Ogłoszenie o zamówieniu Nr 354400 - 2012 z dnia 19.09.2012 Remont chodnika i zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 677 Łomża - Śniadowo - Ostrów Mazowiecka w m. Śniadowo, ul. Szosowa od km 17+007 do km 17+057 str. lewa i od km 17+069 str. prawa

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży z siedzibą przy ul. Poligonowej 30, działając na podstawie art.92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na remont chodnika i zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 677 Łomża – Śniadowo – Ostrów Maz.  w miejscowości Śniadowo, ul. Szosowa od km 17+007 do km 17+057 str. lewa i od km 17+069 do km 17+534 str. prawa zostało zakończone wyborem oferty firmy PROBUK Barbara Mściwujewska, 18-400 Łomża, Siemień Nadrzeczny 16A.

Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

W postępowaniu brali udział następujący wykonawcy:

  1. SOB BRUK Andrzej Sobieski Kaczkowo Stare 63A, 07-306 Brok ― z ceną ofertową – 153 383,34zł – oferta odrzucona.
  2. PROBUK Barbara Mściwujewska 18-400 Łomża, Siemień Nadrzeczny 16A ― z ceną ofertową – 144 999,99zł.     
  3. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GOSK Iwona Gosk 18-400 Łomża, ul. Al. Legionów 152 ― z  ceną ofertową  159 900,00zł. – oferta odrzucona.
  4. „EXTRAL” Iwona Chojnowska Malinowo Nowe 3, 07-407 Czerwin ― z  ceną ofertową  227 501,60zł. – oferta odrzucona.

dnia 19.10.2012 r.

 


Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 354400-2012 z dnia 2012-09-19 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Białystok
Remont chodnika i zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 677 Łomża - Śniadowo - Ostrów Mazowiecka w miejscowości Śniadowo, ul. Szosowa od km 17+007 do km 17+057 str. lewa i od km 17+069 do km 17+534 str. prawa ...
Termin składania ofert: 2012-10-04


Numer ogłoszenia: 354728 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 354400 - 2012 data 19.09.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, fax. 85 67 67 153.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).

W ogłoszeniu jest: Remont chodnika i zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 677 Łomża - Śniadowo - Ostrów Mazowiecka w miejscowości Śniadowo, ul. Szosowa od km 17+007 do km 17+057 str. lewa i od km 17+069 do km 17+534 str. prawa Zamówienie obejmuje: - Roboty pomiarowe - 0,515 km, - Rozebranie krawężników betonowych - 37,0mb, - Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych (trylinki) - 60,0m2 - Rozebranie nawierzchni chodników z płytek chodnikowych 35x35 - 20,0m2 - Rozebranie nawierzchni chodników z płytek chodnikowych 50x50 - 100,0m2 - Rozebranie obrzeży betonowych - 110m - Rozebranie ścianek czołowych i ław fundamentowych przepustów z betonu - 1,80m3 - Rozebranie części przelotowej przepustu z rur betonowych fi 60cm - 21,0m - Wykonanie nasypów mech. z transportem urobku na nasyp na odl. 15km - 200,0m3 - Koryto wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników gł.30cm - 262,80m2 - Koryto wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników gł.10cm - 1 150m2 - Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 262,80m2, - Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 150,00m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, gr. warstwy 20cm-182,00m2 - Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm - 182,00m2 - Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm - 202,00m - Wykonanie chodników w kostki brukowej betonowej szarej, gr.6cm - 1 040,00m2 - Wykonanie chodników w kostki brukowej betonowej szarej, gr.8cm - 110,00m2 - Ustawienie obrzeży betonowych 20 x 6cm - 1 040,00m - Ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8cm - 110,00m - Naprawa części przelotowej rowu zakrytego fi 50 - 71,00m - Oczyszczenie rowu z namułu z profilowaniem dna i skarp, gr. namułu 20cm - 465,0m - Projekt czasowej organizacji ruchu - Inwentaryzacja powykonawcza..

