Ogłoszenie o zamówieniu Nr 93322 - 2009; z dnia 06.04.2009 Modernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9B polegającą na wymianie stolarki okiennej

 

Białystok: Modernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9B polegającą na wymianie stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 93322 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach z siedzibą przy ul. Przytorowej 9B
 
informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 29.04.2009r. na: modernizację budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9B polegającą na wymianie stolarki okiennej, zakończone zostało wyborem oferty firmy:
 
„Golus Maciej „SUNPLAST” Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe, ul. Gombrowicza 3, 26-600 Radom
 
Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:
Golus Maciej „SUNPLAST” Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe, ul. Gombrowicza 3, 26-600 Radom – przy jedynym kryterium oceny
(najniższa cena) – oferta uzyskała 100 pkt.
”TADBUD” Tadeusz Krajewski, Ryżówka 15, 16-503 Krasnopol – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 55,12 pkt.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe ”ATMA” Sp. z o. o., ul. Bakałarzewska 21C, 16-400 Suwałki – oferta odrzucona.
Przedsiębiorstwo Usługowo – Budowlane „DABOR” Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 83,80 pkt.
 
 

Suwałki, dnia 13.05.2009r.


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9B polegającą na wymianie stolarki okiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót głównych:

  •  wymiana okien zespolonych uchylnych jednodzielnych na okna PCV o powierzchni do 1,0m2 - 4,335m2;
  •  wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane jednodzielne z PCV o powierzchni do 1,5m2 - 14,28m2;
  •  wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane dwudzielne z PCV o powierzchni do 2,0m2 - 1,998m2;
  •  wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane dwudzielne z PCV o powierzchni do 2,5m2 - 63,18m2;
  •  wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko - 65,75m; - obsadzenie prefabrykowanych podokienników, dł. 0,85m szer. 40 cm - 8szt.;
  •  obsadzenie prefabrykowanych podokienników, dł. ponad 1,0m dł. 1,45m szer. 40 cm - 2szt.;
  •  montaż podokienników o długości ponad 1m dł. 1,75m szer. 40 cm - 28szt.;
  •  montaż podokienników o długości ponad 1m dł. 2,35m szer. 40 cm - 3szt.;
  •  wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1km - 9,694m3;
  •  wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na każdy następny 1km ponad 1km (krotność = 5) - 9,694m3;
  •  opłata za wysypisko śmieci - 9,694m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.42.11.32-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177),

2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),

3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia), tj. : kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;

3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),

5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca,

5a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował,

6. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie na wykonanie wymiany okien o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN brutto) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

7. polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

8. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:

  • Formularzem oferty,
  • Kosztorysem ofertowym (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
  • Wskaźnikami czynników cenotwórczych.

Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę.W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.

W przypadku, złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B, pokój Nr 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
 
 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2009-04-06

Data modyfikacji: 2009-05-13

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-04-06