Ogłoszenie o zamówieniu Nr 147512 - 2009 z dnia 14.05.2009 Remont chodnika w m. Zabłudów w ciągu dr. woj. Nr 685 Zabłudów - Narew - Nowosady - Hajnówka - Kleszczele na odc. od km 0+366 do km 01+626 str. lewa oraz na odc. od km 0+795 do km 0+885 str. lewa.
Białystok: Remont chodnika w m. Zabłudów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 685 Zabłudów - Narew - Nowosady - Hajnówka - Kleszczele na odcinku od km 0+366 do km 01+626 strona lewa oraz na odcinku od km 0+795 do km 0+885 strona lewa.
Numer ogłoszenia: 147512 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Białystok, dn. 2009.06.25
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont chodnika w m. Zabłudów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 685 Zabłudów - Narew - Nowosady - Hajnówka - Kleszczele na odcinku od km 0+366 do km 01+626 strona lewa oraz na odcinku od km 0+795 do km 0+885 strona lewa.
Przedmiot zamowienia obejmuje:
- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,345 km,
- Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) - 180 m3,
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego - 20,4 m2,
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu - 13 m2,
- Ręczne rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm - 90 m2,
- Mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15x 30 cm - 53 mb,
- Rozebranie obrzeży betonowych - 50 mb,
- Rozebranie ścianek czołowych i ław fundamentowych przepustów - 1,12 m3,
- Wykonanie nasypów mechanicznie - 325 m3,
- Wykonanie przykanalika z PVC śr. 200 mm wraz z kratką ściekową - 21 mb,
- Koryto wykonane mechanicznie na całej szerokości wjazdów - 155 m2,
- Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mech. - 155 m2,
- Wykonanie i zagęszczenie mechanicznie warstwy z piasku w korycie - 585 m2,
- Wykonanie i zagęszczenie mechanicznie warstwy z piasku w korycie na wjazdach - 155 m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego na wjazdach - 155 m2,
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 8 cm na wjazdach - 155 m2,
- Lokalne uzupełnienie poboczy pospółką - 39 m3,
- Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z rur stalowych - 4,5mb,
- Ustawienie krawężników beton. (wtopionych) o wym. 20x 30 cm bez ławy na podsypce piaskowej - 36 mb,
- Ustawienie krawężników beton. (na płask) o wym. 20x 30 cm bez ławy na podsypce cem.- piask. - 32 mb,
- Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x 30 cm wraz z wykonaniem ławy - 53 mb,
- Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20x 6 cm na podsypce piaskowej - 404 mb,
- Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20x 8 cm na podsypce piaskowej - 36 mb,
- Wykonanie chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 na podsypce piaskowej- 525 m2,
- Ułożenie ścieków z prefabrykow. elementów beton. o wym. 60x 50x 15 na podsypce cem.- piask. - 202 mb,
- Założenie rur ochronnych PCV dwudzielnych typu HPDE o wymiarach 110x6.3mm na istniejących kablach telekomunikacyjnych - 30 mb,
- Projekt czasowej organizacji ruchu,
- Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
3. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: - kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
4a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
5. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),
6. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,
6a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,
7. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.2 zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (brutto), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
8. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:
- Formularzem ofertowym,
- Kosztorysem ofertowym (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
- Wskaźnikami czynników cenotwórczych.
Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym, ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 1 i 2 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Ks. A. Syczewskiego 8 pokój nr 310.
Metryka strony