Ogłoszenie o zamówieniu Nr 262294 - 2012 z dnia 20.07.2012 Rozbudowa dr. woj. Nr 674 Sokółka - Krynki w km 1+810 ÷ 2+150 , na odc. od km 1+810 do km 2+150 poprzez korektę nienormatywnego łuku pionowego i wykonanie pętli autobus. z wyznaczonym miejscem do

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


 

 


 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka – Krynki w km 1+810 ÷ 2+150, na odcinku od km 1+810 do km 2+150 poprzez korektę nienormatywnego łuku pionowego i wykonanie pętli autobusowej z wyznaczonym miejscem do ważenia i kontroli pojazdów, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. /, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty w wysokości 1 289 686,45 zł. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

dnia 09.08.2012 roku

 


 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka – Krynki w km 1+810 ÷ 2+150, na odcinku od km 1+810 do km 2+150 poprzez korektę nienormatywnego łuku pionowego i wykonanie pętli autobusowej z wyznaczonym miejscem do ważenia i kontroli pojazdów, zakończone zostało wyborem oferty firmy: MOTA-ENGIL CENTRAL EUROPE S.A., ul. Wadowicka 8W, 30-415 Kraków.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
  1. MOTA-ENGIL CENTRAL EUROPE S.A., ul. Wadowicka 8W, 30-415 Kraków – z ceną ofertową brutto: 1 289 686,45 zł;
  2. Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o. ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok – z ceną ofertową brutto: 1 302 512,73 zł;
  3. STRABAG Sp. z o. o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków – z ceną ofertową brutto: 1 310 494,57 zł;
  4. P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk, ul. Małyszówka Kolonia 33, 16-200 Dąbrowa Białostocka – z ceną ofertową brutto: 1 312 898,68 zł.

    dnia 09.08.2012 roku

 

 ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, w odpowiedzi na zapytania potencjalnego Wykonawcy wyjaśnia co następuje:

Pytanie 1:
Zgodnie z odpowiedziami z dnia 30.07,2012 „Do zabezpieczenia wodociągu (...) należy zastosować rury osłonowe dwudzielne o średnicy 110,0 mm". Przebudowywany wodociąg ma średnicę 110 mm, więc rura osłonowa powinna mieć średnicę odpowiednio większą. Prosimy o podanie średnicy rur osłonowych oraz materiału z jakiego mają być wykonane.
Odpowiedź:
Zabezpieczenie projektowanego wodociągu oraz wodociągu istniejącego proponuje się wykonać z rur dwudzielnych z PE o średnicy 160 mm, lub w sposób indywidualnie uzgodniony z zarządcą sieci. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zgody Gestora sieci na zastosowanie danego sposobu zabezpieczenia mediów.

Pytanie 2:
Zgodnie z odpowiedziami z dnia 30.07.2012 „Należy przewidzieć docieplenie wodociągu keramzytem (...) na odcinku dł. ok. 20,0 m". Prosimy o podanie, jaka jest istniejąca rura do ocieplenia (materiał, średnica), ponieważ warunkuje to wykonanie robót, np, czy należy przed ociepleniem zastosować rurę osłonową.
Odpowiedź:
Istniejący wodociąg wykonany jest z rur żeliwnych DN 100. Pozycja przedmiarowa zawiera założenie rur osłonowych na wszystkich odcinkach gdzie media krzyżują się z drogą główną lub drogami bocznymi.

03.08.2012r. 

 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

  Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, w odpowiedzi na zapytania potencjalnego Wykonawcy wyjaśnia co następuje: Pytanie 1: Prosimy o informację, jakiej grubości jest nawierzchnia bitumiczna do rozbiórki (poz. 2.5 przedmiaru na roboty drogowe) Odpowiedź 1: Do rozebrania przyjęto nawierzchnię bitumiczną drogi wojewódzkiej o grubości 10,0 cm (Odpowiedź na to pytanie zamieszczono na stronie Zamawiającego BIP w dniu 30.07.2012r.)   Pytanie 2: Prosimy o podanie, jakich wymiarów są płyty do rozbiórki (poz. 2.7 przedmiaru na roboty drogowe - rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych betonowych) Odpowiedź 2: Do rozebrania przyjęto płyty o wymiarach 1,0x3,0x0,15 m .   Pytanie 3: Prosimy o potwierdzenie, że jednostką obmiarową ścieków korytkowych (poz. 6.3 przedmiaru) jest m2. Prosimy o wskazanie lokalizacji ww. ścieków, ponieważ na planie sytuacyjnym jest zaznaczony tylko jeden ściek skarpowy przy zatoce do ważenia pojazdów. Odpowiedź 3: Jednostką obmiarową ścieków korytkowych jest [mb]. Należy przewidzieć ułożenie ścieku przy zatoce do ważenia pojazdów, oraz wzdłuż lewej krawędzi jezdni na odcinku od skrzyżowania z ul. Generała F. Kleberga do skrzyżowania z ul. Emilii Plater.  

