Ogłoszenie o zamówieniu Nr 180277-2013 z dnia 06.09.2013. Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany-Korycin-Knyszyn-Sokoły na odc. Korycin-Knyszyn w km 29+377 do 30+732.

 


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
________________________________________


Białystok: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany-Korycin-Knyszyn-Sokoły na odc. Korycin-Knyszyn w km 29+377 do 30+732.
Numer ogłoszenia: 180277 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany – Korycin – Knyszyn –Sokoły na odcinku Korycin – Knyszyn w km 29+377 do 30+732, zakończone zostało wyborem oferty firmy STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10,       05-800 Pruszków.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o., ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 2 286 759,05 zł.);
  2. P.U.H KAMPOL Barbara Szymczyk, ul. Małyszówka Kolonia 33, 16-200 Dąbrowa Białostocka (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 2 027 467,86 zł).   
  3. STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 1 689 520,39 zł).   

Białystok, dn. 2013.10.02


UZUPEŁNIENIE SIWZ

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku uzupełnia Specyfikację istotnych warunków zamówienia o rysunek lokalizujący przebudowę kabla - do pobrania w załączniku poniżej.

Białystok, dn, 2013.09.17 


ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytania potencjalnych Wykonawców wyjaśnia co następuje:

1. Czy Zamawiający potwierdza, że na przedmiotowym zadaniu będą obowiązywały najnowsze aktualne wytyczne techniczne WT1-2010 dla kruszyw do mieszanek mineralno-asfaltowych?

Odpowiedź:

Tak, będą obowiązywały najnowsze aktualne wytyczne techniczne WT1-2010 dla kruszyw do mieszanek mineralno-asfaltowych.

2. Czy Zamawiający potwierdza, że na przedmiotowym zadaniu będą obowiązywały najnowsze aktualne wytyczne techniczne WT2-2010 do projektowania mieszanek mineralno-asfaltowych?

Odpowiedź:

Tak, będą obowiązywały najnowsze aktualne wytyczne techniczne WT2-2010 do projektowania mieszanek mineralno-asfaltowych.

3. Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający posiada prawomocny ZRID na przedmiotowe zadanie?

Odpowiedź:

Roboty będą wykonywane w ramach zgłoszenia robót.

4. Zwracamy się do Zamawiającego o załączenie przekroi normalnych oraz planu sytuacyjnego do przedmiotowej dokumentacji.

Odpowiedź:

Zamawiający nie posiada przekroi normalnych i planu sytuacyjnego remontowanego odcinka drogi. Roboty należy skosztorysować na podstawie uproszczonej dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do SIWZ - Dział XII-Przedmiar robót (wraz z załącznikami 1-6); Dział XIII - Część rysunkowa 1-7.

5. W przedmiarze robót w pozycji inne roboty Zamawiający uwzględnia przebudowę linii światłowodowej, ale nie zamieszcza dokumentacji na tego typu roboty i SST, czy Zamawiający dysponuje dokumentacją i warunkami technicznymi na przebudowę kabla światłowodowego. Jeżeli nie to proszę o szczegółowe wskazanie lokalizacji przebudowy linii, danych wysokościowych, sytuacyjnych;

Odpowiedź:

Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót (STWiOR) na przełożenie linii światłowodowej została dołączona do SIWZ. W załączeniu przedstawiamy lokalizację przebudowy linii światłowodowej na planie sytuacyjnym.

6. W §19 ust.1 pkt 2c projektu umowy dotyczącym zmiany terminu wykonania zamówienia zapisano: zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności warunki odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia. Czy opady deszczu, a nawet śniegu, które mogą uniemożliwić realizację robót w terminie wskazanym przez zamawiającego czyli w miesiącu październiku i listopadzie będą traktowane jako warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające realizację zamówienia, czy też jako warunki typowe i okres realizacji nie zostanie przedłużony. Proszę o wyjaśnienie i uszczegółowienia tego zapisu.

Odpowiedź:

Wykonawca powinien tak zorganizować roboty aby opady atmosferyczne nie powodowały przerw w prowadzeniu robót. Opady atmosferyczne deszczu i śniegu w miesiącach październik i listopad będą traktowane jako typowe.

7. Prosimy o potwierdzenie, że przebudowywany przepust znajduje się w km 29+769,19- brak wskazania konkretnego kilometrażu w dokumentacji projektowej i SST;

Odpowiedź:

Przebudowywany przepust znajduje się w km 29+769,19.

8. Prosimy o podanie ilości wykopu dla przedłużenia przepustu -1200x1200;

Odpowiedź:

Wykop pod przepust oraz jego przedłużenie i płytę najazdową wynosi 132,82 m3.

