Ogłoszenie o zam 211371 - 2009; z dnia: 17.11.2009 Wykonanie projektów podziałów działek położonych w obrębach Nowosady i Dubiny gmina Hajnówka przeznaczonych pod poszerzenie pasa drogowego dróg wojewódzkich Nr 685 i 687 w ilości 220 szt

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: wykonanie projektów podziałów działek położonych w obrębach Nowosady i Dubiny gmina Hajnówka przeznaczonych pod poszerzenie pasa drogowego dróg wojewódzkich Nr 685 i 687 w ilości 220 szt., zakończone zostało wyborem oferty firmy Usługi Geodezyjne „UNIT – GEO” Sławomir Jarmoc ul. Słoweńska 6, 15-628 Białystok.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
  1. Biuro Usług Geodezyjno – Kartograficznych Tadeusz Twarowski ul. Witosa 3, 17-301 Siemiatycze , (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 80,93 pkt.);
  2. Usługi Geodezyjne Sławomir Wojszkowicz ul. Słonecznikowa 11, 17-100 Bielsk Podlaski, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 50,58 pkt.);
  3. Firma Handlowo – Usługowa „MALMAR” Malewski Mariusz ul. Pałacowa 17, 17-300 Siemiatycze, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 58,98 pkt.);
  4. Zakład Usług Geodezyjnych s. c. Jan i Tomasz Poradzińscy ul. Nowomiejska 2/39, 16-400 Suwałki, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 58,98 pkt.);
  5. Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej Oddział w Białymstoku ul. Lipowa 51, 15-424 Białystok, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 38,67 pkt.);
  6. Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno – Kartograficzne Sp. z o. o. ul. Grottgera 14 A, 15-225 Białystok, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 47,93 pkt.);
  7. Usługi Geodezyjne „UNIT – GEO” Sławomir Jarmoc ul. Słoweńska 6, 15-628 Białystok, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.);
  8. Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych GEOKART ŁOMŻYŃSKI Marian Brzostowski, Jacek Nowacki s. c. ul. Sadowa 8, 18-400 Łomża, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 71,06 pkt.);
  9. Podlaskie Biuro Geodezji Sp. z o. o. ul. J. K. Branickiego 15,15-085 Białystok, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 96,67 pkt.);
  10. Geodeta Uprawniony Krzysztof Zaleski ul. Żółwia 1, 15-537 Białystok, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 87,22 pkt.).
Białystok, dn. 2009.11.26
 
           

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 
 
 

 

Numer ogłoszenia: 211989 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 211371 - 2009 data 17.11.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax. 085 67 67 153.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.13).
W ogłoszeniu jest: Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
W ogłoszeniu powinno być: Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie dofinansowane ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
  • ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - treść zmiany dostępna w formacie pdf w załączniku.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów podziałów działek położonych w obrębach Nowosady i Dubiny gmina Hajnówka przeznaczonych pod poszerzenie pasa drogowego dróg wojewódzkich Nr 685 i 687 w ilości 220 szt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów podziałów działek położonych w obrębach Nowosady i Dubiny gmina Hajnówka przeznaczonych pod poszerzenie pasa drogowego dróg wojewódzkich Nr 685 i 687 w ilości 220 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: geodety: uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.
  3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177);
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis);
  3. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)2.;
  4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
  5. . dokumenty stwierdzające posiadanie właściwych uprawnień przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 3;
  6. 6. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:

- formularzem oferty;

- formularzem cenowym.

Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert).

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym, ewidencyjnym Wykonawcy).

Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.

W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2009-11-17

Data modyfikacji: 2009-11-26

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-11-17