Ogłoszenie o zamówieniu Nr 137484 - 2009 z dnia 07.05.2009 Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej z podziałem na zadania: Zadanie 1 - przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z przejazdem kolejowym na odcinku Knyszyn - Krypno Zadanie 2 - remo

 

Białystok: Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej z podziałem na zadania: Zadanie 1 - przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z przejazdem kolejowym na odcinku Knyszyn - Krypno Zadanie 2 - remont mostu przez rz. Narew w m. Tykocin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 671 w km 63+114
Numer ogłoszenia: 137484 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej z podziałem na zadania: zadanie 1 - przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z przejazdem kolejowym na odcinku Knyszyn - Krypno, zakończone zostało wyborem oferty

Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej Oddział w Białymstoku ul. M. C. Skłodowskiej 2, 15-950 Białystok.

Wybrano ofertę korzystną cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma:
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej Oddział w Białymstoku ul. M. C. Skłodowskiej 2, 15-950 Białystok,
(przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.).
 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej z podziałem na zadania: zadanie 2 - remont mostu przez rz. Narew w m. Tykocin w ciągu   drogi wojewódzkiej Nr 671 w km 63+114, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
 

Białystok dnia 2009.05.28

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej z podziałem na zadania:

Zadanie 1 - przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z przejazdem kolejowym na odcinku Knyszyn - Krypno

Zadanie 2 - remont mostu przez rz. Narew w m. Tykocin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 671 w km 63+114.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej z podziałem na zadania: Zadanie 1 - przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z przejazdem kolejowym na odcinku Knyszyn - Krypno Zadanie 2 - remont mostu przez rz. Narew w m. Tykocin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 671 w km 63+114.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

W zakresie powyższego warunku wymagane jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:

ZADANIE 1

1) autor projektu drogowego:

  • posiadający uprawnienia pozwalające na wykonanie opracowania dokumentacji projektowej w zakresie dróg publicznych, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, zrealizowany min. jeden projekt na budowę/przebudowę drogi publicznej, 
  • należący do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaceniem składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej;

2) autor projektu dotyczącego przejazdu kolejowego:

  • posiadający uprawnienia pozwalające na opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie przejazdów kolejowych, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, zrealizowany min. jeden projekt na przejazd kolejowy,
  • należący do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaceniem składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej;

- zamawiający dopuszcza łączenie wymienionych w pkt. 1) i 2) funkcji i sprawowanie ich przez jedną lub dwie osoby pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w pkt. 1) i 2).

3) geodeta:

  • posiadający uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawych.

Koordynatorem wszystkich prac będzie projektant drogowy.

ZADANIE 2

1) autor projektu na obiekty mostowe:

  • posiadający uprawnienia pozwalające na opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie obiektów mostowych, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, zrealizowany min. jeden projekt na obiekt mostowy o konstrukcji stalowej i długości całkowitej min. 30m, określonej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadawanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z 2005r, Nr 67, poz. 582) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekt ten został wykonany należycie,
  •  należący do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaceniem składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej;

2) geodeta:

  • posiadający uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawych.

Koordynatorem wszystkich prac będzie projektant mostowy.

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

ZADANIE 1

  1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) - załącznik Nr 1;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
  3. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)3;
  4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na załączniku Nr 2 Zadanie 1 - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)2;
  5. dokumenty stwierdzające posiadanie właściwych uprawnień przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 (dotyczy: autora projektu drogowego, autora projektu dotyczącego przejazdu kolejowego, geodety);
  6. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenia składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 (dotyczy: autora projektu drogowego, autora projektu dotyczącego przejazdu kolejowego);
  7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
  8. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

ZADANIE 2

  1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) - załącznik Nr 1;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
  3. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)3;
  4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na załączniku Nr 2 Zadanie 2 - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)2;
  5. dokumenty stwierdzające posiadanie właściwych uprawnień przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 (dotyczy: autora projektu na obiekty mostowe, geodety);
  6. dokumenty potwierdzające, że projekty zrealizowane przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, zostały wykonane należycie (dotyczy: autora projektu na obiekty mostowe);
  7. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenia składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 (dotyczy: autora projektu na obiekty mostowe);
  8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
  9. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:

  • Formularzem oferty (odpowiednio do zadania).
  • Wyceną ofertową (odpowiednio do zadania).

Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.

W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 1 i 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie realizowane przy współudziale środków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013.
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2009-05-07

Data modyfikacji: 2009-05-28

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-05-07