Ogłoszenie o zamówieniu Nr 339376 - 2016 z dnia 2016-11-09 r. Adaptacja budynku na potrzeby brygady patrolowej w Ciechanowcu etap I

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach z siedzibą przy ul. 11-go Listopada 253 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie adaptacji budynku na potrzeby brygady patrolowej w Ciechanowcu etap I zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), ponieważ oferta z najniższą ceną (197 603,90 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 130 363,10 zł.

Białystok, 25.11.2016 r.


Zbiorcze zestawienie ofert

Kwota jaką dysponuje Zamawiający: 130 363,10 zł.

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł.

(brutto)

Okres gwarancji i rękojmi

………………

1.

ACC ELECTRIC

Arkadiusz Jabłoński

18-106 Turośń Kościelna

ul. Białostocka 32

197 603,90

5 lat

 

2.

BARTERM

Bartłomiej Lach

15-701 Białystok

ul. Kolejowa 12C

218 991,84

5 lat

 

 

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.

dnia 24.11.2016 r.



UZUPEŁNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku uzupełnienia Specyfikację istotnych warunków zamówienia na: „Adaptację budynku na potrzeby brygady patrolowej w Ciechanowcu etap I” o brakujące rysunki w dokumentacji projektowej:

  1. Rys_A - Profil podłużny przyłącza wodociągowego,
  2. Rys_B - Profil podłużny przyłącza kanalizacji sanitarnej.
  3. Rys_S5 – Schemat kotłowni

Ww. dokumenty z dnia 18.11.2016 r. dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na „Adaptację budynku na potrzeby brygady patrolowej w Ciechanowcu etap I”, wyjaśnia co następuje: 

I

Pytanie 1: 

W przedmiarze robót sanitarnych widnieją pozycje dotyczące dostawy i montażu elementów kotłowni, natomiast cześć projektowa - graficzna nie zawiera technologii kotłowni (tj. schemat kotłowni, rzut, przekroje, zestawienie elementów komina). Czy kotłownia ta jest przedmiotem niniejszego postępowania? Jeżeli tak prosimy o uzupełnienie dokumentacji o brakujący projekt.

Odpowiedź 1:

Załączamy schemat kotłowni rys.S5.

 

Pytanie 2: 

W opisie technicznym - część sanitarna widnieją  zapisy dotyczące wentylacji kotłowni:

 „-Wentylacja nawiewna do pomieszczenia kotłowni za pomocą kanału pod posadzką o średnicy 15cm.- Wywiew z kotłowni pod stropem zaprojektowano kanałem wentylacji grawitacyjnej o wymiarach 14x14cm.” Przedmiar robót nie ujmuje tego zakresu prac. Czy jest on przedmiotem niniejszego postępowania? Jeżeli tak prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót o brakujące pozycje przedmiarowe.

Odpowiedź 2:

Wentylacja została ujęta w części architektonicznej projektu.

 

Pytanie 3: 

W przedmiarze robót sanitarnych w pozycji nr2.2.20 zamieszczono „Brodziki 90x90cm”. Czy należy również dostarczyć i zamontować kabinę do tego brodzika? Jeżeli tak to jaką? Prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót o brakującą pozycję przedmiarową.

Odpowiedź 3:

Nie należy montować kabiny jedynie zasłonę.

 

Pytanie 4: 

W przedmiarze robót sanitarnych zamieszczone zostały działy przyłącze wodociągowe i przyłącze kanalizacyjne, natomiast cześć projektowa - graficzna nie zawiera profili jedynie mapę do celów projektowych. Czy przyłącza te są przedmiotem niniejszego postępowania? Jeżeli tak prosimy o uzupełnienie dokumentacji o brakujące rysunki.

Odpowiedź 4:

W załączeniu rysunki: 

rys.A -Profil podłużny przyłącza wodociągowego,

rys.B -Profil podłużny przyłącza kanalizacji sanitarnej.

 

Pytanie 5: 

W przedmiarze robót sanitarnych zamieszczono dział przyłącze wodociągowe w którym brakuje pozycji dotyczącej płukania. Czy czynność ta jest przedmiotem niniejszego postępowania? Jeżeli tak prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót o brakującą pozycję przedmiarową.

Odpowiedź 5:

Płukanie zostało ujęte w przedmiarze w pozycji 1.1.12.

 

Pytanie 6: 

Czy Zamawiający posiada uzgodniony projekt przyłączy ponieważ zamieszczona dokumentacja zawiera jedynie mapę do celów projektowych? Jeżeli tak prosimy o uzupełnienie dokumentacji o brakujące rysunek.

Odpowiedź 6:

Zamawiający nie posiada uzgodnionego projektu przyłączy.