02.08.2012r.

 


 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, w odpowiedzi na zapytania potencjalnego Wykonawcy wyjaśnia co następuje:

Pytanie 1: Prosimy o zmianę zapisów SIWZ dotyczących dołączenia do oferty (na etapie przetargu) kosztorysów ofertowych – cena ofertowa jest ceną ryczałtową i zapisy punktu III ppkt 21 SIWZ będą miały zastosowanie dopiero po podpisaniu umowy z Zamawiającym. Odpowiedź 1: Zamawiający nie przewiduje zmian w powyższym zapisie. Pytanie 2: Prosimy o potwierdzenie, iż ofertę na niniejsze zamówienie należy dostarczyć do siedziby PZDW w Białymstoku na ul. Elewatorskiej, gdyż w druku oferty Zamawiający wskazał „… do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku RDW w Łomży”. Odpowiedź 2: Zamawiający potwierdza iż zgodnie z SIWZ część XVII pkt 2 ofertę należy dostarczyć do siedziby Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku na ul. Elewatorskiej. Pytanie 3: Prosimy o wyszczególnienie w pozycji 3.2 ilości [m] zabezpieczenia mediów poprzez posadowienie głębiej przewodu telekomunikacyjnego, ilości [m] założenia rur osłonowych w miejscach zjazdów i skrzyżowaniach oraz jakie rury osłonowe należy zastosować i ilości [m] docieplenia wodociągu. Ilość 337,00m nie jest wystarczająca gdyż każda z ww robót realizowana jest w innej cenie ofertowej. Pytanie 4: Prosimy o więcej szczegółów dotyczących ww robót oraz dołączenie odpowiednich SST. Odpowiedź nr 3 i 4: a)                                Przełożenie wodociągu ujęte zostało w projekcie branży sanitarnej. b)        Korekta wysokościowa przebiegu przewodu telekomunikacyjnego dotyczy odcinka o dł. ok. 75,0 m znajdującego się pod ciągiem pieszo rowerowym po lewej stronie drogi wojewódzkiej. c)        Do zabezpieczenia wodociągu oraz przewodu telekomunikacyjnego w miejscu skrzyżowań ich przebiegu z drogami bocznymi lub drogą główną należy zastosować rury osłonowe dwudzielne o średnicy 110,0 mm. Zabezpieczenie wodociągu należy przewidzieć na odcinkach o łącznej dł. ok. 33,0 m, natomiast przewodu telekomunikacyjnego na odcinkach o łącznej długości ok. 20,0 m. d)                                SST dotyczące w/w robót zawarto w SST Nr 02.01.01 Pytanie 5: Prosimy o informację, jakiej grubości jest warstwa podbudowa, którą należy rozebrać zgodnie z poz. 2.4 przedmiaru? Odpowiedz 5: Do robót rozbiórkowych przyjęto warstwę podbudowy grubości 15,0 cm. Pytanie 6: Zgodnie z rysunkiem profilu stalowego do ustawiania wagi konstrukcja nawierzchni wokół stanowiska składa się z warstwy ścieralnej grubości 4cm gdzie w kosztorysie na całości powierzchni drogi i pętli należy ułożyć 5cm ścieralnej. Prosimy o wskazanie prawidłowej grubości warstwy ścieralnej na pętli autobusowej. Odpowiedź 6: Grubość warstwy ścieralnej na pętli autobusowej wynosi 5,0 cm. Pytanie 7: Jaki okres pielęgnacji trawników dywanowych będzie obowiązywał Wykonawcę? Odpowiedź 7: Wykonawcę obowiązywać będzie okres pielęgnacji trawników dywanowych do drugiego koszenia. Warunki pielęgnacji opisano w SST D.09.01.01 Pytanie 8: Czy Zamawiający posiada już pozwolenie na wycinkę drzew i czy może być ona realizowana bezpośrednio po podpisaniu umowy? Odpowiedź 8: Zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. „O szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych” § 21 ust.2 pozwolenie na wycinkę drzewa nie jest wymagane. Pytanie 9: Zgodnie z projektem wszędzie tam gdzie będzie układana nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8cm należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego gr. 15cm. Z niniejszego wynika, iż podbudowa tej grubości powinna być na powierzchni 216,8+214,8=431,6m2, natomiast w kosztorysie powierzchnia podbudowy wynosi 395,3m2. Prosimy o informację, gdzie nie należy wykonywać podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15cm lub dokonać ewentualnych korekt kosztorysu. Odpowiedź 9: Wszędzie tam gdzie będzie stosowana nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8,0 cm należy zastosować podbudowę z kruszywa łamanego gr. 15,0 cm w związku z tym całkowita powierzchnia podbudowy powinna wynosić 431,6 m2. Pytanie 10: Prosimy o wprowadzenie do § 8 umowy zapisu dotyczącego gwarancji na oznakowanie poziome, która to zgodnie z zapisami rozdziału V SIWZ wynosi 1 rok. Odpowiedź 10: Zamawiający wprowadzi do § 8 umowy powyższy zapis. Pytanie 11: W związku z tym, iż zgodnie z przekrojami konstrukcyjnymi podbudowa z kruszywa gr. 20cm występuje pod całą nawierzchnią bitumiczną ilość jej powinna być, co najmniej równa podbudowie bitumicznej, ale nie może być mniejsza. Natomiast wg kosztorysu ilość podbudowy kruszywowej gr. 20 cm jest o 123m2 mniejsza niż podbudowy bitumicznej. W związku z brakiem przedmiarów, bo to, co Zamawiający załączył w żaden sposób nie można nazwać przedmiarem, prosimy o odpowiedź gdzie nie należy wykonywać podbudowy kruszywowej pod nawierzchnią bitumiczną. Odpowiedź 11: Całkowita powierzchnia podbudowy z kruszywa łamanego pod warstwami konstrukcyjnymi nawierzchni gr. 20 powinna wynosić 4241,5 m2. 01.08.2012r.  

