Ogłoszenie o zamówieniu Nr 20973 z dnia 24.01.2012. Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2012 roku.

Białystok: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 20973 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: naprawę nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2012 roku, zakończone zostało wyborem oferty firmy Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych TRAKT Sp. z o.o., ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
1. Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 86,25 pkt.);
2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych TRAKT Sp. z o.o., ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 95,20 pkt.);
3. BUDOMOST Sp. z o. o., Zaścianki ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 88,95 pkt.);
4. STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, adres do korespondencji: Hryniewicze 75/1, 15-213 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 61,33 pkt.).
 
Białystok, dn. 2012.02.27

 

 

Zmiana SIWZ

      
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dot. zmiany zapisów w SST: pkt. 10.2 Inne dokumenty otrzymuje brzmienie „3. Wymagania techniczne rekomendowane przez Ministra Infrastruktury Kationowe emulsje asfaltowe na drogach publicznych. WT-3 Emulsje asfaltowe 2009. Warszawa 2009”.
 
 
Białystok, dn. 2012.02.10

 

 

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT

 


Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30 dnia 14.02.2012r..

 


 

Numer ogłoszenia: 28623 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 20973 - 2012 data 24.01.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, fax. 85 67 67 153.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
 
 

ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych zmienia treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na naprawę nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2012 roku w następujący sposób:
 
W części XV w pkt. 2 SIWZ jest:
„Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09.30 dnia 09.02.2012r.”
 
Powinno być:
„Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09.30 dnia 14.02.2012r.”
 
W części XVII pkt. 1 SIWZ jest:
„C3 - regeneracja wykruszeń płytkich grysami i emulsją bez wycinania z porządkowaniem terenu robót”                                              
„C4 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji o głębokości 1,5 cm
z odwiezieniem gruzu i uporządkowaniem terenu robót           „                            
„C5 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji o głębokości 3 cm z odwiezieniem gruzu i uporządkowaniem terenu robót      „                                                            
„C6 - Podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją na powierzchni powyżej 500 m2”              
Powinno być:
„C3 - regeneracja wykruszeń płytkich grysami i emulsją lateksową bez wycinania z porządkowaniem terenu robót”                          
„C4 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji lateksowej o głębokości 1,5 cm z odwiezieniem gruzu i uporządkowaniem terenu robót”                  
„C5 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji lateksowej o głębokości 3 cm z odwiezieniem gruzu i uporządkowaniem terenu robót”                                  
„C6 - Podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją lateksową na powierzchni powyżej 500 m2”           
 
W załączniku nr 1 do Oferty (w kolumnie „technologia wykonania) jest:
„3) Regeneracja wykruszeń płytkich grysami i emulsją bez wycinania z uporządkowaniem terenu robót”
„4) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji o głębokości 1,5 cm z odwiezieniem gruzu i uporządkowaniem terenu robót”
„5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji o głębokości 3 cm z odwiezieniem gruzu i uporządkowaniem terenu robót”
„6) Podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją na powierzchni powyżej 500 m2”
 
Powinno być:
„3) Regeneracja wykruszeń płytkich grysami i emulsją lateksową bez wycinania z uporządkowaniem terenu robót”
„4) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji lateksowej o głębokości 1,5 cm z odwiezieniem gruzu i uporządkowaniem terenu robót”
„5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji lateksowej o głębokości 3 cm z odwiezieniem gruzu i uporządkowaniem terenu robót”
„6) Podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją lateksową na powierzchni powyżej 500 m2”
 
 
Białystok 03.02.2012 r.

 

 

Numer ogłoszenia: 22797 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 20973 - 2012 data 24.01.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, fax. 85 67 67 153.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
·                  Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
·                  W ogłoszeniu jest: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 2 zamówienia na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni lub remontu nawierzchni w postaci nakładki, każde o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto ), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
·                  W ogłoszeniu powinno być: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 2 zamówienia na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni / remontu nawierzchni w postaci nakładki / przebudowy / rozbudowy / budowy drogi publicznej, każde o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone..
 26.01.2012


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych zmienia treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujący sposób:
 

1. W części V pkt. 2 SIWZ jest:

„W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, (min. 2 zamówienia na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni lub remontu nawierzchni w postaci nakładki, każde o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.”
 
Powinno być:
„W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, (min. 2 zamówienia na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni / remontu nawierzchni w postaci nakładki / przebudowy / rozbudowy / budowy drogi publicznej, każde o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.”
 

2. W części VI w treści poniżej pkt. 9 SIWZ jest:

„Oferta powinna zawierać:
- oświadczenie wymienione w pkt. 1, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców,
- dokumenty wymienione w pkt. 2, 3, 4, 5 składa dowolny Wykonawca/Wykonawcy wskazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę,
- oświadczenie wymienione w pkt. 6 oraz dokument wymieniony w pkt. 8, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.”
 
Powinno być:
„Oferta powinna zawierać:
- oświadczenie wymienione w pkt. 1, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców,
- dokumenty wymienione w pkt. 2, 3, 4, 5 składa dowolny Wykonawca/Wykonawcy wskazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę,
- oświadczenie wymienione w pkt. 6 oraz dokument wymieniony w pkt. 7, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.”
 
3. W części XVIII pkt. 5 SIWZ jest:
„Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem powyższych terminów, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta,”
 
Powinno być:
„Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem powyższych terminów, jeżeli:
 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta,

 2) nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego Wykonawcy.”

"SIWZ po zmianach" w Załącznikach poniżej.

dnia 26.01.2012 roku

 


 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2012 roku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 2 zamówienia na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni lub remontu nawierzchni w postaci nakładki, każde o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto ), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia warunków wymagane jest: a) wykazanie minimum: WMB, frezarki, skrapiarki, rozsypywacza, walca, przecinarki do asfaltu, b) wskazanie dostępu do zaplecza laboratoryjnego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wskazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi: Kierownik robót winien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (pełnomocnictwo)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - wzór umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber. Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Godlewski

Data wytworzenia: 2012-01-24

Wprowadzający: Krzysztof Godlewski

Data wprowadzenia: 2012-01-24

Data modyfikacji: 2012-02-27

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2012-01-24