Ogłoszenie o zamówieniu Nr 364298 - 2009 z dnia 19.10.2009 Dozór fizyczny budynku biurowego i mienia znajdującego się na posesji Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku przy ul. Elewatorskiej 6 w 2010 roku.

 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: dozór fizyczny budynku biurowego i mienia znajdującego się na posesji Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku przy ul. Elewatorskiej 6 w 2010 roku, zakończone zostało wyborem oferty firmy DEFENSE Agencja Ochrony Osób i Mienia Andrzej Wojno, 15-222 Białystok, ul. Mickiewicza 14 lok. 27.
 
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:
1. Elitarne Biuro Ochrony Biznesu GROM, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 46– przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 73,07 pkt.;
2. EKOTRADE Sp. z o. o., ul. Prosta 2/14, 00-850 Warszawa – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 73,36 pkt.;
3. Agencja Ochrony Osób i Mienia GROM Sp. z o. o., 10-273 Olsztyn, ul. Jagiellońska 46 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 54,80 pkt.;
4. FORMACJA S. C. Wojciech Nosek, Ireneusz Krzyżanowski, ul. Czesława Klimasa 2, 41-800 Zabrze – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 75,07 pkt.;
5. PURZECZKO – GRUPA SECURITAS Sp. z o. o., 18-100 Łomża, ul. Nowa 3A – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 74,15 pkt.;
6. „AGEMA – SERWIS” Agencja Ochrony Osób i Mienia Sp. z o. o., 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 110 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 73,16 pkt.;
7. Podlaska Spółdzielnia Pracy JUBILAT, 15-875 Białystok, ul. Krakowska 5 – oferta została odrzucona;
8. Konsorcjum firm: NORDSERWIS.PL Sp. z o.o., ul. Adama Mickiewicza 95 E, 15-257 Białystok
       oraz Nord – Serwis, Marek Kamiński, Janusz Jasiulewicz Sp. Jawna, ul. Adama Mickiewicza 95 E,  15-257 Białystok - przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 80,83 pkt.;
9. SADO P. Sadowski i M. Sadowski S. C., 15-232 Białystok, ul. Mickiewicza 92 lok. 9 – oferta została odrzucona.
10. DEFENSE Agencja Ochrony Osób i Mienia Andrzej Wojno, 15-222 Białystok,  ul. Mickiewicza 14 lok. 27 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt.;
11. SECURITY-SERVIS, Agencja Ochrony Osób i Mienia, Zbigniew Sosnowski, 15-419 Białystok,  ul. Św. Mikołaja 1 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 84,31 pkt.;
12. WOHL Sp. z o. o., 04-653 Warszawa, ul. Wierchów 20 – oferta została odrzucona;
13. STEKOP S. A., 02-127 Warszawa, ul. Mołdawska 9 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 66,83 pkt.;
14. Biuro Ochrony POSEJDON, 15-399 Białystok, ul. Handlowa 7 p. 114 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 96,31 pkt.;
15. Białostocki Klub Sportowy HETMAN, 15-085 Białystok, ul. J. K. Branickiego 3 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 73,46 pkt.;

16. PANTERA R. T. Kopczewscy SP. J., 15-732 Białystok, ul. Choroszczańska 24 – oferta została odrzucona.

           19.11.2009

 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE - ZMIANA SIWZ

W związku z zapytaniem potencjalnego wykonawcy dotyczącym niniejszego postępowania o następującej treści:
„Pytanie 1. Czy zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części wykonania zamówienia podwykonawcom?
Pytanie 2. Czy pracownik świadczący usługę musi posiadać licencję pracownika ochrony
fizycznej jeśli tak to jakiego stopnia?”
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia, co następuje:
Adn. Pytania 1.
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom.
Adn. Pytania 2.
W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pkt. 6.2.1) Instrukcji dla Wykonawców, Zamawiający jednoznacznie określił, że Wykonawca musi wskazać osobę odpowiedzialną za wykonanie zamówienia i ta właśnie osoba musi posiadać aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz musi legitymować się co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku organizowania i kierowania zespołami pracowników bezpośredniej ochrony.
Tak więc, ww. licencję oraz doświadczenie powinna posiadać jedynie osoba odpowiedzialna za wykonanie zamówienia. 
 
