Ogłoszenie o zamówieniu Nr 221129-2012 z dnia 17.10.2012 r. Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki – Łapy-Poświętne – Brańsk - Ciechanowiec w km 38+518 do km 38+788.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. A. Syczewskiego 8  informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, z dnia 05.11.2012 r. na remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki – Łapy-Poświętne – Brańsk - Ciechanowiec w km 38+518 do km 38+788 zakończone zostało wyborem oferty firmy Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „MAKSBUD” Sp. z o.o. 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 183
 

Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 

W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:

  1. Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów sp. z o. o. 15-680 Białystok,ul. Produkcyjna 102 - z ceną ofertową brutto 686 564,19 zł.
  2. Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „MAKSBUD” Sp. z o.o. 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 183 - z ceną ofertową brutto 473 292,40 zł.
  3. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg „BITUM” Spółka z o. o. 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 1- z ceną ofertową brutto  826 754,44 zł.
  4. STRABAG Sp. z o. o. 15-213 Białystok, Hryniewicze 75/1 - z ceną ofertową brutto 828 749,77 zł.
  5. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „TRAKT” sp. z o. o. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8 - z ceną ofertową brutto 566 541,95 zł.

dnia 12.11.2012 r.

 


Zmiana SIWZ

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich - Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. kosztotrys po zmianach do pobrania w załączniku poniżej.

Białystok, dn. 2012.10.29


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

W odpowiedzi na zapytania potencjalnego Wykonawcy o treści:

  1. Czy zamawiający dopuści bariery na słupkach SIGMA ?
  2. Prosimy o informację, w jakim kilometrażu należy zdemontować bariery?
  3. Prosimy o informację, w jakim kilometrażu należy ustawić bariery nowe, a w jakim należy ustawić bariery pochodzące z demontażu?
  4. Prosimy o wskazanie dokładnego miejsca odwozu barier z demontażu, które nie będą ponownie zamontowane (50 m)

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia jak następuje:

Ad. 1. Zamawiający dopuszcza montaż barier na słupkach SIGMA.
Ad. 2. Zamawiający nakazuje rozbiórkę wszystkich barier na remontowanym odcinku.
Ad. 3. Bariery nowe wykonawca montuje w km roboczym od 0+140 do 0+190 strona lewa- 50 m. Pozostałe 60 m barier wykonawca ustawia w miejscach zniszczonych barier istniejących. Bariery pochodzące z demontażu nadające się do ponownego ustawienia należy zamontować w kilometrażu istniejących barier.
Ad. 4. Bariery nie nadające się do ponownego ustawienia wykonawca złomuje we własnym zakresie.

dnia 26.10.2012 r.

 


Białystok: Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki - Łapy-Poświętne - Brańsk - Ciechanowiec w km 38+518 do km 38+788.
Numer ogłoszenia: 221129 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki - Łapy-Poświętne - Brańsk - Ciechanowiec w km 38+518 do km 38+788..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki - Łapy-Poświętne - Brańsk - Ciechanowiec w km 38+518 do km 38+788 Zamówienie obejmuje: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,27 km, - Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej - 599 m3, - Rozebranie nawierzchni z mieszanek min.- bit.- 140 m2, - Rozebranie barier drogowych stalowych - 326 m, - Karczowanie pni z wywiezieniem karpiny - 15 szt, - Wykonanie wykopów mechanicznie - 356,7 m3, - Wykonanie nasypów mechanicznie - 2439,6 m3, - Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 1355,3 m2, - Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych - 2282,05 m2, - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - 1079,93 m2, - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką min.- asf.- 453,25 t, - Wykonanie warstwy ścieralnej gr 5 cm - 2432,05 m2, - Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych - 715,8 m2, - Humusowanie z obsianiem skarp - 2995 m2, - Lokalne uzupełnienie poboczy pospółką - 81 m3, - Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową - 300 m2, - Ustawienie słupków z rur stalowych - 21 szt, - Przymocowanie do gotowych słupków znaków - 9 szt, - Przymocowanie tablic drogowskazowych - 5 szt, - Ustawienie barier ochronnych stalowych - 110 m, - Ustawienie barier ochronnych stalowych (przestawienie istniejących) - 276 m, - Ustawienie krawężników betonowych - 298 m, - Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej - 346 m2, - Ustawienie obrzeży betonowych - 143 m, - Regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 1 szt, - Projekt czasowej organizacji ruchu - 1 szt, - Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna - 1 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zamówienia na remont/przebudowę/budowę drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunków wymagane jest wykazanie: 1) wytwórni mas bitumicznych (wydajność, informacja o dostępie), 2) laboratorium ( informacja o dostępie).
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku wymagany jest: Kierownik robót, który powinien: 1) posiadać uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, 2) min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być dołączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Syczewskiego 8, pokój 310..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 09:45, miejsce: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Syczewskiego 8, pokój 310..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2012-10-17

Data modyfikacji: 2012-11-12

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2012-10-17