ZMIANA SIWZ

  W konsekwencji odpowiedzi na pytanie Nr 10, Zamawiający wprowadza zmianę SIWZ - § 8 wzoru umowy. Wzór umowy po zmianie dostępny w załączniku.   01.08.2012r.

ZMIANA SIWZ

 

 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

  W związku z zapytaniami potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka – Krynki w km 1+810 ÷ 2+150, na odcinku od km 1+810 do km 2+150 poprzez korektę nienormatywnego łuku pionowego i wykonanie pętli autobusowej z wyznaczonym miejscem do ważenia i kontroli pojazdów o następującej treści: „1. Kosztorys ofertowy oraz przedmiar robót branży drogowej – pozycja 3.2 podaje „Zabezpieczenie mediów poprzez posadowienie głębiej przewodu telekomunikacyjnego, założenie rur osłonowych na mediach w miejscach zjazdów i na skrzyżowaniach z drogą główną, docieplenie wodociągu keramzytem – 337,00 m” Dodatkowo SST D.02.01.01 punkt 9.2. podaje, iż cena jednostkowa obejmuje „zabezpieczenie istniejących mediów (przewód telekomunikacyjny, wodociąg) poprzez korektę wysokościową, założenie rur osłonowych, ocieplenie”. Zwracamy się o rozbicie w/w pozycji w taki sposób, aby możliwe było rzetelne przygotowanie oferty cenowej, tj. podanie ilości robót oddzielnie dla: - korekta wysokościowa (przewód telekomunikacyjny oraz oddzielnie wodociąg); - założenie rur osłonowych; - ocieplenie wodociągu. Dodatkowo zwracamy się o podanie parametrów charakteryzujących rurę osłonową oraz keramzyt. 2. Zwracamy się o określenie grubości rozbiórki nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych (pozycja nr 2.5. kosztorys na branżę drogową)”.  

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:

Ad. 1 

1) Przełożenie wodociągu ujęte zostało w projekcie branży sanitarnej.

