Ogłoszenie o zamówieniu nr 81701 z dnia 29.05.2009 Remont nawierzchni ul. Sikorskiego w Łapach - droga woj. Nr 682

 

Białystok: Remont nawierzchni ul. Gen. Wł. Sikorskiego w Łapach w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna - Markowszczyzna na odcinku od km 1+828 do km 2+128
Numer ogłoszenia: 81701 - 2009; data zamieszczenia: 29.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Syczewskiego 8 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: remont nawierzchni ul. Gen. Wł. Sikorskiego w m. Łapy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna - Markowszczyzna od km 1+828 do km 2+128, zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o. 15-680 Białystok ul. Produkcyjna 102.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
           
W postępowaniu brali udział następujący wykonawcy:
 
1.  Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o.
15-680 Białystok, ul. Produkcyjna 102  
- przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena ) – oferta uzyskała 100,00 pkt;
 
2.  Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Białymstoku
z/s w Hryniewiczach
15-213 Białystok 3 skr.poczt.30
- przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena ) – oferta uzyskała 82,70 pkt.

 

dnia 30.06.2009

 


 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ul. Gen. Wł. Sikorskiego w Łapach w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna - Markowszczyzna na odcinku od km 1+828 do km 2+128.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje:
- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym - 0,3 km
- Mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15x 30 cm wraz z ławą z wywiezieniem materiałów z rozbiórki - 81mb
- Ręczne rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 35x 35x 5 cm, ułożonych na podsypce piaskowej - 41m2
- Ręczne rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej, ułożonej na podsypce cementowo- piaskowej - 55 m2
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych, grubość nawierzchni 4 cm z wywiezieniem materiałów z rozbiórki - 9 m2
- Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych, nadbudowa wykonana betonem - 3 szt.
- Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, nadbudowa wykonana betonem - 1 szt.
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych, nadbudowa wykonana betonem - 4 szt.
- Regulacja pionowa studzienek telefonicznych, nadbudowa wykonana betonem - 1szt.
- Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 2744 m2
- Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 2744 m2
- Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-bitumicznymi - 49 t.
- Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; w-wa ścieralna, gr. w-wy 5cm - 2744 m2
- Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: śr. gr. w-wy 3cm - 132 m2
- Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x 30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu - 81 mb
- Wykonanie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 (z rozbiórki) na podsypce piaskowej w wypełnieniem spoin piaskiem - 41 m2
- Wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6 cm, (z rozbiórki) na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 55 m2
- Projekt organizacji ruchu na czas robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),
5. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca (wytwórnia mas bitumicznych),
5a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,
6. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.1 zamówienie, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (brutto), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
8. dane dotyczące zaplecza laboratoryjnego,
9. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszej SIWZ złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:
- Formularzem ofertowym (zgodnie z załączonym drukiem),
- Kosztorysem ofertowym (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
- Wskaźnikami czynników cenotwórczych. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę.
W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on -nie dotyczy-.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym-ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.
W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 1 i 2 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego, w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. A. Syczewskiego 8, w pokoju nr 310.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. A. Syczewskiego 8, w pokoju nr 310.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. 

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Data wytworzenia: 2009-05-29

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2009-05-29

Data modyfikacji: 2009-06-30

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-05-29