Ogłoszenie o zamówieniu Nr 474502 - 2012 z dnia 27.11.2012 Dostawa paliw płynnych dla PZDW w Białymstoku w roku 2013 Pakiet 1 - PB 95 ok. 46 100 l., ON ok. 66 500 l, akcesoria samochodowe. Pakiet 2 - olej opałowy ok. 20 000 l.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2013 Pakiet 1 - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 46 100 l., olej napędowy ok. 66 500 l, akcesoria samochodowe. Pakiet 2 - olej opałowy  ok. 20 000 l., zakończone zostało na:

Pakiet 1: zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3, zadanie 4, zadanie 5, zadanie 6, zadanie 7, zadanie 8, zadanie 9, zadanie 10, zadanie 12, zadanie 13, zadanie 14

wyborem oferty Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock;

Wybrano oferty korzystne cenowo, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana nie później niż przed upływem terminu związania ofertą, tj. do dnia 05.01.2013 r., w siedzibie Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, przy ul. Elewatorskiej 6.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

zadanie 1

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 129 121,59 zł.);

zadanie 2

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 21 840,56 zł.);

zadanie 3

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 32 556,13 zł.);

 zadanie 4

1. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Kurpiowski” Jan Kurpiowski, ul. Strusia 9, 18-400 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 88 609,82 zł.);

2. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium  oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 88 183,62 zł.);

zadanie 5

1. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Kurpiewski” Jan Kurpiewski, ul. Strusia 9, 18-400 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 26 956,19 zł.);

2. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium  oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 26 837,37 zł.);

zadanie 6

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium  oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 58 470,08 zł.;

zadanie 7

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 23 093,31 zł.);

zadanie 8

1. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium  oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 28 446,58 zł. – po złożeniu oferty dodatkowej);

2. „Pronar” Sp. z o. o. Hurtownia Paliw i Olejów Silnikowych, ul. Handlowa 6 H, 15-399 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 28 446,58 zł.- nie złożono oferty dodatkowej);

zadanie 9

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 33 160,55 zł.);

zadanie 10

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 63 198,26 zł.);

zadanie 11

Stacja Paliw Dorota Stasiełuk, ul. Goniądzka 50, 16-150 Suchowola – oferta została odrzucona;

zadanie 12

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 83 108,03 zł.);

zadanie 13

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 27 951,93 zł.);

zadanie 14

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 30 799,69 zł.).

Białystok, dn. 2012.12.19


INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2013 Pakiet 1 - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 46 100 l., olej napędowy  ok. 66 500 l, akcesoria samochodowe. Pakiet 2 - olej opałowy ok. 20 000 l., zostało unieważnione na Pakiet 1 zadanie 11 -Suchowola oraz Pakiet 2: zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3, na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Białystok, dn. 2012.12.14


Zmiana SIWZ

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia modyfikując wzory umów na Pakiet 1 i Pakiet 2. (wzory umów na Pakiet i Pakiet 2 po zmianach do pobrania w załączniku poniżej.

Białystok, dn. 2012.12.04


 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2013 Pakiet 1 - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 46 100 l., olej napędowy ok. 66 500 l, akcesoria samochodowe. Pakiet 2 - olej opałowy ok. 20 000 l.o następującej treści:

  1. „Czy Zamawiający dopuszczając możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych - mikroprocesowych kart paliwowych (odniesienie zapisy SIWZ i projektu umowy par 4 ust. 1- 8) i zaakceptuje, aby karty paliwowe wydane zostały w ciągu 15 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia na karty przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, lub przedłożenia wniosku/zamówienia w przypadku blokady danej karty (utrata, zmiana danych i itp.) lub zamówienia nowej karty, przy jednoczesnej akceptacji opłaty za karty:
  • 10 zł netto za kartę nową,
  • 10 zł netto za kartę wymienną (na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc.),
  • w przypadku kart z nadrukiem logo Zamawiającego koszt karty wynosi 30 zł netto?
  1. Czy Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytuły wyczerpania wartości zamówienia?
  2. Czy Zamawiający dopuszczając możliwość dołączenia już do właściwej umowy załącznika w postaci ogólnych warunków sprzedaży i używania kart paliwowych - w odniesieniu do kwestii nie uregulowanych w umowie (wskazany regulamin stanowi załącznik niniejszej korespondencji) zaakceptuje, aby na etapie zawierania umowy została doprecyzowana właściwa nazwa regulaminu używania kart danego Wykonawcy?
  3. W odniesieniu do zapisów SIWZ i istotnych postanowień umowy - par 1 ust. 2 - informujemy, że Wykonawca daje możliwość tankowania paliwa na wszystkich swoich stacjach, umożliwiających dokonywanie transakcji przy użyciu kart paliwowych. Czy Zamawiający może zaakceptować taką sytuację i w przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji dokonywać transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji modernizowanej (w okresie realizacji umowy może zaistnieć ewentualność jej modernizacji - dostosowanie standardu do wymogów Unii Europejskiej)?
  4. W odniesieniu do SIWZ i projektu umowy Wykonawca pyta:
  • par 3 ust. 1 transakcje bezgotówkowe przy użyciu kart dokonywane są po cenach brutto z danego dnia z danej stacji paliw (cena w dniu tankowania jest ceną brutto) - zatem Wykonawca prosi o doprecyzowanie zapisu jak i zapisu par 3 ust 3 wskazujac: "W odniersieniu do cen wskazanych w ust. 2 Wykonawca zobowiązuję się sprzedawać Zamawiającemu paliwo po cenie obowiązującej za 1 I na danej stacji z dnia sprzedaży i chwili jego wydania pomniejszonej o stały upust w wysokości ... %."?
  • par 5 ust. 1 pkt 6 - w przypadku zmian cen nie ma możliwości uznania zmiany bądź też nie zakupy paliw dokonywane są po cenach z danego dnia z danej stacji paliw, zatem zmienność cen jest uwzględniona - tu Wykonawca prosi o usunięcie zapisu z katalogu- czy wyrażacie Państwo zgodę?
  • w odniesieniu do wskazanych w par 7 kar umownych Wykonawca pyta, czy Zamawiający może dokonać usunięcia zapisu par 7 ust. 1 pkt. 2 przy dodaniu modyfikacji zapisu par 7 ust. 1 pkt 1 wykreślając zwrot "z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz" - zapewni to zachowanie symetrii stron kontraktu ?
  • par 7 ust. 3 - czy Zamawiający dopuszcza usunięcie z uwagi na fakt, że postępowanie dotyczące dochodzenia kar umownych stanowi odrębne postępowanie roszczeniowe i nie może być realizowane z należności dotyczących realizacji zakupu paliwa?
  • par 8 ust. 5 pkt 2 - czy zapis powoduje brak uregulowania powstałych należności za zakupione paliwo, jeżeli tak to wykonawca prosi o usunięcie zapisu - czy wyrażacie Państwo zgodę?
  1. W odniesieniu do SIWZ i projektu umowy Wykonawca pyta:
  • w par. 7 ust. 1 pkt - w opinii Wykonawcy kara umowna jest rażąco wygórowana - 10% całkowitej wartości zamówienia, czy Zamawiający może dokonać zmniejszenia kary do poziomu 5% całkowitej wartości zamówienia, lub 10% wartości niezrealizowanej części zamówienia?
  • par. 7 ust. 3 projektu umowy - przewiduje możliwość jednostronnego potrącania kar umownych z wynagrodzenia, co też jest niemożliwe z uwagi na konieczność przeprowadzenia dodatkowej procedury związanej z dochodzeniem kart umownych, czy Zamawiający może dokonać usunięcia zapisu?
  • par. 8 ust. 2 - wystawienie faktury VAT niezgodnie z postanowieniami par. 4 umowy nie powinno być traktowane jako rażące naruszenie umowy - w razie błędnego wystawienia faktury możliwa jest jej korekta - czy Zamawiający może dokonać usunięcia zapisu?
  • par. 9 ust. 2 - czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu:" Wykonawca oświadcza, iż oferowane do sprzedaży paliwo płynne spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2008.221.1441 z późniejszymi zmianami)"? 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:

Ad. 1  Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej w systemie kart flotowych lub równoważnym (dot. zadania Nr 1) oraz akceptuje, aby karty paliwowe wydawane były w ciągi 15 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia na karty przez Zamawiającego, po podpisaniu umowy. Akceptujemy również opłaty które będą ponoszone przez Zamawiającego w przypadku wydania nowej karty.

Ad. 2  Zamawiający będzie na bieżąco nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytułu wyczerpania wartości zamówienia.

Ad. 3  Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia do umowy załącznika w postaci ogólnych warunków sprzedaży i używania kart paliwowych oraz zaakceptuje na etapie zawierania umowy, właściwą nazwę regulaminu używania kart paliwowych.

Ad. 4  Zgodnie z zapisami § 6 ust 3 i 4 wzoru umowy Zamawiający zaakceptuje sytuację, w której w przypadku czasowego zamknięcia bądź skrócenia pracy stacji paliw, Wykonawca wskaże Zamawiającemu inną stację będącą w dyspozycji Wykonawcy, położoną najbliżej miejsca realizacji zamówienia.

Ad. 5  Zamawiający dokonuje zmiany § 3 wzoru umowy w następujący sposób:

           1) § 3 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

            „Wynagrodzenie wykonawcy będzie ustalone na podstawie cen jednostkowych (brutto) paliw obowiązujących w danej stacji w dniu tankowania oraz ilości rzeczywiście odebranych paliw.”

            2) ust. 2 skreślony

            3) ust. 3 skreślony

            4) § 5 ust. 1 pkt. 3 skreślony

            5) Zamawiający wykreśla § 5 ust. 1 pkt. 6 wzoru umowy,

            6)  Zamawiający wykreśla § 7 ust. 1 pkt. 2 oraz modyfikuje zapisy ust. 1 pkt. 1 wzoru umowy:

             § 7 ust. 1 pkt. 1 otrzymuje brzmienie:

            „1) w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 10% wynagrodzenia umownego (brutto) określonego w § 3 ust. 5 niniejszej umowy”,

     7)  Zamawiający skreśla § 7 ust. 3 wzoru umowy,

     8) Zamawiający skreśla § 8 ust. 5 pkt. 2 wzoru umowy.

       Ad. 6. 

                   1)  Zamawiający wyraża zgodę na zmniejszenie wysokości kar umownych do 5 % wynagrodzenia umownego (brutto)

                        § 7 ust. 1 i 2 otrzymują brzmienie:

                        „1.   Wykonawca zapłaci kary umowne:

               1)  w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 5% wynagrodzenia umownego (brutto) określonego w § 3 ust. 5 niniejszej umowy,

               2)  skreślony

                      2.   Zamawiający zapłaci kary umowne w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego (brutto) określonego w § 3 ust. 5   

                     niniejszej umowy.".

              2)  pytanie jest bezpodstawne, Zamawiający wykreślił § 7 ust. 3 wzoru umowy.

     3) Zamawiający wykreśla § 8 ust. 2 pkt. 2 wzoru umowy.

     4) Zamawiający zmienia zapisy § 9 ust. 2 wzoru umowy:

         § 9 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

                        „ 2. Wykonawca oświadcza, iż oferowane do sprzedaży paliwo płynne spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw

                              ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441 z późniejszymi zmianami).".

Białystok, dn. 2012.12.04 


Numer ogłoszenia: 474502 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2013 Pakiet 1 - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 46 100 l., olej napędowy ok. 66 500 l, akcesoria samochodowe. Pakiet 2 - olej opałowy ok. 20 000 l..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2013. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych (benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego ON) oraz akcesoriów samochodowych do samochodów stanowiących własność Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2013. Realizacja zamówienia polega na tankowaniu paliwa w stacjach Wykonawcy w nastepujących ilościach: zad. 1 Białystok - Zarząd, RDW Białystok 16 200 (PB 95) 6 000 (ON), zad. 2 Łapy 1 200 (PB 95) 2 500 (ON) zad. 3 Wysokie Mazowieckie 2 300 (PB 95) 3 200 (ON) zad. 4 Łomża 4 500 (PB 95) 10 500 (ON) zad. 5 Kolno 2 400 (PB 95) 2 200 (ON) zad. 6 Siemiatycze 2 500 (PB 95) 6 800 (ON) zad. 7 Ciechanowiec 400 (PB 95) 3 500 (ON) zad. 8 Hajnówka 1 800 (PB 95) 3 000 (ON) zad. 9 Sokółka 2 800 (PB 95) 2 800 (ON) zad. 10 Dąbrowa Białostocka 2 400 (PB 95) 8 200 (ON) zad. 11 Suchowola 1 500 (PB 95) 1 700 (ON) zad. 12 Suwałki 5 200 (PB 95) 9 000 (ON) zad. 13 Augustów 600 (PB 95) 4 100 (ON) zad. 14 Sejny 2 300 (PB 95) 3 000 (ON) Pakiet 2 Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego do miejscowości Białystok, Siemiatycze i Sokółka w nastepujacych ilościach: zad. 1 Białystok 12 000 l., zad. 2 Siemiatycze 3 000 l., zad. 3 Sokółka 5 000 l..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: Wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówieniem na dostawę na: Pakiet 1 - benzyny bezołowiowej PB 95 lub oleju napędowego ON, Pakiet 2 - oleju opałowego z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunku dot. Pakietu 1 zadanie 1 wymagane jest: 1) dysponowanie min. 2 stacjami tankowania paliw w granicach administracyjnych miasta Białegostoku , 2) dysponowanie minimum 200 stacjami tankowania paliw na terenie całego kraju. W zakresie spełnienia warunku dot. Pakietu 1 zad. 2 - 14 wymagane jest dysponowanie stacjami paliw w wybranych miastach wskazanych w SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Nie dotyczy

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) Dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2012-11-27

Data modyfikacji: 2012-12-21

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2012-11-27