Ogłoszenie o zamówieniu Nr 47855 - 2009 z dnia 10.03.2009 Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 Osowiec - Nowy Dwór - granica państwa od km 50+800 do km 51+575 wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką Nr 673 Lipsk - Sokółka w km 11+495.
Białystok: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 Osowiec - Nowy Dwór - granica państwa od km 50+800 do km 51+575 wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką Nr 673 Lipsk - Sokółka w km 11+495.
Numer ogłoszenia: 47855 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Białystok, dn. 2009.04.29
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- W Instrukcji dla Wykonawców pkt. 7. ppkt. 7.4.5 ppkt. - otrzymuje brzmienie:
„5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wytwórnia mas bitumicznych) na załączniku Nr 3,”.
- W Załączniku Nr 3 „Sprzęt”, kolumna „Opis (rodzaj, nazwa producenta, model) pkt. A) - otrzymuje brzmienie:
„A) Sprzęt budowlany. Wytwórnia mas bitumicznych”.Druk formularza - Załącznik Nr 3 „Sprzęt” – po zmianie, został zamieszczony poniżej w katalogu załączniki.
ROZSTRZYGNIĘCIE PROTESTU
INFORMACJA O WNIESIENIU PROTESTU
16.03.2009r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 Osowiec - Nowy Dwór - granica państwa od km 50+800 do km 51+575 wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką Nr 673 Lipsk - Sokółka w km 11+495.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 Osowiec - Nowy Dwór - granica państwa od km 50+800 do km 51+575 wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką Nr 673 Lipsk - Sokółka w km 11+495.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót głównych:
- Roboty pomiarowe- 0,92 km,
- Roboty ziemne - 4799 m3,
- części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych skrzynkowych o wymiarach 1m x 1m - 6 m,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm - 7267 m2,
- Wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych grubości 7 cm - 7 100 m2,
- Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - 14 126 m2,
- Ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej gr. 6 cm, pow. 7026 m2,
- Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej gr. 5 cm, pow. 6962 m2,
- Ustawienie krawężników betonowych 20x30 na ławie betonowej - 973m,
- Ustawienie krawężników kamiennych 15x30 na ławie betonowej - 107 m,
- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wys. 9 cm - 102,7 m2,
- ustawienie obrzeży betonowych 20x6 - 549 m,
- Chodnik z płyt betonowych 35x35x5 cm - 774 m2,
- Pionowe znaki drogowe - 22 szt.,
- oznakowanie poziome - 124,08 m2,
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
- Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
- Formularz oferty,
- Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
- Wskaźniki czynników cenotwórczych.
Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy:
1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),
3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia), tj. : - kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),
5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - (wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min.80 Mg/h),
5a pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował.
6. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie na wykonanie remontu nawierzchni drogi o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
7. polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
8. dane dotyczące dostępu do zaplecza laboratoryjnego,
9. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku, złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..
Metryka strony