Ogłoszenie o zamówieniu Nr 171015-2012 z dnia 07.08.2012 r. Opracowanie dokumentacji projektowej na Rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Tykocin - Jeżewo Stare.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Tykocin – Jeżewo Stare zakończone zostało wyborem oferty Biura Opracowywania Programów i Projektów Inżynierii Komunikacyjnej „LISPUS” Marcin Dobek ul. J. Matejki 7, 22-100 Chełm.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
  1. „Arkas – Projekt” Sp. z o. o. Sp. K. Pracownia Projektowo – Konsultingowa Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 75a budynek B, 10-460 Olsztyn (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 388 065,00 zł.);
  2. „DGN” Sp. z o. o. Pracownia Drogowa ul. Daliowa 18, 83-032 Skowarcz (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 397 290,00 zł.) – oferta została odrzucona;
  3. Kombudex Inżynieria Drogowa S. A. ul. Brzeska 97, 08-110 Siedlce (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 198 491,25 zł.);
  4. Transprojekt Gdański sp. z o. o. ul. Partyzantów 72 a, 80-254 Gdańsk (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 223 997,76 zł.);
  5. Biuro Opracowywania Programów i Projektów Inżynierii Komunikacyjnej „LISPUS” Marcin Dobek ul. J. Matejki 7, 22-100 Chełm (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 162 360,00 zł.);
  6. „NOW – EKO” Biuro Projektów Sp. z o. o. ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 312 677,07 zł.).
  7. Biuro Projektów „A-PROPOL” s. c. A. Biegański, D. Biegańska ul. Gomułki 2, 44-121 Gliwice (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 599 871,00 zł.) – oferta została odrzucona;
  8. EKKOM Sp. z o. o., ul. Wadowicka 8i, 30-415 Kraków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 287 697,00 zł.);
  9. Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A. w Gdańsku, ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 528 900,00 zł.);
  10. TRAKT Sp. z o. o. Sp. K. ul. Jesionowa 15, 40-159 Katowice (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 432 960 zł.);
  11. KOMI Zdzisław Kozikowski ul. Waszyngtona 24 lok. 15, 15-274 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 196 800,00 zł.);
  12. Biuro Projektów ARTERIA s.c. Kazimierz Popławski, Cezary Kamieński, ul. Sienkiewicza 49/412, 15-002 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 239 850,00 zł.).
 
Białystok, dn. 2012.08.28

 


 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE:

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy dotyczącym ww. postępowania, wyjaśnia co następuje:

Pytanie:
W związku z zapisem pkt 2, Ad 3, II Część dokumentacji SIWZ, proszę o wyjaśnienie czy w sytuacji, gdy zostanie na Wykonawcę nałożony obowiązek sporządzenia Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko będącego warunkiem uzyskania decyzji środowiskowej Zamawiający przedłuży termin wykonania zamówienia minimum do 31.05.2013 r.
Bowiem w takim przypadku wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej w okresie jesień – zima będącej integralną częścią ROOŚ nie jest możliwe w wyznaczonym terminie do 31.01.2012r.

Odpowiedź na pytanie:
Zamawiający nie przewiduje przedłużenia terminu wykonania zamówienia.

dnia 13.08.2012 


 

 

 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

 

 


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

  Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniami potencjalnego Wykonawcy dotyczącymi przetargu nieograniczonego na: opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Tykocin – Jeżewo Stare, o następującej treści:

