Ogłoszenie o zamówieniu Nr 56425 z dnia 12.03.2011. Adaptacja budynku na cele biurowe i magazynowo - garażowe dla brygady patrolowej przy ul. Harcerskiej 2 H w Łapach.

 

 

                                                                                           

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

                                                   
            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. A. Syczewskiego 8 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, z dnia 28.03.2012 na: Adaptację budynku na cele biurowe i magazynowo-garażowe dla brygady patrolowej przy ul. Harcerskiej w Łapach zakończone zostało wyborem oferty Firmy: ”REMBUD” ul Mieszka I nr 9, 16-020 Czarna Białostocka.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  
 
    W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:
1.    Przedsiębiorstwo Usług Wielobranżowych „WYGODA” Sp. z o.o. 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Chmielna 92 A przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 480 8680,50 zł.
2.    Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo- Handlowe „GENO” Sp. z o.o.16-100 Sokółka, ul. Witosa 135 przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 378 886,83 zł.
3.    P.W. „ZAGŁOBA” Ewelina Byczyk- Kalinowska  15-523 Białystok, Grabówka ul. Wypoczynkowa18 A przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 389 461,80 zł.
4.    Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego „HYDROS” Sp. j. Tadeusz Kulesza, Adam Kulesza 15-950 Białystok, ul. Dąbrowskiego 28  przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 575 640,00 zł.
5.    Zakład Remontowo- Budowlany Lesław Dyga 15-027 Białystok, ul. Ogrodowa 15/4 przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 451 638,76 zł.
6.    WIGA Sp. z o.o. 15-516 Białystok, ul. Ciołkowskiego 167 przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 464 877,70 zł. 
7.    „BAZ-BUD” Przedsiębiorstwo Wielobranżowe inż. Bazyl Stepaniuk  15-554 Białystok, ul. Stokrotki 37 przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 459 216,31 zł. oferta odrzucona
8.    4 BUD Sp. z o.o.  15-175 Białystok, ul. Al. Węgierki 47 przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 522 750,00 zł.
9.    „REMBUD” 16-020 Czarna Białostocka, ul. Mieszka I nr 9 przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 373 434,29 zł
10. MAKBUD Usługi Remontowo Budowlane Maciej Mokrzewski   18-100 Łapy, ul. Cygańskiego 14 przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 422 119,53 zł.
11. „BENET” Sp. z o. o. 15-667 Białystok, ul. Sikorskiego 6 A/11 przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 597 567,00zł.
12. Zakład Ogólnobudowlany Wiesław Szerszunowicz  Kol. Zabłudów 5/2, 16-060 Zabłudów przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 485 543,70 zł.
13. Zakład Remontowo-Budowlany Adam Florczak 16-070 Choroszcz, ul. Branickiego 37 przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 433 174,89 zł.
14. Zakład Budowlany mgr inż. Stanisław Mączyński 18-200 Wysokie Mazowieckie, Pl. Odrodzenia 21 przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 449 856,39 zł.
15. „FAGRO DACH” Sp. j. Marek Faszczewski i Mariusz Grodzki 15-567 Białystok, ul. Ks. Suchowolca 30 przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – z ceną ofertową 539 985,31 zł.  oferta odrzucona
 
     19.04.2012r.
 


Zmiany do SIWZ

  Zamawiający wprowadza następujące zmiany do SIWZ - Przedmiar robót:

  1)  W pozycji 136 przedmiaru dodaje się opis szczegółowy, co powinna zawierać rozdzielnia główna: - wyłącznik różnicowo - prądowy:      

               - wyłącznik różnicowo – prądowy,

               - P304/25/4/0,03 – 2 szt.,

               - P304/40/4/0,03 – 1 szt.,

               - S303,C25A – 3 szt.,

               - S303, C16A – 7 szt.,

               - S303, C10A – 6 szt.,

               - ochronniki przepięciowe klasy B+C – 1 szt.

  2) W pozycji przedmiaru 137 dodaje się opis: TB R-303, 35 A – kpl.,

  3) W pozycji przedmiaru 152 dodaje się opis: OPK 2 x 40 W.

