Ogłoszenie o zamówieniu Nr 159557-2012 z dnia 23.07.2012 r. Remont chodnika w m. Turośń Dolna w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna - Markowszczyzna na odcinku od km 10+999 do km 11+170 (strona lewa).
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - KOREKTA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. A. Syczewskiego 8 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, z dnia 08.08.2012 r. na : Remont chodnika w m. Turośń Dolna w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna –Markowszczyzna na odcinku od km 10+999 do km 11+170 (strona lewa)” zakończone zostało wyborem oferty Firmy: Zakład Remontowo-Budowlany „KAROL” Karol Rutkowski,15-815 Białystok ul. Porzeczkowa 17/52.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:
- Zakład Remontowo-Budowlany „KAROL” Karol Rutkowski, 15-815 Białystok ul. Porzeczkowa 17/52 - z ceną ofertową brutto 53 242,37 zł.
- BBGM Gryko Kamila 15-131 Białystok, ul. Pietrasze 43 B - z ceną ofertową brutto 55 227,00 zł.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Wiesław Grabek 15-103 Białystok, ul. I Armii Wojska Polskiego 8 - z ceną ofertową brutto 116 495,98 zł. – oferta odrzucona
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „UKASZ” Łukasz Grygiencz 16-030 Supraśl, Karakule ul. Bagnowska 4 - z ceną ofertową brutto 78 454,85 zł.
- „AKS-BUD” Przedsiębiorstwo Drogowe Kamil Sarosiek 15-281 Białystok, ul. Legionowa 28 lok.305 - z ceną ofertową brutto 66 474,98 zł.
17.08.2012r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. A. Syczewskiego 8 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, z dnia 08.08.2012 r. na : Remont chodnika w m. Turośń Dolna w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna –Markowszczyzna na odcinku od km 10+999 do km 11+170 (strona lewa)” zakończone zostało wyborem oferty firmy: Zakład Remontowo-Budowlany „KAROL” Karol Rutkowski,15-815 Białystok ul. Porzeczkowa 17/52. Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy: 1. Zakład Remontowo-Budowlany „KAROL” Karol Rutkowski, 15-815 Białystok ul. Porzeczkowa 17/52 - z ceną ofertową brutto 53 242,37 zł. 2. BBGM Gryko Kamila 15-131 Białystok,ul. Pietrasze 43 B - z ceną ofertową brutto 55 227,00 zł. 3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Wiesław Grabek 15-103 Białystok, ul.I Armii Wojska Polskiego 8 - z ceną ofertową brutto 116 495,98 zł. 4. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „UKASZ” Łukasz Grygiencz 16-030 Supraśl, Karakule ul. Bagnowska 4 - z ceną ofertową brutto 78 454,85 zł. 5. „AKS-BUD” Przedsiębiorstwo Drogowe Kamil Sarosiek 15-281 Białystok, ul. Legionowa 28 lok.305 - z ceną ofertową brutto 66 474,98 zł. 17.08.2012r.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Białystok: Remont chodnika w m. Turośń Dolna w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna -Markowszczyzna na odcinku od km 10+999 do km 11+170 (strona lewa).
Numer ogłoszenia: 159557 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
ZMIANA SIWZ
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę do SIWZ.
Kosztorys ofertowy po zmianie dostępny w załączniku poniżej.
01.08.2012r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w m. Turośń Dolna w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna -Markowszczyzna na odcinku od km 10+999 do km 11+170 (strona lewa). II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont chodnika w m. Turośń Dolna w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna -Markowszczyzna na odcinku od km 10+999 do km 11+170 (strona lewa).
Zamówienie obejmuje:
1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,171 km,
2) Zdjęcie warstwy humusu - 51,3 m3,
3) Rozebranie podbudowy z betonu - 24 m2,
4) Rozebranie krawężników betonowych - 166 m,
5) Rozebranie ław pod krawężnikowych - 11,2 m3,
6) Wykonanie nasypów - 62,25m3,
7) Wykonanie części przelotowej przepustów - 6 m,
8) Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 264 m2,
9) Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - 15 m2,
10) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej - 240 m2,
11) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kolorowej - 24 m2,
12) Plantowanie skarp i korony nasypów - 52,5 m2,
13) Wykonanie drobnych elementów odwodnienia - 0,765 m3,
14) Umocnienie skarp płytami ażurowymi - 32 m2,
15) Oczyszczenie rowów z namułu - 75 m,
16) Oczyszczenie przepustów rurowych - 12m,
17) Ustawienie krawężników betonowych - 171 m,
18) Ustawienie obrzeży betonowych - 171 m,
19) Ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych - 80 m,
20) Projekt czasowej organizacji ruchu - 1 szt.,
21) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 1 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Nie dotyczy
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie/budowie chodnika/ placu/parkingu o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Nie dotyczy
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: Kierownika robót - posiadającego właściwe uprawnienia do prowadzenia robót drogowych na przedmiotowym zamówieniu, min 2 lata doświadczenia z uprawnieniami.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być dołączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(pełnomocnictwo) III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór). IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Syczewskiego 8, pokój 310.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 09:45, miejsce: siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Syczewskiego 8, pokój 310.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony