Ogłoszenie o zamówieniu Nr 211276 - 2012 z dnia 20.06.2012 Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki -Łapy- Brańsk-Ciechanowiec, na odcinku Poświętne - Pietkowo (etap II) od km 16+750 do km 17+925

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki -Łapy- Brańsk-Ciechanowiec, na odcinku Poświętne - Pietkowo (etap II) od km 16+750 do km 17+925, zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Robót Drogowo – Mostowych „TRAKT” Sp. z o. o. ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
  1. Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „MAKSBUD” Sp. z o. o. ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 2 119 286,68 zł.);
  2. Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o. ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 2 138 619,92 zł.);
  3. UNIBEP S. A. ul. 3 Maja 19, 17-100 Bielsk Podlaski MAKBUD Oddział UNIBEP S. A. w Łomży ul. Poligonowa 12, 18-402 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 2 019 937,86 zł.);
  4. STRABAG Sp. z o. o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 2 382 954,56 zł.);
  5. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych „TRAKT” Sp. z o. o. ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 1 903 410,98 zł.).
 
Białystok, dn. 2012.07.06

 

Zmiana SIWZ

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wprowadzając nowe załączniki: D.08.02.01, elementy zatoki, osadnik przy studni, SST.04.04.01, wlot kolektora fi 50, D.08.03.01, organizacja ruchu, schemat Gara, rys. drenu. (do pobrania w załączniku poniżej).

 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

 
W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki -Łapy- Brańsk-Ciechanowiec, na odcinku Poświętne - Pietkowo (etap II) od km 16+750 do km 17+925
o następującej treści:
1. „Według zamieszczonej tabeli robót ziemnych w gruncie rodzimym (zał. nr 2b) oraz przekroi poprzecznych na odcinku od km 16+750 do km 17+925 należy wykonać:
wykopy: 2 351 m3
nasypy: 1 072 m3
Z powyższych danych można wyliczyć następujące ilości:
roboty poprzeczne – zużycie na miejscu (wykop i nasyp): 990 m3
roboty podłużne (wykop i nasyp): 81 m3
wykopy na odkład: 1279 m3
Skąd wynikają ilości wpisane w przedmiarze (np. poz. 9 przedmiaru roboty poprzeczne 473 m3) i w załączniku nr 1b?
 
2. Dotyczy robót ziemnych na zatokach autobusowych (zał. nr 22). W przedmiaru wpisano:
poz. 10:106 m3 robót ziemnych podłużnych
poz. 12 (486-106) m3 nasypów z dokopu.
Według naszych wyliczeń robót ziemnych na zatokach (etap II) powinno być:
zużycie na miejscu (roboty poprzeczne): 19+57+34+61+11 = 182 m3
roboty ziemnych podłużne: 277-182 = 95 m3
nasyp z dokopu: 816-277 = 539 m3
Podsumowując roboty ziemne na szlaku, zjazdach i na zatoce według naszych wyliczeń powinno być:
zużycie na miejscu (wykop i nasyp): 990+182 = 1172 m3
roboty podłużne (wykop i nasyp): 81+95+539+74= 789 m3
wykopy na odkład: 1279-539-74 = 666 m3
Prosimy o wyjaśnienia oraz ewentualną korektę przedmiaru.
 
3. W poz. 11 przedmiaru wpisano 473+711 m3 formowania nasypów. Prosimy o wyjaśnienia, czego dotyczy ilość 711 m3 i z jakich wyliczeń wynika.
 
4. W poz. 12 przedmiaru wpisano ilość gruntu z dokopu N1: 2718 (zał. 1b) + (486-106) (zał. nr 22) +74 (zał. nr 23). Prosimy o wyjaśnienia, skąd wzięła się ilość 2718 m3 (takiej ilości nie można odczytać z żadnych wyliczeń załącznika 1b) oraz poprawienie ilości nasypów z dokopu z zał. 22 wg wyliczeń z pytania nr 2 (albo 539 m3 z dokopu lub wykorzystując grunt na odkład ze szlaku).
 