W ogłoszeniu powinno być: Remont chodnika i zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 677 Łomża - Śniadowo - Ostrów Mazowiecka w miejscowości Śniadowo, ul. Szosowa od km 17+007 do km 17+057 str. lewa i od km 17+069 do km 17+534 str. prawa Zamówienie obejmuje: - Roboty pomiarowe - 0,515 km, - Rozebranie krawężników betonowych - 37,0mb, - Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych (trylinki) - 60,0m2 - Rozebranie nawierzchni chodników z płytek chodnikowych 35x35 - 20,0m2 - Rozebranie nawierzchni chodników z płytek chodnikowych 50x50 - 100,0m2 - Rozebranie obrzeży betonowych - 110m - Rozebranie ścianek czołowych i ław fundamentowych przepustów z betonu - 1,80m3 - Rozebranie części przelotowej przepustu z rur betonowych fi 60cm - 21,0m - Wykonanie nasypów mech. z transportem urobku na nasyp na odl. 15km - 200,0m3 - Koryto wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników gł.30cm - 262,80m2 - Koryto wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników gł.10cm - 1 150m2 - Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 262,80m2, - Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 1 150,00m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, gr. warstwy 20cm-182,00m2 - Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm - 182,00m2 - Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm - 202,00m - Wykonanie chodników w kostki brukowej betonowej szarej, gr.6cm - 1 040,00m2 - Wykonanie chodników w kostki brukowej betonowej szarej, gr.8cm - 110,00m2 - Ustawienie obrzeży betonowych 20 x 6cm - 1 040,00m - Ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8cm - 110,00m - Naprawa części przelotowej rowu zakrytego fi 50 - 71,00m - Oczyszczenie rowu z namułu z profilowaniem dna i skarp, gr. namułu 20cm - 465,0m - Projekt czasowej organizacji ruchu - Inwentaryzacja powykonawcza..


Numer ogłoszenia: 354400 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika i zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 677 Łomża - Śniadowo - Ostrów Mazowiecka w miejscowości Śniadowo, ul. Szosowa od km 17+007 do km 17+057 str. lewa i od km 17+069 do km 17+534 str. prawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Remont chodnika i zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 677 Łomża - Śniadowo - Ostrów Mazowiecka w miejscowości Śniadowo, ul. Szosowa od km 17+007 do km 17+057 str. lewa i od km 17+069 do km 17+534 str. prawa

Zamówienie obejmuje:

- Roboty pomiarowe - 0,515 km,

- Rozebranie krawężników betonowych - 37,0mb,

- Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych (trylinki) - 60,0m2

- Rozebranie nawierzchni chodników z płytek chodnikowych 35x35 - 20,0m2

- Rozebranie nawierzchni chodników z płytek chodnikowych 50x50 - 100,0m2

- Rozebranie obrzeży betonowych - 110m

- Rozebranie ścianek czołowych i ław fundamentowych przepustów z betonu - 1,80m3

- Rozebranie części przelotowej przepustu z rur betonowych fi 60cm - 21,0m

- Wykonanie nasypów mech. z transportem urobku na nasyp na odl. 15km - 200,0m3

- Koryto wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników gł.30cm - 262,80m2

- Koryto wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników gł.10cm - 1 150m2

- Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 262,80m2,

- Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 1 150,00m2

- Podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, gr. warstwy 20cm-182,00m2

- Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm - 182,00m2

- Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm - 202,00m

- Wykonanie chodników w kostki brukowej betonowej szarej, gr.6cm - 1 040,00m2

- Wykonanie chodników w kostki brukowej betonowej szarej, gr.8cm - 110,00m2

- Ustawienie obrzeży betonowych 20 x 6cm - 1 040,00m

- Ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8cm - 110,00m

- Naprawa części przelotowej rowu zakrytego fi 50 - 71,00m

- Oczyszczenie rowu z namułu z profilowaniem dna i skarp, gr. namułu 20cm - 465,0m

- Projekt czasowej organizacji ruchu - Inwentaryzacja powykonawcza.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Nie dotyczy

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie/budowie chodnika/placu/parkingu w ciągu drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. (brutto) (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Nie dotyczy

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: KIEROWNIK ROBÓT - powinien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej - kierownika robót do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł..

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży ul. Poligonowa 30 - pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży ul. Poligonowa 30 - pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2012-09-19

Data modyfikacji: 2012-10-19

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2012-09-19