 

Białystok, dn. 2012.03.22


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Adaptację budynku na cele biurowe i magazynowo – garażowe dla brygady patrolowej przy ul. Harcerskiej 2 H w Łapach o następującej treści:
„1) Zwracam się do Zamawiającego o uzupełnienie dokumentacji przetargowej o projekty wykonawcze branży elektrycznej, zamieszczony przedmiar robót nic    pozwala na dokonanie wyceny. Zakres prac obejmuje;
-montaż rozdzielnic (poz. 136 i 137 zamieszczonych przedmiarów) - brak projektów, nieznany rodzaj obudowy oraz wyposażenie,
-montaż opraw (poz. 152-155) nie sprecyzowane rodzaje opraw (model, typ, źródło światła, wymiary, stopień szczelności, rodzaj odbłyśnika),
-montaż osprzętu (poz. 141-147) - brak określonego standardu wykonania (np. producent / seria)
-montaż dzwonka - (poz. 48) brak danych technicznych (wymiary, głośność, stopień szczelności, rodzaj ilość tonów),
2) Zwracam się do Zamawiającego o uzupełnienie przedmiarów o prace związane z
wykonaniem instalacji odgromowej i uziemiającej, jeżeli taka instalacja jest projektowana do wykonania,
3) Zwracam się do Zamawiającego o uzupełnienie przedmiarów o układanie rur ochronnych w których mają być prowadzone projektowane przewody elektryczne (przewody z pozycji 157 zamieszczonych przedmiarów)
4) Zwracam się do Zamawiającego o uzupełnienie przedmiarów o pozycje zawierające wycenę pomiarów wyłączników różnicowoprądowych i pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznych ? ”
 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:

Ad. 1 Zamawiający nie będzie uzupełniał dokumentacji przetargowej o projekty wykonawcze branży elektrycznej. Wyceny należy wykonać na podstawie zamieszczonego przedmiaru robót. Natomiast dodaje się opis szczegółowy do:
            a) pozycji przedmiaru 136:
            - wyłącznik różnicowo – prądowy,
            - P304/25/4/0,03 – 2 szt.,
            - P304/40/4/0,03 – 1 szt.,
            - S303,C25A – 3 szt.,
            - S303, C16A – 7 szt.,
            - S303, C10A – 6 szt.,
            - ochronniki przepięciowe klasy B+C – 1 szt.
            b) pozycji przedmiaru 137: TB R-303, 35 A – kpl.
            c) pozycji przedmiaru 152: OPK 2 x 40 W.
Ad. 2 Zamawiający nie uwzględnił w projekcie wykonania instalacji odgromowej i uziemiającej. Projekt i przedmiar robót nie obejmuje wykonania tych instalacji.
Ad. 3 Cena ułożenia rur ochronnych, w których mają być prowadzone projektowane przewody elektryczne powinna zawierać się w pozycji 157 przedmiaru. Zamawiający nie będzie uzupełniał przedmiaru w tym zakresie.
Ad. 4 Cenę należy określić wg załączonego przedmiaru bez wyceny pomiaru wyłączników różnicowoprądowych i pomiarów rezystencji izolacji instalacji elektrycznych. Zamawiający nie będzie uzupełniał przedmiaru w tym zakresie.
 
Białystok, dn. 2012.03.22


Białystok: Adaptacja budynku na cele biurowe i magazynowo - garażowe dla brygady patrolowej przy ul. Harcerskiej 2 H w Łapach
Numer ogłoszenia: 56425 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku na cele biurowe i magazynowo - garażowe dla brygady patrolowej przy ul. Harcerskiej 2 H w Łapach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: adaptację budynku na cele biurowe i magazynowo - garażowe dla brygady patrolowej przy ul. Harcerskiej 2 H w Łapach (położonego na działkach geodezyjnych oznaczonych Nr 277/47 i Nr 270/45) poprzez wykonanie prac remontowo-budowlanych i instalacyjnych w istniejącym budynku przy ul. Harcerskiej 2 H w Łapach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie na budowę/przebudowę/remont budynków o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia warunku wymagany jest: Kierownik robót, który powinien: a) posiadać uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika robót do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, b) wykazać pełnienie funkcji kierownika robót/budowy na zrealizowanym min. jednym zadaniu związanym z budową/przebudowę/remontem budynków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Syczewskiego 8 (biurowiec Huty Szkła BIAGLAS) - pok.310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Syczewskiego 8 (biurowiec Huty Szkła BIAGLAS) - pok.310.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Data wytworzenia: 2012-03-12

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2012-03-12

Data modyfikacji: 2012-04-19

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2012-03-12