Ogłoszenie o zamówieniu Nr 365686 - 2012 z dnia 26.09.2012 Remont nawierzchni na drodze wojewódzkiej nr 671 Sokolany - Korycin - Knyszyn - Sokoły na odc. Korycin - Knyszyn w km 31+830 do 33+100.


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na remont nawierzchni na drodze wojewódzkiej Nr 671 Sokolany – Korycin – Knyszyn – Sokoły na odc. Korycin – Knyszyn w km 31+830 do 33+100, zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Drogowo – Mostowego „UNIDROG” Sp. z o. o. ul. Robotnicza 4, 19-203 Grajewo.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o. o. ul. Robotnicza 4, 19-203 Grajewo (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 1 227 587,95 zł.);
  2. STRABAG Sp. z o. o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 1 599 212,64 zł.);
  3. P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk, ul. Małyszówka Kolonia 33, 16-200 Dąbrowa Białostocka   (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 1 643 799,39 zł.);
  4. UNIBEP S. A., ul. 3 Maja 19, 17-100 Bielsk Podlaski MAKBUD Oddział UNIBEP S. A. w Łomża, ul. Poligonowa 12, 18-402 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 1 376 438,93 zł.);
  5. MOTA – ENGIL CENTRAL EUROPE S. A., ul. Wadowicka 8 W, 30-415 Kraków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 1 409 251,98 zł.). 

Białystok, dn. 2012.10.12


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

W odpowiedzi na zapytania potencjalnego Wykonawcy o treści:

"1. Dotyczy poz. 1.6.3 – kosztorys ofertowy.

Czy Zamawiający dostarczy materiał (betonową kostkę brukową grubości 8 cm z odzysku), ponieważ zgodnie z pozycją przedmiarową 1.3.3. do odzyskania jest kostka kamienna.?

2. Dotyczy poz. 1.7.1 – kosztorys ofertowy.

Prosimy o dołączenie SST na wykonanie barier ochronnych stalowych, ponieważ z załączonego opisu nie można wywnioskować rodzaju barier oraz rozstawu słupków.

3. Dotyczy poz. 1.8.1 – kosztorys ofertowy.

Prosimy o dołączenie SST na wykonanie ścianek czołowych przepustu ( z dołączonych rysunków  nie można wywnioskować jaki rodzaj rury ma być użyty do budowy przepustu). Prosimy o sprecyzowanie jednostki miary w załączonym kosztorysie są to szt. powinno być m3.

4. Dotyczy poz. 1.82 i 1.8.3 – kosztorys ofertowy.

Prosimy o dołączenie rysunków konstrukcyjnych przepustów pod zjazdami w celu określenia wymiarów ławy żwirowej.".

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce informuje:

Ad. 1. Do wykonania robót ujętych w poz. 1.6.3 należy użyć betonowej kostki brukowej z odzysku. Pozycja 1.3.3 w kosztorysie ofertowym jest pozycją zastępczą z uwagi na brak nakładów dotyczących rozbiórki nawierzchni z betonowej kostki brukowej.

Ad. 2.  W załączniku do przedmiaru „SCHEMAT PRZEPUSTU W KM 31+939” w poz. Uwagi podano    wymagania dotyczące stalowych barier ochronnych.

Ad. 3   Pozycja kosztorysu ofertowego 1.8.1 obejmuje wyłącznie wykonanie ścianek czołowych (nadbudowa istniejących ścianek wg. dołączonych schematów). Jednostka obmiarowa do pozycji - m³

Ad. 4  Przepusty pod zjazdami należy wykonać według schematu nr.03.91 zamieszczonego w Katalogu Powtarzalnych Elementów Drogowych. Grubość ławy żwirowej pod przepusty rurowe  wynosi 25 cm.

 dn. 05.10.2012 r

 


ZMIANA SIWZ

 Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.    
SIWZ po zmianach, kosztorys ofertowy po zmiananach, przedmiar po zmianach, przekroje poprzeczne po zmianach, wyrównianie podbudowy kruszywem naturalnym po zmianach, wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną po zmianach - do pobrania w załącznikach poniżej.

 

Ogłoszenie nr 365686-2012 z dnia 2012-09-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Białystok
Remont nawierzchni na drodze wojewódzkiej nr 671 Sokolany - Korycin - Knyszyn - Sokoły na odc. Korycin - Knyszyn w km 31+830 do 33+100. Zamówienie obejmuje: - Roboty pomiarowe- 1,27 km, - Karczowanie zagajników - 0,38 ha - zdjęcie humusu...
Termin składania ofert: 2012-10-11


Numer ogłoszenia: 374984 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 365686 - 2012 data 26.09.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, fax. 85 67 67 153.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).

