; Zadanie nr 6: 6 267,48 zł; Zadanie nr 7: 13 330,14 zł; Zadanie nr 8: 6 718,98 zł; Zadanie nr 9: 11 645,34 zł; Zadanie nr 10: 21 165,30 zł; Zadanie nr 11: 33 468,54 zł; Zadanie nr 12: 9 628,62 zł; Zadanie nr 13: 9 187,32 zł; Zadanie nr 14: 16 767,96 zł; Zadanie nr 15: 6 141,12 zł; Zadanie nr 16: 9 906,60 zł; Zadanie nr 17: 3 447,36 zł; Zadanie nr 18: 9 357,12 zł; Zadanie nr 19: 22 317,12 zł; Zadanie nr 20: 14 956,62 zł;
- Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Jacek Zarzecki, ul. Porzeczkowa 19/54, 15-815 Białystok, Zadanie nr 1: 16 613,82 zł; Zadanie nr 2: 8 374,38 zł; Zadanie nr 3: 10 704,96 zł; Zadanie nr 4: 4 205,52 zł; Zadanie nr 5: 17 938,44 zł; Zadanie nr 6: 7 111,14 zł; Zadanie nr 7: 15 124,56 zł; Zadanie nr 8: 7 623,48 zł; Zadanie nr 9: 13 212,96 zł; Zadanie nr 10: 22 793,40 zł; Zadanie nr 11: 36 930,84 zł; Zadanie nr 12: 10 369,32 zł; Zadanie nr 13: 11 349,06 zł; Zadanie nr 14: 18 057,84 zł; Zadanie nr 15: 6 613,50 zł; Zadanie nr 16: 10 668,66 zł; Zadanie nr 17: 3 810,24 zł; Zadanie nr 18: 10 342,08 zł; Zadanie nr 19: 23 379,84 zł; Zadanie nr 20: 16 531,02 zł;
- MPO Sp. z o.o., ul. 27 Lipca 62, 15-950 Białystok, Zadanie nr 1: 22 577,76 zł; Zadanie nr 2: 11 963,40 zł; Zadanie nr 3: 10 886,40 zł; Zadanie nr 4: 7 128,00 zł; Zadanie nr 7: 14 099,16 zł; Zadanie nr 9: 15 676,44 zł; Zadanie nr 10: 27 135,00 zł; Zadanie nr 11: 24 235,86 zł; Zadanie nr 12: 14 813,28 zł; Zadanie nr 13: 10 808,64 zł; Zadanie nr 14: 17 197,92 zł; Zadanie nr 15: 7 085,88 zł; Zadanie nr 16: 10 160,64 zł; Zadanie nr 18: 12 312,00 zł.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w części dotyczącej Zadania 20: Sejny, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm./. Wykonawcy wezwani do złożenia ofert dodatkowych, w wyznaczonym terminie nie złożyli nowych ofert cenowych, podtrzymując tym samym pierwotne oferty o takiej samej cenie.
Białystok, dnia 12.03.2013 r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - PAKIET I
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na PAKIET I - jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych, zakończone zostało na:
Zadanie 1: RDW w Białymstoku – wyborem oferty: GARDEN-COM Katarzyna Rafałko, ul. Warszawska 55/31, 15-062 Białystok;
Zadanie 2: RDW w Łomży – wyborem oferty: GARDEN-COM Katarzyna Rafałko, ul. Warszawska 55/31, 15-062 Białystok;
Zadanie 3: RDW w Siemiatyczach – wyborem oferty: Przedsiębiorstwo Usługowe MPO-J Anna Renata Jarocka, ul. Obrońców Warszawy 15, 17-300 Siemiatycze;
Zadanie 4: RDW w Sokółce – wyborem oferty: ASTEC Piotr Jaworowicz, ul. Białostocka 82A, 16-100 Sokółka;
Zadanie 5: RDW w Suwałkach – wyborem oferty: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sejnach Sp. z o.o., ul. 1 Maja 15, 16-500 Sejny.
Wybrano oferty z najniższą ceną, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym dotyczącym Pakietu I wzięły udział następujące firmy:
1. Przedsiębiorstwo Usługowe MPO-J Anna Renata Jarocka, ul. Obrońców Warszawy 15, 17-300 Siemiatycze, Zadanie nr 3: 30 510,32 zł brutto;
2. ASTEC Piotr Jaworowicz, ul. Białostocka 82A, 16-100 Sokółka, Zadanie nr 4: 20 412,00 zł brutto;
3. Firma T.H.U. JUSBER Stanisław Olender, Czerwone 6, 18-500 Kolno, Zadanie nr 2: 30 132,00 zł brutto;
4. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sejnach Sp. z o.o., ul. 1 Maja 15, 16-500 Sejny, Zadanie nr 5: 26 892,00 zł brutto;
5. Firma Usługowa ATAP Bartosz Tulwin, ul. Sienkiewicza 16, 07-100 Węgrów, Zadanie nr 2: 45 360,00 zł brutto, Zadanie nr 3: 39 960,00 zł brutto;
6. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Targowa 10, 16-100 Sokółka, Zadanie nr 4: 22 680,00 zł brutto;
7. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o.o., ul. Kolejowa 4A, 18-500 Kolno, Zadanie nr 2: 48 600,00 zł brutto;
8. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Wojciech Skrodzki, Pl. 250-lecia 7, 18-420 Jedwabne, Zadanie nr 2: 36 720,00 zł brutto;