5. W której pozycji został ujęty nasyp z dokopu z załącznika nr 3 w ilości 1510 m3? Jeżeli nie został ujęty, prosimy o uzupełnienie przedmiaru.
 
6. Czy w poz. 16 przedmiaru należy ująć oprócz wykonania warstwy mrozoochronnej tylko umocnienie rurociągu drenarskiego geosyntetykiem, czy również wykonanie wymienionego rurociągu? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie SST o wymagania dla sączków i ich wykonania oraz zamieszczenie rysunku.
 
7. Według kosztorysu poz. 22 należy wykonać ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem, gr. w-wy do 15 cm. Z uwagi na to, iż zgodnie z przedmiarem i przekrojami grubość warstw jest do 25 cm prosimy o poprawienie pozycji kosztorysowej.
 
 
8. Prosimy o korektę ilości ścieków żelbetowych z poz. 35 przedmiaru, ponieważ ich zakres rozpoczyna się od km 16+710, a przebudowywany odcinek rozpoczyna się od km 16+750.
 
9. Według rysunku „Szczegół umocnienia rowu elementem żelb.” prefabrykat ten na inne wymiary niż podane w KPED 01.13. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający dopuszcza wykonanie ścieków o wymiarach innych niż na wymienionym rysunku.
 
10. Na powyższym rysunku koryto jest przykryte. Według KPED koryto takie nie ma pokryw. Prosimy o wyjaśnia, podanie ilości, wymiarów (długości) pokryw i uzupełnienie SST i rysunki sposobu wbudowania tych pokryw.
 
11. Co oznacza stwierdzenie „wraz z koniecznymi zakończeniami” z pozycji 35 kosztorysu? Prosimy o wyjaśnienia i podanie więcej szczegółów, np. rysunek owego zakończenia.
 
12. W której pozycji kosztorysu zostały ujęte ścieki Gara z poz. 35 przedmiaru? Jeżeli nie zostały ujęte prosimy o uzupełnienie kosztorysu. Prosimy również o zamieszczenie rysunku z podanymi wymiarami.
 
13. Prosimy o podanie szczegółów (materiały, wymiary) i zamieszczenie rysunków obudowy wylotów kolektorów o średnicy 40 cm (poz. 35 przedmiaru).
 
14. Prosimy o zamieszczenie rysunku umocnienia skarp płytami ażurowymi z obrzeżem (poz. 36 przedmiaru).
 
15. Prosimy o podanie powierzchni brukowania wylotów przepustów (poz. 37 przedmiaru).
 
16. Prosimy o podanie okresu gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe.
 
17. Prosimy o zamieszczenie brakującego projektu stałej organizacji ruchu.
 
18. Prosimy o zamieszczenie rysunków szczegółów dotyczących elementów ulic: krawężników, chodników itd. z podaniem grubościami podsypek.
 
19. Prosimy o potwierdzenie, że projektowany przepust 17+635 nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia.
 
20. Prosimy o zamieszczenie dokumentacji dotyczącej przebudowy kanalizacji (poz. 13 i 14 przedmiaru)
 
21. Prosimy o zamieszczenie brakujących SST D.04.04.01, D.04.08.05, D.08.02.01, D.08.03.01, na które Zamawiający powołuje się w przedmiarze i kosztorysie.
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:
 
