Ogłoszenie o zamówieniu Nr 112381 z dnia 15.07.2009. Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 681 odc. Poświętne - Pietkowo Kontynuacja nr 1

Białystok: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 681 odc. Poświętne - Pietkowo Kontynuacja nr 1
Numer ogłoszenia: 112381 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 681 na odcinku Poświętne – Pietkowo, Kontynuacja nr 1, zakończone zostało wyborem oferty:

  • Konsorcjum firm: Zakładu Budowlano – Drogowego „S-J” Szymański – Jarząbek Spółka Jawna, 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 20 oraz Przedsiębiorstwa Budowy Dróg BITUM Sp. z o. o., 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 1.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym brało udział Konsorcjum firm: Zakładu Budowlano – Drogowego „S-J” Szymański – Jarząbek Spółka Jawna, 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 20 oraz Przedsiębiorstwa Budowy Dróg BITUM Sp. z o. o., 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 1 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100 pkt.

 

07.08.2009r.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 681 odc. Poświętne - Pietkowo Kontynuacja nr 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje:
1) przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 681 na odcinku 835 m,
2) przebudowę chodników obustronnych o pow. ok. 3 400m2,
3) przebudowę skrzyżowań z drogami bocznymi,
4) wykonanie zjazdów gospodarczych z kostki betonowej pow. ok. 720 m2,
5) wykonanie parkingu przy kościele o pow. ok. 1200 m2 z kostki betonowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
1) doświadczenia Wykonawcy tj. zrealizowanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie na drodze publicznej w postaci przebudowy/budowy drogi o wartości min. 700 000,00 PLN brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
2) możliwości pozyskania masy bitumicznej z wytwórni mas bitumicznych - własnej, dzierżawionej, wynajętej lub przedłożenie umowy kupna - sprzedaży masy bitumicznej, wskazanie innego sposobu pozyskania masy (należy podać lokalizację wytwórni mas bitumicznych, z której będzie pochodziła masa bitumiczna, przy czym czas transportu mieszanki na budowę od momentu załadunku nie może przekroczyć 2 godzin),
3) sprzętu związanego z układaniem mieszanek bitumicznych tj. rozściełacz o szerokości stołu min. 3,5m (min. 1 szt.), walec statyczny stalowy samojezdny o masie min.10 ton (min. 1 szt.) - własnego, dzierżawionego, wynajętego lub innego sposobu dostępu,
4) zaplecza laboratoryjnego niezależnego (będącego odrębnym od Wykonawcy podmiotem), zdolnego do wykonania badań i pomiarów wymaganych SST- dzierżawionego, wynajętego lub innego sposobu dostępu,
5) kierownika budowy: posiadającego uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami drogowymi na drogach publicznych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, (wykazanie pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót - zrealizowane min. jedno zadanie na przebudowę/budowę drogi publicznej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie zostało wykonane należycie), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaceniem składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej,
6) geodety: posiadającego uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177);
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis);
3. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt III.2)2.1) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)2.2) , III.2)2.3), III.2)2.4);
4a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował;
5. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)2.5), III.2)2.6), w tym w pkt. III.2)2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie zostało wykonane należycie;
5a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
6. dokumenty stwierdzające posiadanie właściwych uprawnień przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 (dotyczy: kierownika budowy, geodety);
7. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej przez osobę przewidzianą do realizacji zamówienia, o której mowa w pkt.5 (dot. kierownika budowy);
8. polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)3;
9. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:
1)      Formularzem oferty,
2)      Zbiorczym kosztorysem ofertowym,
3)      Kosztorysami ofertowymi 1, 2 (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
4)      Wskaźnikami czynników cenotwórczych.
Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę.
W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on -nie dotyczy-.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument, o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.
W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6, pok. 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 09:30, miejsce: w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6, pok. 110 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber. Wydział Zamówień Publicznych.

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Data wytworzenia: 2009-07-15

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2009-07-15

Data modyfikacji: 2009-08-07

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-07-15