 

Pytanie 7: 

Czy zakres wykonania przyłączy sanitarnych będzie wymagał wykonania robót rozbiórkowych i odtworzeniowych nawierzchni? Jeżeli tak prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót o brakujące pozycje przedmiarowe z podaniem rodzaju nawierzchni oraz udziału % materiałów z odzysku do wbudowania.

Odpowiedź 7:

Roboty rozbiórkowe i odtworzenie nawierzchni Inwestor wykona we własnym zakresie.

 

Pytanie 8: 

Czy zakres wykonania przyłączy sanitarnych będzie wymagał wykonania wymiany gruntu oraz odwodnienia wykopu? Jeżeli tak prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót o brakujące pozycje przedmiarowe.

Odpowiedź 8:

Nie przewiduje się wymiany gruntu oraz odwodnienia wykopów.

 

II

Pytanie 1: 

W przedmiarze robót sanitarnych widnieje pozycja: „Zasobnikowy ogrzewacz ciepłej wody poziomy  typ Z-E120.20  o pojemności 120l firmy BIAWAR lub  równoważny, ”który nie jest wyposażony w wężownicę, natomiast opis mówi o tym, iż „Przygotowanie c.w.u. odbywać się będzie w wiszącym, poziomym, podgrzewaczu zasobnikowym z wężownicą grzejną zasilaną wodą z kotła.” Która informacja jest prawdziwa?.

Odpowiedź 1:

Tak podgrzewacz powinien być wyposażony w wężownicę.

 

Pytanie 2: 

Projekt techniczny budowlany zawiera dostawę i montaż drzwi stalowych ocieplanych o nietypowych wymiarach Dg-225/210 oraz Wg-325/275 – których czas realizacji zamówienia wynosi od 5÷6 tygodni. Tym samym nie jest możliwa do dotrzymania  wymagany przez Zamawiającego zakończenie realizacji zamówienia: do dnia 30.12.2016r. Prosimy o korektę terminu wykonania prac na realną.

Odpowiedź 2:

Termin realizacji zamówienia zostaje bez zmian tj. do dnia 30.12.2016 roku.

 

Białystok, 18.11.2016 r.

 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Ogłoszenie nr 339376 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.

Białystok: Adaptacja budynku na potrzeby brygady patrolowej w Ciechanowcu etap I.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska  6, 15620   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail , faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, ul. 11-go Listopada 253 – pokój nr 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku na potrzeby brygady patrolowej w Ciechanowcu etap I.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Adaptacja budynku biurowo – magazynowego przy ul. Podlaskiej 1A w Ciechanowcu na potrzeby rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, etap I Zamówienie polega na wykonaniu robót w zakresie: ROBOTY ROZBIÓRKOWE: – demontaż stolarki budowlanej ( wrota, drzwi, okna) – rozbiórka podjazdów – skucie daszków żelbetonowych – zdjęcie obróbek blacharskich i orynnowania – zdjęcie poszycia z papy nad częścią murowaną – demontaż instalacji elektroenergetycznej – wykucie otworów drzwiowych wewnątrz budynku – skucie posadzki w części murowanej budynku ROBOTY NOWE: – zamurowanie otworów, wymurowanie ścianek działowych – wykonanie nadproży w miejscu wykutych otworów drzwiowych – wykonanie przebić wentylacyjnych i nawiewnych do kotłowni – wykonanie płyty żelbetonowej daszku nad wejściem – wylanie schodów zewnętrznych – wykonanie poszycia dachu z papy termozgrzewalnej na izolacji termicznej nad częścią murowaną – wykonanie instalacji sanitarnych – wykonanie warstw posadzkowych – wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji odgromowej – wykonanie tynków wewnętrznych – montaż stolarki budowlanej – wykonanie orynnowania obróbek blacharskich – montaż barierek – wykonanie okładzin ścian i podłóg oraz malowania ścian i sufitów – montaż armatury oraz osprzętu sanitarnego – montaż osprzętu i urządzeń elektrycznych

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:45332400-7, 45310000-3, 45421100-5, 45453000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na wykonaniu remontu/przebudowy/adaptacji budynku o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł. (brutto) z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie b)Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: 1)Formularz ofertowy,2)Zbiorczy kosztorys ofertowy oraz kosztorysy branżowe 3) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu 4)Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania 5)Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 6)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zbiorczy kosztorys ofertowy oraz kosztorysy branżowe –

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

okres gwarancji i rękojmi

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Zwiększ rozmiar czcionkiUstaw domyślny rozmiar czcionkiZmniejsz rozmiar czcionki

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Krzyszof Godlewski

Data wytworzenia: 2016-11-21

Wprowadzający: Krzysztof Godlewski

Data wprowadzenia: 2016-11-09

Data modyfikacji: 2016-12-19

Opublikował: Krzysztof Godlewski

Data publikacji: 2016-11-09