ogłoszenie o zamówieniu nr 65496 z dnia 17.03.2009 Remont chodnika na ul. 3-go Maja w Hajnówce, w ciągu dr.woj.nr 689



ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach z siedzibą przy ul.11-go Listopada 253 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: remont chodnika na ul. 3-go Maja w Hajnówce, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 689 Bielsk Podlaski – Hajnówka – Białowieża – Granica Państwa, w km 25+931 – 26+425, str. lewa zakończone zostało wyborem oferty firmy:
BBGM Gryko Kamila 15 – 131 Białystok ul. Pietrasze 43B
 
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:
 
  1. USŁUGI TRANSPORTOWE I DROGOWE ROMAN KALINOWSKI, 17 – 200 Hajnówka, ul. Kacza 7 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 97 pkt.
  2. BBGM Gryko Kamila 15 – 131 Białystok ul. Pietrasze 43B – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100 pkt.
  3. PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH Sp. z o.o. 17 – 200 Hajnówka, ul. Łowcza 4 – oferta odrzucona.

 23.04.2009 r.
Białystok: Remont chodnika na ul. 3-go Maja w Hajnówce, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 689 Bielsk Podlaski - Hajnówka - Białowieża - Granica Państwa, w km 25+931 - 26+425 str. lewa
Numer ogłoszenia: 65496 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika na ul. 3-go Maja w Hajnówce, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 689 Bielsk Podlaski - Hajnówka - Białowieża - Granica Państwa, w km 25+931 - 26+425 str. lewa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - Roboty pomiarowe - 0,50km., - Rozbiórka nawierzchni z betonu - 119,30m2, - Rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 223m2, - Rozbiórka chodników z płyt 35 x 35 x 5 - 1 487,33m2, - Rozebranie obrzeży betonowych - 1 176,5m, - Rozebranie krawężników betonowych - 515m, - Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 6szt, - Regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych - 11szt. - Wykonanie koryta wraz z profilowaniem - 345m2, - Wykonanie warstwy podsypkowej z piasku - 345m2, - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - 345m2, - Ustawienie krawężników betonowych - 474m, - Ustawienie obrzeży betonowych - 1 341mb, - Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej 6cm (szarej i kolorowej) - 1 480m2, - Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej 8cm (kolorowej) - 345m2, - Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

  • Formularz oferty (zgodnie z załączonym drukiem),
  • Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
  • Wskaźniki czynników cenotwórczych, - Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:

1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),

2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),

3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj. kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;

3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),

5. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,

5a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,

6. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min.2 zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 270 000,00 PLN brutto), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,

7. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę.

W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert).

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.

W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.

Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie..

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//pzdw.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach ul. 11-go Listopada 253.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach ul. 11-go Listopada 253 w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber, Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Data wytworzenia: 2009-03-17

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2009-03-17

Data modyfikacji: 2009-04-23

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-03-17