9. Prosimy o potwierdzenie, że ilość 132,82 m3 zasypki wyszczególnione w przedmiarze robót poz.1.3.2 jest ilością prawidłową i dotyczy właśnie przepustu skrzynkowego 1200x1200;

Odpowiedź:

Do zasypania należy użyć gruntu przewidzianego na odwiezienie z wykopu w km około 29+875.

10. Prosimy o potwierdzenie, że ilość 54 m2 brukowania wyszczególnione w przedmiarze robót poz.1.7.4 jest ilością prawidłową i dotyczy właśnie przepustu skrzynkowego 1200x1200;

Odpowiedź:

Tak, 54 m2 brukowania wyszczególnione w przedmiarze robót poz.1.7.4 jest ilością prawidłową i dotyczy przepustu skrzynkowego 1200x1200 – rys ogólny przepustu.

11. Prosimy o potwierdzenie, iż ścianki czołowe przepustu skrzynkowego należy wykonać  z betonu B 30 jak wskazuje dokumentacja rysunkowa –rys. nr 3, a nie z kamienia łamanego- zapisy SST D. 03.01.01 –pkt 2.8;

Odpowiedź:

Ścianki czołowe należy wykonać z betonu B-30 jak w uproszczonej  dokumentacji projektowej. W SST 03.01.01 w pkt 1.3 zaznaczono, iż niniejszą SST należy stosować odpowiednio do zakresów z przedmiaru robót. Pkt 2.8  SST niniejszego zadania nie dotyczy. 

12. Prosimy o zmianę zapisów SST D.03.01.01 dotyczących –wykonania i materiałów z których należy wykonać ścianki czołowe przepustu skrzynkowego, oraz zmianę zapisu dotyczącego nasiąkliwości betonu –pkt 2.3 Beton i jego składniki ppkt 2.3.1 nasiąkliwość nie większa niż 4%;

Odpowiedź:

Ścianki czołowe należy wykonać z betonu B-30 jak w uproszczonej  dokumentacji projektowej. Parametry materiałów  wchodzących w skład betonu B-30 powinny odpowiadać wymaganiom SST 03.01.01. Zamawiający dopuszcza wymagania nasiąkliwości dla betonu nie większe niż 5 %.

13. Czy Zamawiający będzie wymagał zatwierdzenia wytwórni betonu oraz wykonania próbnych zarobów dla ilości wbudowanego betonu 5,22 m3 ?

Odpowiedź:

Nie, zamawiający nie żąda posiadania wytwórni betonu  oraz nie żąda próbnych zarobów  dla betonu w ilości 5,22 m3.

14. Czy Zamawiający będzie wstrzymywał płatności  za wykonanie betonowych ścianek czołowych , do czasu wykonania badań betonu wymaganych zapisami SST tj. wytrzymałość po 28 dniach, nasiąkliwość i wodoprzepuszczalność- około 1 miesiąca i mrozoodporność  F 150 – około 3 miesięcy? Zważywszy również na fakt, iż zgodnie z przedmiarem robót ilość betonu potrzebna do wykonania dwóch ścianek czołowych to tylko 5,22 m3 , a termin wykonania całego zadania wymagany przez zamawiającego to 56 dni od dnia podpisania umowy …?

Odpowiedź:

Zamawiający nie będzie  wstrzymywał płatności  za wykonanie betonowych ścianek czołowych , do czasu wykonania badań betonu wymaganych zapisami SST.

15. Prosimy o uzupełnienie: SST D.07.05.01- brak podanych parametrów barier tj. poziomu powstrzymywania, intensywność zderzenia i szerokość pracującej;

Odpowiedź:

Należy zastosować bariery przekładkowe typu  SP-09. Zamawiający nie może podać parametrów bariery ponieważ zastosowano krótkie odcinki barier.

16. Prosimy o podanie ilości odcinków barier – przedmiar robót podaje ilości po 56 mb na 3szt. przepustów- czy bariery są po obu stronach każdego przepustu tj. 2odc. po 28mb (w takim przypadku bariera nie będzie certyfikowana ze względu na zbyt krótki odcinek), czy z jednej strony tj. jeden odcinek o dł. 56 mb? Informacja ta jest konieczna do prawidłowej wyceny kosztu montażu barier.

Odpowiedź:

Bariery są po obu stronach każdego z 3-ech  przepustu tj. 2odc. po 28mb.na każdy przepust.