Ad. 1 Zgodnie z zapisem Specyfikacji istotnych warunków zamówienia cz. III ust. 18, załączony do dokumentów przetargowych przedmiar oraz wykonany na jego podstawie kosztorys ofertowy jest dokumentem pomocniczym do rozliczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową. O ostatecznej formie przedmiaru i kosztorysu ofertowego decyduje Wykonawca po szczegółowym zapoznaniu się i sprawdzeniu przedmiotu zamówienia (cz. III ust. 22) W związku z powyższym określenie pozycji kosztorysowych w jakich zostaną uwzględnione w/w koszty należy do decyzji Wykonawcy.
Ad. 2 Zgodnie z zapisem SIWZ cz. III ust. 18 załączony do dokumentów przetargowych przedmiar oraz wykonany na jego podstawie kosztorys ofertowy jest dokumentem pomocniczym do rozliczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową. O ostatecznej formie przedmiaru i kosztorysu ofertowego decyduje Wykonawca po szczegółowym zapoznaniu się i sprawdzeniu przedmiotu zamówienia (cz. III ust. 22) W związku z powyższym określenie pozycji kosztorysowych w jakich zostaną uwzględnione w/w koszty należy do decyzji Wykonawcy
Ad. 3 Zgodnie z zapisem SIWZ cz. III punkt 18 załączony do dokumentów przetargowych przedmiar oraz wykonany na jego podstawie kosztorys ofertowy jest dokumentem pomocniczym do rozliczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową. O ostatecznej formie przedmiaru i kosztorysu ofertowego decyduje Wykonawca po szczegółowym zapoznaniu się i sprawdzeniu przedmiotu zamówienia (cz. III ust. 22) W związku z powyższym określenie pozycji kosztorysowych w jakich zostaną uwzględnione w/w koszty należy do decyzji Wykonawcy.
Ad. 4 Zgodnie z zapisem SIWZ cz. III ust. 18 załączony do dokumentów przetargowych przedmiar oraz wykonany na jego podstawie kosztorys ofertowy jest dokumentem pomocniczym do rozliczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową. O ostatecznej formie przedmiaru i kosztorysu ofertowego decyduje Wykonawca po szczegółowym zapoznaniu się i sprawdzeniu przedmiotu zamówienia (cz. III ust. 22) W związku z powyższym określenie pozycji kosztorysowych w jakich zostaną uwzględnione w/w koszty należy do decyzji Wykonawcy.
Ad. 5 Nasyp z dokopu został ujęty w 12 pozycji przedmiaru.
Zgodnie z zapisem SIWZ cz. III ust. 18 załączony do dokumentów przetargowych przedmiar oraz wykonany na jego podstawie kosztorys ofertowy jest dokumentem pomocniczym do rozliczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową. O ostatecznej formie przedmiaru i kosztorysu ofertowego decyduje Wykonawca po szczegółowym zapoznaniu się i sprawdzeniu przedmiotu zamówienia (cz. III ust. 22) W związku z powyższym określenie pozycji kosztorysowych w jakich zostaną uwzględnione w/w koszty należy do decyzji Wykonawcy.
Ad. 6 Wymagania dotyczące wykonania sączków ujmuje SST 04.02.02. Należy ująć w cenie ofertowej ryczałtowej wykonanie wszystkich sączków ujętych w dokumentacji projektowej na wydzielonym odcinku. Załączamy schemat dostarczony przez projektanta.
Ad. 7 Opis pozycji kosztorysowej nr 22 powinien być „Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem, gr. w-wy do 25 cm”. Odnosząca się do tej pozycji kosztorysu pozycja przedmiaru rozróżnia trzy grubości warstwy gruntu stabilizowanego cementem ze względu na Rm oraz grubość warstwy. Należy wycenić element zgodnie z dokumentacją projektową i uwzględnić konieczny zakres robót w cenie ofertowej ryczałtowej.
Ad. 8 Należy uwzględnić ułożenie ścieku żelbetowego od km 16+710.
Ad. 9 Elementy w projekcie mają wymiary zgodne z KPED 01.13.
Ad.10 Na przedmiotowym odcinku nie występują pokrywy. Korytka należy wykonać zgodnie z KPED 01.13 bez przykrycia.
Ad. 11 Wykonać obrukowanie na zakończeniach będące połączeniem rowu umocnionego (korytka KPED 01.13) z rowem nieumocnionym.
Ad. 12 Ścieki Gara są ujęte w poz. 35 kosztorysu (pozycja scalona).
Zamieszczamy rysunek na stronie internetowej Zamawiającego.
Ad. 13 Należy wyprofilować połączenie koryta ściekowego z rurą przepustu betonem B20.
Ad. 14 Płyty ażurowe wraz zakończeniem obrzeżami zastosowane są w powyższym projekcie do umocnienia skarp zatoki przy granicy pasa drogowego. Założone jest ułożenie ich na podsypce piaskowej. Zamawiający dopuści zastosowanie innego równoważnego efektywnego sposobu umocnienia powyższych skarp.
Ad. 15 Należy przyjąć przybliżone ilości z obrukowania analizując niweletę drogi oraz uwzględnić wykonanie w cenie ofertowej ryczałtowej.
Ad. 16 Okres gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe wynosi 12 miesięcy od podpisania protokołu ostatecznego odbioru robót.
Ad. 17 Zamieszczamy projekt stałej organizacji dla przedmiotowego odcinka. Wykonawca wkalkuluje w cenę ewentualne zmiany w stałej organizacji ruchu wynikające z wizji powykonawczej w terenie.
Ad. 18 Załączamy rysunek elementów na zatokach w załączniku poniżej.
Ad. 19 Przepusty pod koroną drogi należy jedynie dostosować do podniesionej niwelety tj.
przepust w km 17+635 demontaż prowadnic barier stalowych wraz z zakończeniami około 48 mb, przestawienie barier około 80mb, przełożenie ok. 15 m2 obrukowania oraz 22mb cieku korytkowego.
przepust w km 17+166 przestawienie barier około 96mb, przełożenie ok. 100 m2 obrukowania.
Ad. 20 Rów kryty pod zatoką autobusową wykonać z rury PEHD fi50 cm na podłożu z piasku gr. 15 cm. Rzędna wlotu 139,70 rzędna wylotu139,42. Technologia wykonania jak przepustów z rur PEHD. Studnię fi 150 cm wraz z osadnikiem wykonać zgodnie z KPED 01.14. Wylot kanału wykonać zgodnie z KPED 02.16. Rysunki w załącznikach poniżej.
Ad. 21 Zamieszczamy brakujące SST w załącznikach poniżej.
 
