Ogłoszenie o zamówieniu Nr 248021-2013 z dnia 21.11.2013 r. Ustawienie barier linowych w ciągach dróg wojewódzkich z podziałem na zadania.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na ustawienie barier linowych w ciągach dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: Zadanie 1: Wymiana barier żelbetowych na bariery linowe w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Bolcie - Wiżajny w km 42+207 - 43+757 strona lewa i prawa; Zadanie 2: Ustawienie barier drogowych linowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676 na odcinku Białystok - Krynki w km 28+170 - 28+950 zakończone zostało wyborem na Zadanie 1 i Zadanie 2 oferty firmy Budrex-Kobi Sp. z o.o., ul. Hetmańska 92, 15-727 Białystok.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
1. TADBUD Tadeusz Krajewski, Ryżówka 15, 16-503 Krasnopol (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową na Zadanie 1: 355 284,15 zł.);
2. Budrex-Kobi Sp. z o.o., ul. Hetmańska 92, 15-727 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową na Zadanie 1: 306 773,41 zł. i na Zadanie 2: 123 826,56 zł.).
Białystok, dnia 29.11.2013 r.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Białystok: Ustawienie barier linowych w ciągach dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: Zadanie 1: Wymiana barier żelbetowych na bariery linowe w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Bolcie - Wiżajny w km 42+207 - 43+757 strona lewa i prawa. Zadanie 2: Ustawienie barier drogowych linowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676 na odcinku Białystok - Krynki w km 28+170 - 28+950.
Numer ogłoszenia: 248021 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustawienie barier linowych w ciągach dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: Zadanie 1: Wymiana barier żelbetowych na bariery linowe w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Bolcie - Wiżajny w km 42+207 - 43+757 strona lewa i prawa. Zadanie 2: Ustawienie barier drogowych linowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676 na odcinku Białystok - Krynki w km 28+170 - 28+950.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ustawienie barier linowych w ciągach dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: Zadanie 1: Wymiana barier żelbetowych na bariery linowe w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Bolcie - Wiżajny w km 42+207 - 43+757 strona lewa i prawa. Zadanie 2: Ustawienie barier drogowych linowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676 na odcinku Białystok - Krynki w km 28+170 - 28+950.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VIII ust. 1pkt.1.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na Zadanie 1: minimum 1 zamówienie na usługę polegającą na ustawieniu/wymianie/naprawie drogowych barier ochronnych na kwotę minimum 50 000 zł. brutto, na Zadanie 2: minimum 1 zamówienie na usługę polegającą na ustawieniu/wymianie/naprawie drogowych barier ochronnych na kwotę minimum 50 000 zł. brutto, (W przypadku złożenia oferty na Zadanie 1 i 2 łącznie - minimum 1 zamówienie na usługę polegającą na ustawieniu/wymianie/naprawie drogowych barier ochronnych na kwotę minimum 50 000 zł. brutto.) wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VIII ust. 1pkt.1.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VIII ust. 1pkt.1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów* określających, czy usługi te zostały wykonane należycie. *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli, Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał) oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Wymiana barier żelbetowych na bariery linowe w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Bolcie - Wiżajny w km 42+207 - 43+757 strona lewa i prawa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana barier żelbetowych na bariery linowe w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Bolcie - Wiżajny w km 42+207 - 43+757 strona lewa i prawa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Ustawienie barier drogowych linowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676 na odcinku Białystok - Krynki w km 28+170 - 28+950.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustawienie barier drogowych linowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676 na odcinku Białystok - Krynki w km 28+170 - 28+950.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Metryka strony