Ogłoszenie o zamówieniu Nr 186692 z dnia 10.06.2009 Remont chodnika w m. Rutka Tartak - dr.woj. Nr 655

 Białystok: Remont chodnika w m. Rutka Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 655 Kąp - Wydminy - Olecko - Suwałki - Rutka Tartak od km 115+016 do km 115+216, strona lewa. Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 186692 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach z siedzibą przy ul. Przytorowej 9B, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 02.07.2009r. na: remont chodnika w m. Rutka Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 655 Kąp – Wydminy – Olecko – Suwałki – Rutka Tartak od km 115+016 do km 115+216, strona lewa, zakończone zostało wyborem oferty firmy:
  •  Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna, ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki.
Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma:
Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki,
(przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.).
 
 08.07.2009r.

 

ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 
Podlaski  Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach,  wprowadza zmianę do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww. zadanie, tj: w formularzu „Kosztorys ofertowy” dodaje się pozycje Lp. 8 i Lp. 18.
Formularz "Kosztorys ofertowy" po zmianie, został zamieszczony poniżej w katalogu załączniki.
 
19.06.2009r.
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w m. Rutka Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 655 Kąp - Wydminy - Olecko - Suwałki - Rutka Tartak od km 115+016 do km 115+216, strona lewa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót głównych:
- roboty pomiarowe w terenie równinnym - 0,200 km;
- karczowanie krzaków i podszycia - 0,01 h;
- ręczne rozebranie schodów z płytek betonowych o wymiarach 35x35x5, ułożonych na podsypce piaskowej z wywiezieniem materiału z rozbiórki - 0,74 m2;
- roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonane ręcznie z wbudowaniem ziemi w nasyp, grunt kat. I-II wraz z zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą (wykop pod murek oporowy nasypu) - 8,16 m3;
- wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. III-IV wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczonych wodą - 77,63 m3;
- wykonanie ścieków podchodnikowych z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC o średnicy 110mm - 21m;
- mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniach w gr. kat. II-IV głębokość koryta 30cm (33cm) poszerzenie jezdni o 1 m, strona lewa - 200,0 m2;
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gr. kat. II-IV - 230,0 m2;
- mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniach w gr. kat. II-IV, głębokość koryta 20cm (zjazdy) - 30,0m2;
- wykonanie warstwy podsypkowej z piasku, grubość warstwy 5 cm (chodnik) - 386,0 m2;
- oczyszczenie warstw konstrukcyjnych ulepszonych ręcznie - 200,0 m2;
- skropienie ręczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową w-wa wiążąca bitumiczna - 200,0 m2;
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niesortowanego warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (na zjazdach) - 30,0 m2;
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niesortowanego warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (na poszerzeniu jezdni) - 200,0 m2;
- wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej dowożonej, grub. warstwy po zagęszczeniu 7 cm - warstwa dolna - 200,0 m2;
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej dowożonej, grub. po zagęszczeniu 6 cm - warstwa górna - 200,0 m2;
- wykonanie deskowania murku oporowego z późniejszą rozbiórką - 46,90 m2;
- betonowanie murku oporowego i podlewek pod gazony betonem B-25 - 14,52 m3;
- ustawienie elementów prefabrykowanych typu GAZON TE3-30 o wymiarach 400x500x300mm na podkładzie betonowym oraz wypełnienie humusem - 39,60 m2;
- umocnienie ścieków brukowcem o grub. 16-20 cm z kamienia łamanego, ułożonego na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową (wyloty z odwodnienia pod chodnikiem) - 12,0 m2;
- ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych oraz o rozstawie słupków z rur co 1,5 m - 61,50 m;
- ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu B-15 (opuszczenie krawężnika na zjazdach oraz początku chodnika) - 203,0 m;
- wykonanie schodków z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 2,70 m2;
- wykonanie chodnika z kostki brukowej o grub. 6 cm, szarej na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 386,0 m2;
- wykonanie zjazdów z kostki brukowej o grub. 8 cm kolorowej na podsypce cementowo piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 30,0 m2;
- ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową (zaokrąglenie przy skrzyżowaniu na Pobondzie i zjazdy) - 207,0 m;
- zasadzenie ozdobnych bluszczy w gazonach na skarpie - 22 szt.;
- wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu..
 
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),
3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia), tj. kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),
5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wytwórnia mas bitumicznych,
5a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował.
6. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie na wykonanie remontu chodnika o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 PLN brutto) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
7. polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
8. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
 
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
 
Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszej SIWZ złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:
1) Formularzem oferty (zgodnie z załączonym drukiem),
2) Kosztorysem ofertowym (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
3) Wskaźnikami czynników cenotwórczych.
 
Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on -nie dotyczy-.
 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
 
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku, złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Data wytworzenia: 2009-06-10

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2009-06-10

Data modyfikacji: 2009-07-08

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-06-10