2) Korekta wysokościowa przebiegu przewodu telekomunikacyjnego dotyczy odcinka o dł. ok. 75,0 m znajdującego się pod ciągiem pieszo rowerowym po lewej stronie drogi wojewódzkiej.

3) Do zabezpieczenia wodociągu oraz przewodu telekomunikacyjnego w miejscu skrzyżowań ich przebiegu z drogami bocznymi lub drogą główną należy zastosować rury osłonowe dwudzielne o średnicy 110,0 mm. Zabezpieczenie wodociągu należy przewidzieć na odcinkach o łącznej dł. ok. 33,0 m, natomiast przewodu telekomunikacyjnego na odcinkach o łącznej długości ok. 20,0 m.

4) Należy przewidzieć docieplenie wodociągu keramzytem o frakcji 8-16 na przecięciu przebiegu trasy wodociągu z drogą wojewódzką Nr 674, na odcinku dł. ok. 20,0 m.

Ad. 2 Do rozebrania przyjęto nawierzchnię bitumiczną drogi wojewódzkiej o grubości 10 cm.   Białystok, dn. 2012.07.30


Numer ogłoszenia: 262294 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153. Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki w km 1+810 ÷ 2+150 , na odcinku od km 1+810 do km 2+150 poprzez korektę nienormatywnego łuku pionowego i wykonanie pętli autobusowej z wyznaczonym miejscem do ważenia i kontroli pojazdów.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót na odcinku drogi wojewódzkiej Nr 674 w Sokółce od km 1+810 do km 2+150 zgodnie z projektem : Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki w km 1+810 ÷ 2+150 , na odcinku od km 1+810 do km 2+150 poprzez korektę nienormatywnego łuku pionowego i wykonanie pętli autobusowej z wyznaczonym miejscem do ważenia i kontroli pojazdów.

Zakres robót budowlanych obejmuje:

a) rozbiórkę istniejącej i budowę nowej nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej na odcinku od km 1+810 do km 2+150,

b) budowę pętli autobusowej wraz z chodnikiem oraz z zatoką do ważenia i kontroli pojazdów,

c) budowę wyspy kanalizującej,

d) budowę zjazdów z drogi wojewódzkiej Nr 674, do nieruchomości zlokalizowanych na działkach o nr ewid. gruntu 3635,3634, 3633, 3632, 3631, 3630, 3629, 3628, 3627/2, 448, 281/2, w Sokółce,

e) budowę zjazdu z drogi wojewódzkiej Nr 674, wraz z przepustem do nieruchomości zlokalizowanej na działce o nr ewid. gruntu 449/2, w Sokółce,

f) przebudowę skrzyżowania drogi wojewódzkiej z drogą gruntową, zlokalizowaną na działce o nr ewid. gruntu 291 w Sokółce wraz z budową przepustu,

g) przebudowę skrzyżowań z droga wojewódzką z ul. E. Plater oraz ul. Generała J. Hallera,

h) przebudowę ciągu pieszo - rowerowego,

i) wykonanie rowów przydrożnych i elementów odwodnienia korpusu drogowego,

j) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej rurami osłonowymi na odcinkach oznaczonych w projekcie zagospodarowania terenu: - I-II oraz III-IV - sieć telekomunikacyjna oraz wodociągow, - V-VI - sieć wodociągowa,

k) przebudowę sieci energetycznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.   II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Nie dotyczy III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na przebudowie/rozbudowie/budowie drogi publicznej klasy min. Z (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03. 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunków wymagane jest: 1) wytwórnia mas bitumicznych, (lokalizacja, wydajność, informacja o dostępie), 2) laboratorium drogowe ( lokalizacja, informacja o dostępie).

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunku wymagany jest:

KIEROWNIK BUDOWY winien: posiadać właściwe uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazanie pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na zrealizowanym min. jednym zadaniu dot. przebudowy/ rozbudowy /budowy drogi publicznej klasy min Z;

KIEROWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH winien: posiadać uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem;

KIEROWNIK ROBÓT SANITARNYCH winien: posiadać uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem;

GEODETA winien: posiadać uprawnienia w zakresie obsługi inwestycji drogowej.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo). III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór). IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie    

 

 


 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2012-07-20

Data modyfikacji: 2012-08-09

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2012-07-20