        
1.      W celu wyrównania warunków konkurencji, prosimy o podanie ilości nadzorów autorskich, jaką należy przyjąć do oferty, bądź o określenie czasu trwania robót budowlanych ?
2.      Czy w ramach zadania należy zinwentaryzować uzbrojenie ? Jeśli tak to prosimy podać, jakie sieci występują na terenie objętym inwestycją.
3.      Wnosimy o załączenie mapy określającej uzbrojenie terenu, objętego opracowaniem, aby Wykonawca mógł określić liczbę kolizji i skonfrontować ich ilość w terenie przed opracowaniem oferty.
4.      Wnosimy o uwzględnienie płatności częściowych za wykonanie poszczególnych etapów (części) dokumentacji projektowej. Zakres opracowania jest relatywnie duży i wymaga zaangażowania podwykonawców do jego realizacji, co wiąże się z opłacaniem podwykonawców za wykonanie ich części dokumentacji.
5.      W paragrafie 13 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający ustala kary umowne:
„1) w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, a także odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca -  w wysokości 20% wynagrodzenia umownego netto,”
Wnosimy o zmniejszenie wysokości kary na 10% wynagrodzenia umownego netto.
6.      W paragrafie 13 ust. 1 pkt 2 Zamawiający ustala kary umowne:
„2)  za opóźnienie w wykonaniu zamówienia w stosunku do terminu określonego w § 2 pkt 2 - w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego netto”
Wnosimy o zmniejszenie wysokości kary na 0,1% wynagrodzenia umownego netto.
7.      W paragrafie 13 ust. 1 pkt 3 Zamawiający ustala kary umowne:
„3) za opóźnienie w usunięciu wad opracowania, w tym w trakcie odbioru oraz w okresie gwarancji lub rękojmi za wady - w wysokości 0,5% wynagrodzenia netto”
Wnosimy o zmniejszenie wysokości kary na 0,1% wynagrodzenia umownego netto.
8.      W paragrafie 13 ust. 2 Zamawiający ustala kary umowne:
„2. Zamawiający zapłaci kary umowne Wykonawcy w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego netto, określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający, z zastrzeżeniem § 16 ust. 1.”
Wnosimy o zmniejszenie wysokości kary na 10% wynagrodzenia umownego netto.
9.      Paragraf  14 ust. 4  Zamawiający określił:
„ W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad w opracowaniach w terminie 14 dni od dnia ich pisemnego stwierdzenia, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie określonym przez Zamawiającego.”
Prosimy o zmianę zapisu na:
„ W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad w opracowaniach w terminie uzgodnionym przez strony.”
10.  Prosimy określić ilość działek do podziału, jaką należy uwzględnić w ofercie.
 
wyjaśnia co następuje:
Adn. 1
Ilość nadzorów autorskich powinien określić potencjalny wykonawca na podstawie SIWZ „Sposób wyceny opracowania” pkt. 5 i 6.
Adn. 2
W ramach zadania Wykonawca powinien przygotować inwentaryzację stanu istniejącego, w tym dokonać m.in. inwentaryzacji istniejącego uzbrojenia technicznego. W ramach podjętych działań Wykonawca winien ponadto uzyskać wszystkie niezbędne i aktualne branżowe warunki techniczne od właścicieli lub zarządców urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją drogową. Dopiero po uzyskaniu powyższych opinii, uzgodnień, warunków oraz inwentaryzacji w terenie będzie możliwe określenie jakie sieci są konieczne do przebudowy. Wykonawca powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. kompletnej dokumentacji technicznej, a zatem Wykonawca powinien na własne ryzyko określić liczbę oraz rodzaj kolizji przed złożeniem oferty.
Adn. 3
Zamawiający nie posiada mapy określającej uzbrojenie terenu. Określenie ilości kolizji będzie możliwe dopiero w trakcie wykonywania dokumentacji po przedstawieniu wariantów przebiegu drogi oraz uzyskaniu informacji od gestorów poszczególnych sieci.
Adn. 4
Zamawiający nie przewiduje wprowadzenia płatności częściowych.
Adn. 5,6,7,8,9.
Zamawiający nie przewiduje zmian we wzorze umowy.
Adn. 10
W załączniku do SIWZ, Nr 12 – lp. 6 „Wykaz wszystkich opracowań mogących wejść w zakres dokumentacji projektowej” została określona szacunkowa ilość działek przewidywanych przez Zamawiającego do podziału. Ilość działek do podziału może jednak ulec zmianie z uwagi na zastosowane rozwiązania projektowe. Wykonawca powinien w cenie ująć wszelkie koszty niezbędne do wykonania kompletnej dokumentacji technicznej.
 