W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni na drodze wojewódzkiej nr 671 Sokolany - Korycin - Knyszyn - Sokoły na odc. Korycin - Knyszyn w km 31+830 do 33+100. Zamówienie obejmuje: - Roboty pomiarowe- 1,27 km, - Karczowanie zagajników - 0,38 ha - zdjęcie humusu - 508 m3 - roboty rozbiórkowe - Roboty ziemne: Wykopy - 1286,6 m3 Nasypy - 3286,6 m3 - Wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym - 440 m3 - Podbudowa z kruszywa łamanego - 4159,6 m2 - Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną - 587 t - Podbudowa z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 8 cm - 2914 m2 - Skropienie mechaniczne warstw bitumicznych - 13 028,6 m2 - Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno -bitumicznej gr. 6cm - 3590,3 m2 - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej grubości 4 cm - 7891,96 m2, - Chodnik z kostki betonowej - 30 m2 - Bariery ochronne stalowe - 216 m - Przepusty śr. 60 cm - 10 m - Przepusty śr. 50 cm - 57 m - brukowanie skarp - 153 m2 - plantowanie skarp - 13 234,6 m2 - Humusowanie i obsianie skarp - 5080 m2 - Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - Opracowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej..

W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni na drodze wojewódzkiej nr 671 Sokolany - Korycin - Knyszyn - Sokoły na odc. Korycin - Knyszyn w km 31+830 do 33+100. Zamówienie obejmuje: - Roboty pomiarowe- 1,27 km, - Karczowanie zagajników - 0,38 ha - zdjęcie humusu - 508 m3 - roboty rozbiórkowe - Roboty ziemne: Wykopy - 1286,6 m3 Nasypy - 3286,6 m3 - Wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym - 670 m3 - Podbudowa z kruszywa łamanego - 4159,6 m2 - Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną - 606,7 t - Podbudowa z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 8 cm - 2914 m2 - Skropienie mechaniczne warstw bitumicznych - 13 028,6 m2 - Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno -bitumicznej gr. 6cm - 3590,3 m2 - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej grubości 4 cm - 7891,96 m2, - Chodnik z kostki betonowej - 30 m2 - Bariery ochronne stalowe - 216 m - Przepusty śr. 60 cm - 10 m - Przepusty śr. 50 cm - 57 m - brukowanie skarp - 153 m2 - plantowanie skarp - 13 234,6 m2 - Humusowanie i obsianie skarp - 5080 m2 - Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - Opracowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.


Numer ogłoszenia: 365686 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni na drodze wojewódzkiej nr 671 Sokolany - Korycin - Knyszyn - Sokoły na odc. Korycin - Knyszyn w km 31+830 do 33+100..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Remont nawierzchni na drodze wojewódzkiej nr 671 Sokolany - Korycin - Knyszyn - Sokoły na odc. Korycin - Knyszyn w km 31+830 do 33+100. Zamówienie obejmuje:

- Roboty pomiarowe- 1,27 km,

- Karczowanie zagajników - 0,38 ha

- zdjęcie humusu - 508 m3

- roboty rozbiórkowe

- Roboty ziemne:

Wykopy - 1286,6 m3

Nasypy - 3286,6 m3

- Wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym - 440 m3

- Podbudowa z kruszywa łamanego - 4159,6 m2

- Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną - 587 t

- Podbudowa z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 8 cm - 2914 m2

- Skropienie mechaniczne warstw bitumicznych - 13 028,6 m2

- Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno -bitumicznej gr. 6cm - 3590,3 m2

- Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej grubości 4 cm - 7891,96 m2,

- Chodnik z kostki betonowej - 30 m2

- Bariery ochronne stalowe - 216 m

- Przepusty śr. 60 cm - 10 m

- Przepusty śr. 50 cm - 57 m

- brukowanie skarp - 153 m2

- plantowanie skarp - 13 234,6 m2

- Humusowanie i obsianie skarp - 5080 m2

- Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu

- Opracowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Nie dotyczy

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie/rozbudowie/budowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunków wymagane jest wykazanie: 1) wytwórni mas bitumicznych, (lokalizacja, wydajność, informacja o dostępie), 2) laboratorium drogowe (lokalizacja, informacja o dostępie).

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunku wymagany jest: Kierownik robót, który powinien: posiadać uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika robót do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł..

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 
 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2012-09-26

Data modyfikacji: 2012-10-12

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2012-09-26