Jednocześnie, Zamawiający wprowadza zmianę do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotycząca projektu umowy, tj.
po § 9 projektu umowy dodaje się § 9a, o następującej treści:
 „1.   Podwykonawcą usług w zakresie: ………………………jest: ………………………….
Przekazanie wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę osobie trzeciej w zakresie określonym ofertą wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
Nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do wykonania usług któregokolwiek Podwykonawcy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu umowę z Podwykonawcą na realizację powierzonego mu do wykonania zakresu usług.
Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców jak za swoje własne.
Płatność faktury dla Wykonawcy nastąpi z chwilą dostarczenia oświadczenia Podwykonawcy o uregulowaniu zobowiązań finansowych między Podwykonawcą i Wykonawcą w zakresie usług rozliczeniowych objętych niniejszą umową.”.
 
26.10.2009r.
 

 

Numer ogłoszenia: 364298 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór fizyczny budynku biurowego i mienia znajdującego się na posesji Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku przy ul. Elewatorskiej 6 w 2010 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Dozór fizyczny budynku biurowego i mienia znajdującego się na posesji Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku przy ul. Elewatorskiej 6 w 2010 roku.

Zamówienie obejmuje:

usługę dozoru fizycznego budynku biurowego, mienia mieszczącego się w budynku jak również mienia ruchomego (środki transportu) znajdującego się na posesji przy ul. Elewatorskiej 6 w Białymstoku w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Godziny pracy dozoru w dni robocze od godz. 1500 do godz. 700 dnia następnego, w dni świąteczne i wolne od pracy całodobowo. Przewidywana ilość godzin dozoru w 2010 roku wynosi 6 736 godz.

Obowiązki dozoru:

- ochrona przed włamaniem do obiektu,

- ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia i dokumentów w budynku biurowym, sprzętu i pojazdów garażowanych na posesji PZDW, ogrodzenia i nasadzeń stanowiących własność Zamawiającego,

- zapobieganie wejściu na teren PZDW osób niepowołanych lub nieupoważnionych,

- prowadzenie ewidencji dyżurów z informacją o garażowanych pojazdach PZDW lub pozostawionych pojazdach prywatnych przez pracowników,

- odnotowywanie w ewidencji dyżurów nazwisk osób upoważnionych do przebywania po godzinach pracy na terenie obiektu,

- odnotowywanie zaistniałych zdarzeń w trakcie trwania dyżuru,

- patrolowanie terenu i prowadzenie monitoringu wizyjnego obiektu,

- zwracanie uwagi na podejrzane przedmioty, paczki na strzeżonym terenie,

- zamykanie i otwieranie wejść do obiektu o określonej godzinie,

- sprawdzanie zabezpieczeń drzwi i stanu ogrodzenia,

- skuteczne reagowanie w przypadkach zagrożenia ze wsparciem grupy interwencyjnej (czas dojazdu do 15 min.),

- powiadamianie o zdarzeniach upoważnionych pracowników PZDW,

- zamiatanie i odśnieżanie pieszych ciągów komunikacyjnych, łącznie z przyległym do posesji PZDW,

- włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego obiektu,

- pielęgnowanie zieleni na posesji przy użyciu sprzętu Zamawiającego,

- wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego, a mających związek z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku w chronionym obiekcie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:

1) wskazanie osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia posiadającą aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz legitymującą się co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku organizowania i kierowania zespołami pracowników bezpośredniej ochrony,

2) wskazanie osób bezpośrednio świadczących usługę,

3) dysponowanie grupą interwencyjną na terenie m. Białegostoku,

4) wykazanie doświadczenia Wykonawcy, tj. zrealizowanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie na usługi dozorowania dot. obiektów użyteczności publicznej z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów itp.) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: posiadanie polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na min. 1 milion PLN w zakresie prowadzonej działalności.

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),

3. koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)1,

4. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)2.1), III.2)2.2),

5. dokumenty stwierdzające posiadanie właściwych uprawnień przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 (dotyczy osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia);

6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym w pkt. 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

7. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje grupą interwencyjną na terenie m. Białegostoku,

8. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)2.4),

9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)3,

10. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z formularzem oferty (zgodnie z załączonym drukiem). Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2009-10-19

Data modyfikacji: 2009-11-19

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-10-19