 
Białystok, dn. 2012.06.28


Numer ogłoszenia: 211276 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki -Łapy- Brańsk-Ciechanowiec, na odcinku Poświętne - Pietkowo (etap II) od km 16+750 do km 17+925.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót na odcinku drogi wojewódzkiej Nr 681 w od km 16+750 do km 17+925 ETAP II zgodnie z projektem : Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki -Łapy- Brańsk-Ciechanowiec, na odcinku Poświętne - Pietkowo od km 16+750 do km 17+925.

1) Zakres robót budowlanych obejmuje:

a)poszerzenie istniejącej jezdni do 6,00m (konstrukcja dla KR3), wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,

b) przebudowę zjazdów i przepustów pod zjazdami,

c) przebudowa istniejących skrzyżowań z drogami publicznymi,

d) poprawa bezpieczeństwa ruchu: wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt. 6 ww ustawy, jeżeli zaistnieje taka potrzeba i pozyskane zostaną środki finansowe.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na przebudowie/rozbudowie/budowie drogi publicznej klasy min. Z (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03. 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • W zakresie spełnienia warunków wymagane jest: 1) wytwórnia mas bitumicznych, (lokalizacja, wydajność, informacja o dostępie), 2) laboratorium drogowe ( lokalizacja, informacja o dostępie).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • W zakresie spełnienia warunku wymagany jest: KIEROWNIK BUDOWY winien: posiadać właściwe uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami; GEODETA winien: posiadać uprawnienia w zakresie obsługi inwestycji drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  3. wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 



Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2012-06-20

Data modyfikacji: 2012-07-06

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2012-06-20