17. Prosimy o wyjaśnienie zapisów SST D.07.05.01 pkt 2.4.1. Fundamenty i kotwy wykonane na miejscu budowy; oraz pkt 9 Podstawa płatności ppkt 9.2 Cena jednostki obmiarowej …osadzenie słupków bariery (ew. wykonanie dołów i fundamentów betonowych…) Dokumentacja projektowa zamieszczona przez Zamawiającego ani przedmiar robót nie przewiduje wykonania fundamentów pod bariery ochronne stalowe. Prosimy o wyjaśnienie.

Odpowiedź:

Zamawiający nie przewiduje wykonania fundamentów pod bariery ochronne stalowe. Słupki stalowe barier ochronnych na obiektach inżynierskich położonych w km 29+438 i w km  30+468 należy zakotwić do sianek czołowych za pomocą kotew wklejanych  (wg. KDM karta BAR5). Na obiekcie położonym w km 29+764 i na odcinkach  poza obiektami  należy zastosować słupki wbijane.

18. ............................................ prosi o informację, czy Zamawiający zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu zgodnie z którym podczas wykonywania robót przebudowywany odcinek drogi będzie zamknięty dla ruchu. Prosimy również o określenie parametrów barier zgodnie z normą EN 1317.

Odpowiedź:

Zamawiający nie zatwierdza a jedynie opiniuje projekt organizacji ruchu. Jeżeli wykonawca przedłoży uzgodniony i zatwierdzony projekt organizacji ruchu  to zamawiający nie widzi przeszkód aby roboty były prowadzone przy zamknięciu odcinka drogi. Zamawiający nie może podać parametrów bariery ponieważ zastosowano krótkie odcinki barier.

Białystok, dn. 2013.09.17


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytania potencjalnego Wykonawcy wyjaśnia co następuje:

Pytanie 1 Prosimy o potwierdzenie, iż w ramach niniejszego zadania nie przewiduje się rozbiórki krawężników oporników, obrzeży, chodników, ścieków oraz ogrodzeń pomimo zapisów pkt 1.3 SST D-01.02.04.
Odp. W ramach niniejszego zadania nie przewiduje się rozbiórki krawężników oporników, obrzeży, chodników, ścieków oraz ogrodzeń, roboty rozbiórkowe podane są w przedmiarze robót.  (pkt. 1.3 SST D-01.02.04.- odwołuje się do przedmiaru.).

Pytanie 2 Czy materiał z rozbiórki podbudowy kruszywowej oraz nawierzchni bitumicznej jest własnością wykonawcy?
Odp. Materiał z rozbiórki podbudowy kruszywowej jest własnością wykonawcy. Destrukt pozyskany z frezowania nawierzchni nie jest własnością wykonawcy, należy go odwieść w miejsce wskazane przez zamawiającego.

Pytanie 3 Prosimy o potwierdzenie, iż w ramach niniejszego zamówienia należy ustawić słupki i zamontować znaki pochodzące z rozbiórki.
Odp. Potwierdza się, iż w ramach niniejszego zamówienia należy ustawić słupki i zamontować znaki pochodzące z rozbiórki-zgodnie z zapisem w poz. 1.8.3 i 1.8.4 przedmiaru robót.

Pytanie 4 Czy zamawiający zezwoli na wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno asfaltowej AC22P35/50?
Odp. Zamawiający na wykonanie podbudowy dopuszcza zastosowanie z mieszanki mineralno asfaltowej AC22P35/50.

Pytanie 5 Prosimy o zamieszczenie planu sytuacyjnego przebudowywanego odcinka drogi.
Odp. Zamawiający nie posiada planu sytuacyjnego remontowanego odcinka drogi. Plan do wyceny robót nie jest niezbędny. Roboty należy skosztorysować na podstawie uproszczonej dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do SIWZ - Dział XII-Przedmiar robót (wraz z załącznikami 1-6); Dział XIII - Część rysunkowa 1-7.

dnia 11.09.2013r.

 


 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
• Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany-Korycin-Knyszyn-Sokoły na odc. Korycin-Knyszyn w km 29+377 do 30+732..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany-Korycin-Knyszyn-Sokoły na odc. Korycin-Knyszyn w km 29+377 do 30+732..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie/rozbudowie/budowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.0301999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz.430 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: 1) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100Mg/h, (informacja o dostępie) 2) laboratorium drogowe (informacja o dostępie).
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W zakresie spełnienia warunku wymagany jest: Kierownik robót: winien posiadać właściwe uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodów* dotyczących wymaganych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie), *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli, Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał) oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
 

SEKCJA IV: PROCEDURA
 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Data wytworzenia: 2013-09-06

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2013-09-06

Data modyfikacji: 2013-10-02

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2013-09-06