Ogłoszenie o zamówieniu Nr 81075 z dnia 28.05.2009 Remont nawierzchni drogi woj. Nr 652 Kowale Oleckie - Suwałki

 

Białystok: Remont nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 652 Kowale Oleckie - Suwałki od km 17+630 do km 17+796 str. prawa oraz od km 18+271 do km 18+624 str. prawa.
Numer ogłoszenia: 81075 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach z siedzibą przy ul. Przytorowej 9B
informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 22.06.2009r. na: remont nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 652 Kowale Oleckie – Suwałki od km 17+630 do km 17+796 str. prawa oraz od km 18+271 do km 18+624 str. prawa,zakończone zostało wyborem oferty firmy:
  • Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna, ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki.
Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma:
Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki,
(przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.).
 
29.06.2009r.
 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 652 Kowale Oleckie - Suwałki od km 17+630 do km 17+796 str. prawa oraz od km 18+271 do km 18+624 str. prawa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót głównych:
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa drogi w terenie równinnym - 0,519 km;
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek min.-bitumicznych grubość warstwy 4cm z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odl. 15km - 1 317,50 m2;
- Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60m3 z transportem urobku na odl. 1km - 908,25 m3;
- Wykonanie nasypów mechanicznie z gr. kat. III-IV z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. 1km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżenie w miarę potrzeb warstw zagęszczonych wodą - 544,95 m3;
- Oczyszczenie nawierzchni warstw konstrukcyjnych bitumicznych ręcznie warstwa ścieralna) -1 317,50m2;
- Skropienie ręczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową (warstwa ścieralna) - 1 317,50m2;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niesortowanego, w-wa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - 1 297,50 m2;
- Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką min. asfaltową grysową o średniej grub. 4cm - 129,75 t;
- Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 317,50 m2;
- Lokalne uzupełnienie poboczy pospółką, rozścielenie i zagęszczenie gruntu ręcznie - 25,95 m3;
- Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - 1 szt.

Szczegółowy zakres robót przedstawiono w przedmiarze robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu..

 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177);
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),
3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia), tj. : kierownik robót - uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),
5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - (wytwórnia mas bitumicznych), 5a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował,
6. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie na wykonanie remontu nawierzchni drogi o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
7. polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
8. dane dotyczące dostępu do zaplecza laboratoryjnego,
9. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszej SIWZ złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:
1) Formularzem oferty (zgodnie z załączonym drukiem),
2) Kosztorysem ofertowym (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
3) Wskaźnikami czynników cenotwórczych.

Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt. 2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.

W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wro.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Data wytworzenia: 2009-05-28

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2009-05-28

Data modyfikacji: 2009-06-29

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-05-28