Białystok dnia: 10.08.2012

 


 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na Rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Tykocin - Jeżewo Stare.
Numer ogłoszenia: 171015 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na Rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Tykocin - Jeżewo Stare..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Tykocin - Jeżewo Stare.

I CZĘŚĆ opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, normatywami i wiedzą techniczną.

II CZĘŚĆ Pozyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz ze sprawozdaniami i prezentacją zaawansowania prac.

III CZĘŚĆ Wykonanie usługi nadzoru autorskiego w okresie trwania robót budowlanych wraz z odbiorami w okresie gwarancyjnym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) minimum 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę/rozbudowę/przebudowę drogi o klasie minimum Z wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi oraz opracowaniem materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (karta informacyjna lub raport) lub 2) minimum 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę/rozbudowę/przebudowę drogi o klasie minimum Z wraz z opracowaniem materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (karta informacyjna lub raport) i jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę/rozbudowę/przebudowę drogowych obiektów inżynierskich w ciągu drogi publicznej wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: a) Projektant drogowy - osoba koordynująca wszystkie opracowania i branże: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - wskazanie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej (projekt budowlany) budowy/przebudowy/rozbudowy drogi publicznej klasy min. Z w ostatnich 3 latach; b) Projektant drogowych obiektów inżynierskich - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania drogowych obiektów inżynierskich lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - wskazanie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej (projekt budowlany) budowy/przebudowy/rozbudowy drogowego obiektu inżynierskiego w ciągu drogi publicznej w ostatnich 3 latach; c) Sprawdzający projekt drogowy - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, d) Sprawdzający projekt drogowych obiektów inżynierskich - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania drogowych obiektów inżynierskich lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, e) Projektant - branża telekomunikacyjna - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; f) Projektant - branża energetyczna - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; g) Projektant - branża sanitarna i gazowa - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; h) Osoba odpowiedzialna za opracowania z zakresu ochrony środowiska - osoba, posiadająca kwalifikacje w zakresie emisji zanieczyszczeń - hałasu, emisji spalin/ścieków i ochrony przyrody, - wykazanie min. 1 opracowania, gdzie osoba wskazana była autorem, współautorem karty informacyjnej lub raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko na budowę/przebudowę/rozbudowę drogi publicznej lub drogowych obiektów inżynierskich.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytania potencjalnego Wykonawcy dotyczące ww. postępowania, o następującej treści:

1)      Orientacyjna ilość działek do podziału.
2)      Orientacyjna ilość pobytów projektanta na budowie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego.
3)      Czy projektowany odcinek znajduje się na obszarze Natura 2000 ?
4)      Z terminu wykonania zadania, który Zamawiający wyznaczył wynika, że Wykonawca ma wykonywać inwentaryzację przyrodniczą uproszczoną, zgadza się ?

 

wyjaśnia co następuje:

Adn. 1
W załączniku do SIWZ, Nr 12 – lp. 6 „Wykaz wszystkich opracowań mogących wejść w zakres dokumentacji projektowej” została określona szacunkowa ilość działek przewidywanych przez Zamawiającego do podziału. Ilość działek do podziału może jednak ulec zmianie z uwagi na zastosowane rozwiązania projektowe. Wykonawca powinien w cenie ująć wszelkie koszty niezbędne do wykonania kompletnej dokumentacji technicznej.
Adn. 2
Ilość nadzorów autorskich powinien określić potencjalny wykonawca na podstawie SIWZ „Sposób wyceny opracowania” pkt. 5 i 6.
Adn. 3
Informacja na temat obszarów Natura 2000 jest informacją ogólnodostępną, którą można uzyskać na oficjalnej stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.
Adn. 4
Wykonawca ma wykonać inwentaryzację przyrodniczą zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów.
 
10.08.2012r.
 

Metryka strony

Udostępniający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2012-08-07

Data modyfikacji: 2012-08-28

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2012-08-07