9. Mechanika Usługi Rolnicze i Roboty Drogowe Ryszard Tomkiel, Giby 43, 16-506 Giby, Zadanie nr 5: 37 260,00 zł brutto.
10. Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe Mirosław Pełszyński, ul. Kolejowa 28, 19-100 Mońki, Zadanie nr 4: 24 732,00 zł brutto;
11. GARDEN-COM Katarzyna Rafałko, ul. Warszawska 55/31, 15-062 Białystok, Zadanie nr 1: 38 368,98 zł brutto; Zadanie nr 2: 29 659,05 zł brutto; Zadanie nr 3: 31 002,43 zł brutto; Zadanie nr 4: 31 071,83 zł brutto; Zadanie nr 5: 31 719,03 zł brutto;
12. TOP 2001 Sp. z o.o., ul. Gen. Władysława Andersa 38, 15-113 Białystok, Zadanie nr 1: 45 068,32 zł brutto; Zadanie nr 2: 34 837,60 zł brutto; Zadanie nr 3: 36 415,55 zł brutto; Zadanie nr 4: 36 497,07 zł brutto; Zadanie nr 5: 37 257,27 zł brutto;
13. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Jacek Zarzecki, ul. Porzeczkowa 19/54, 15-815 Białystok, Zadanie nr 1: 53 290,26 zł brutto; Zadanie nr 2: 41 193,12 zł brutto; Zadanie nr 3: 43 058,93 zł brutto; Zadanie nr 4: 43 155,32 zł brutto; Zadanie nr 5: 44 054,20 zł brutto;
14. MPO Sp. z o.o., ul. 27 Lipca 62, 15-950 Białystok, Zadanie nr 1: 48 600,00 zł brutto; Zadanie nr 3: 48 600,00 zł brutto; Zadanie nr 4: 48 600,00 zł brutto; Zadanie nr 5: 48 600,00 zł brutto.
Białystok, dnia 06.03.2013 r.
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych na Pakiet I i Pakiet II dostępne w załącznikach poniżej.
Białystok, 27.02.2013 r.
Numer ogłoszenia: 65082 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku - długość dróg 281,959 km; zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży - długość dróg 217,953 km; zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach - długość dróg 227,825 km; zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce - długość dróg 228,335 km; zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach - długość dróg 233,091 km. PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy - 6 574 m2, zadanie 2: Brańsk - 3 077 m2, zadanie 3: Michałowo - 2 800 m2, zadanie 4: Zabłudów - 1 100 m2, zadanie 5: Tykocin - 4 692 m2, zadanie 6: Jedwabne - 1 860 m2, zadanie 7: Kolno - 3 956 m2, zadanie 8: Stawiski - 1 994 m2, zadanie 9: Siemiatycze - 3 456 m2, zadanie 10: Ciechanowiec - 8 375 m2, zadanie 11: Hajnówka - 17 810 m2, zadanie 12: Czyżew - 3 810 m2, zadanie 13: Sokółka - 4 170 m2, zadanie 14: Dąbrowa Białostocka - 6 635 m2, zadanie 15: Supraśl - 2 430 m2, zadanie 16: Knyszyn - 3 920 m2, zadanie 17: Lipsk - 1 400 m2, zadanie 18: Krynki - 3 800 m2, zadanie 19: Augustów - 1 640 m2, zadanie 20: Sejny - 6 074 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Przed wypełnieniem druku oferty należy przeprowadzić wizję w terenie. Pakiet II - sprzątanie nawierzchni ulic na terenie następujących miast: Łapy, Brańsk, Michałowo, Zabłudów, Tykocin, Jedwabne, Kolno, Stawiski, Siemiatycze, Ciechanowiec, Hajnówka, Czyżew, Sokółka, Dąbrowa Białostocka, Supraśl, Knyszyn, Lipsk, Krynki, Augustów, Sejny. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 1 zamówienie na usługi związane ze sprzątaniem ulic lub pasów drogowych) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie minimum 1 szt. zamiatarki (dotyczy Pakietu II).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wskazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług: wskazanie min. 1 osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (pełnomocnictwo).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - wzór umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: PAKIET I: 42 dni od dnia podpisania umowy; sprzątnięcie nawierzchni ograniczonej krawężnikami w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy; PAKIET II: do dnia 31.10.2013 roku..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku - długość dróg 281,959 km. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży - długość dróg 217,953 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach - długość dróg 227,825 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce - długość dróg 228,335 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach - długość dróg 233,091 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy - 6 574 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 2: Brańsk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 2: Brańsk - 3 077 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 3: Michałowo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 3: Michałowo - 2 800 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 4: Zabłudów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 4: Zabłudów - 1 100 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 5: Tykocin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 5: Tykocin - 4 692 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 6: Jedwabne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 6: Jedwabne - 1 860 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 7: Kolno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 7: Kolno - 3 956 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 8: Stawiski..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 8: Stawiski - 1 994 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 9: Siemiatycze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 9: Siemiatycze - 3 456 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 10: Ciechanowiec..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 10: Ciechanowiec - 8 375 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 11: Hajnówka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 11: Hajnówka - 17 810 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 12: Czyżew..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 12: Czyżew - 3 810 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 13: Sokółka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 13: Sokółka - 4 170 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 14: Dąbrowa Białostocka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 14: Dąbrowa Białostocka - 6 635 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 15: Supraśl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 15: Supraśl - 2 430 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 16: Knyszyn..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 16: Knyszyn - 3 920 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 17: Lipsk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 17: Lipsk - 1 400 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 18: Krynki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 18: Krynki - 3 800 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 19: Augustów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 19: Augustów - 1 640 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 20: Sejny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 20: Sejny - 6 074 m2. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez przedstawiciela właściwego Rejonu Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Metryka strony