Ogłoszenie o zamówieniu Nr 37173 - 2016 z dnia 11.04.2016 Naprawy i przeglądy wraz z częściami 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych, ciągnika rolniczego wraz z osprzętem i innego sprzętu będącego na stanie RDW Sokółka II przetarg
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Podlaski Zarząd Dróg wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Naprawę i przeglądy wraz z częściami 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych, ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaka, zamiatarki, oraz dwóch kosiarek bijakowych będących na stanie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce
Zadanie Nr 1: Naprawa 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie napraw blacharsko- lakierniczych.
Zadanie Nr 2 - Naprawy i przeglądy wraz z częściami 3 szt. samochodów osobowych i 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych,
Zadanie Nr 3- Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaka, zamiatarki, oraz dwóch kosiarek bijakowych,
zakończone zostało wyborem ofert następujących firm:
1. Krzysztof Doroszkiewicz Zakład Elektromechaniki Pojazdowej "AUTO NAPRAWA" ul. Sportowa 12, 16-100 Sokółka na Zadanie Nr 2
2. Handlowo Techniczne Usługi Rolnicze Sidor i Wspólnik Spółka Jawna ul. Obwodowa 6. 16-200 Dąbrowa Białostocka na: Zadanie Nr 3.
Wybrano oferty z największą liczbą punktów, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
- Krzysztof Doroszkiewicz Zakład Elektromechaniki Pojazdowej "AUTO NAPRAWA" ul. Sportowa 12, 16-100 Sokółka
Zadanie Nr 2 – (przy kryterium oceny: najniższa cena/termin płatności faktury – z ceną ofertową 105,00 zł. – termin płatności faktury 30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: najniższa cena – 98,00 pkt., termin płatności faktury 2 pkt., razem – 100,00 pkt.;
2. Handlowo Techniczne Usługi Rolnicze Sidor i Wspólnik Spółka Jawna ul. Obwodowa 6. 16-200 Dąbrowa Białostocka
Zadanie Nr 3 – (przy kryterium oceny: najniższa cena/termin płatności faktury – z ceną ofertową 80,00zł. – termin płatności faktury 30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: najniższa cena – 98,00 pkt., termin płatności faktury 2 pkt., razem – 100,00 pkt..
Informacja o unieważnieniu postępowania
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Zadanie Nr 1 - Naprawa 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie napraw blacharsko- lakierniczych
zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
dnia 21.04.2016r.
Numer ogłoszenia: 37173 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i przeglądy wraz z częściami 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych, ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaka, zamiatarki, oraz dwóch kosiarek bijakowych będących na stanie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: naprawie i przeglądach wraz z częściami zamiennymi : Zadanie Nr 1: Naprawa 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie napraw blacharsko- lakierniczych. Zadanie Nr 2: Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie, napraw mechanicznych i elektrycznych Zadanie Nr 3: Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaka, zamiatarki, oraz dwóch kosiarek bijakowych..
II.1.5)
| przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.00.00-6, 50.11.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1 pkt.1. SIWZ.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1 pkt.1. SIWZ.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie spełniania warunków wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę urządzeń technicznych umożliwiających wykonywanie wszystkich przeglądów okresowych i napraw przeprowadzanych w sposób zgodny z zaleceniami producenta. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem: 1) stacji obsługi - dotyczy Zadania Nr 2,3 2) lawety do przewożenia pojazdów - dotyczy Zadania Nr 1,2,3 3) stanowiska do wulkanizacji opon - dotyczy Zadania Nr 2,3
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: Wykazanie się dysponowaniem osób z doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Odpowiednio do zadania - minimum 1 osoba na każde wskazane stanowisko. Zadanie Nr 1: blacharz lakiernik. Zadanie Nr 2: mechanik samochodowy, elektryk samochodowy. Zadanie Nr 3: mechanik samochodowy, elektryk samochodowy.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1pkt.1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty innych podmiotów. 1) Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin płatności faktury - 2
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, ul. Wodna 7 w pokój Nr 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2016 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, ul. Wodna 7 w pokój Nr 12..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: Naprawa 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie napraw blacharsko- lakierniczych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Naprawa 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie napraw blacharsko- lakierniczych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie, napraw mechanicznych i elektrycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie, napraw mechanicznych i elektrycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaka, zamiatarki, oraz dwóch kosiarek bijakowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaka, zamiatarki, oraz dwóch kosiarek bijakowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.10.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności faktury - 2
Metryka strony