ogłoszenie o zamówieniu nr 68930 z dnia 19.03.2009 Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych ciągnikowych



Białystok: Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych ciągnikowych na wysięgniku hydraulicznym
Numer ogłoszenia: 68930 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, z dnia 02.04.2009 roku na: dostawę 2 szt. kosiarek bijakowych ciągnikowych na wysięgniku hydraulicznym zakończone zostało wyborem oferty firmy OZAMET Sp. z o. o. ul. Sprzętowa 3 c, 10-467 Olsztyn.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
1. Adler Agro Sp. z o. o. ul. Szosa Bartanowicka 62 A, 15-521 Białystok – Zaścianki – oferta została odrzucona, informacja poniżej.
2. OZAMET Sp. z o. o. ul. Sprzętowa 3 c, 10-467 Olsztyn (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.),
3. „ROLMEX – MISIUDA Sp. Jawna ul. Ściegiennego 264 C, 25-116 Kielce (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 72,35 pkt.),
4. Zakład Pielęgnacji i Chirurgii Drzew „BEATA” mgr inż. Henryk Chojnacki  ul. Chopina 3, 58-310 Szczawno Zdrój (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ –     oferta uzyskała 45,80 pkt.),
 5. „AGROMA BIAŁYSTOK” Sp. z o. o. ul. Elewatorska 9, 15-620 Białystok. (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 75,00 pkt.).
 
INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę 2 szt. kosiarek bijakowych ciągnikowych na wysięgniku hydraulicznym odrzucono ofertę firmy Adler Agro Sp. z o. o. ul. Szosa Bartanowicka 62 A, 15-521 Białystok – Zaścianki, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Wszystkie dokumenty przetargowe oferty zostały podpisane przez jedną osobę uprawnioną, podczas gdy zgodnie z zapisami załączonego Krajowego Rejestru Sądowego organem uprawnionym do reprezentacji firmy jest Zarząd, który powinien być reprezentowany przez dwóch członków Zarządu łącznie.
 

Białystok, dn. 2009.04.15

ZMIANA  SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww. zadanie.
1.    W Instrukcji dla Wykonawców słowa występujące:
       -  w pkt. 2. ppkt. 2.1.1): „serwisowanie na terenie województwa podlaskiego”
          zastępuje się słowami: „serwisowanie kosiarek na terenie kraju”;
      -  w pkt. 7. „Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszej SIWZ złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:
            1) Formularzem oferty i załącznikiem (zgodnie z załączonymi drukami),
            2) Wykazem punktów serwisowych na terenie województwa podlaskiego na załączniku Nr 2.”
         zastępuje się słowami:
      „Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszej SIWZ złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z formularzem oferty i załącznikiem (zgodnie z załączonymi drukami).”
 
2.    W załączniku do oferty „Wymagane parametry kosiarek” słowa pod tabelą:
     ·  „Serwis zlokalizowany na terenie województwa podlaskiego”
      zastępuje się słowami:
     · „Wykonawca zapewni serwisowanie kosiarek na terenie kraju.”.
      Druk „Załącznika do oferty PO ZMIANIE” został zamieszczony poniżej w katalogu Załączniki.
 
3.    Załącznik Nr 2 „Wykaz punktów serwisowych zlokalizowanych na terenie województwa podlaskiego” – anuluje się.

 

dnia 23.03.2009 r

......................................................................................................................................................................................................................................................................

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych ciągnikowych na wysięgniku hydraulicznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę 2-ch fabrycznie nowych kosiarek bijakowych ciągnikowych na wysięgniku hydraulicznym (rok produkcji 2009) o niżej określonych parametrach technicznych:
1. Ramię hydrauliczne dwuczęściowe mocowane z tyłu do TUZ ciągnika.
2. Zasięg pracy z głowicą - w poziomie od 4,5 m do 4,7 m - w pionie max 5,4m - po skłonie rowu o nachyleniu 45o od 2,5 m do 3,0 m.
3. Moc ramienia min. 45 KM.
4. Zbiornik oleju hydraulicznego o pojemności. min 150 l.
5. Niezależny elektrohydrauliczny system sterowania z kabiny ciągnika.
6. Elektrohydrauliczny wyłącznik bezpieczeństwa.
7. Masa całkowita kosiarki (ramię, zbiornik z olejem, głowica) max 1100 kg.
8. Szerokość głowicy min. 120 cm.
9. Układ poziomowania głowicy.
10. Tylny wał kopiujący z regulacją.
11. Ilość noży bijakowych min. 20 szt..
12. Możliwość założenia na tym samym wale roboczym różnych rodzajów noży tnących.
13. Wymienne płozy poślizgowe.
14. Rok produkcji 2009..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
3. polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszej SIWZ złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:
1) Formularzem oferty i załącznikiem,
2) Wykazem punktów serwisowych na terenie województwa podlaskiego.

Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę.

W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2. składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy).

Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.

W przypadku, złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 1. i 2. dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzdw.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, 15-620 Białystok ul. Elewatorska 6, pokój 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, 15-620 Białystok ul. Elewatorska 6 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2009-03-19

Data modyfikacji: 2009-04-15

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-03-19