Ogłoszenie o zamówieniu Nr 2016/S 207-374664 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu w formule Zaprojektuj i Wybuduj dot.: „Budowy i rozbudowy dr. woj. Nr 678 na odcinku od m. Horodniany do skrzyżowania z dr. woj. Nr 682 w m. Markowszczyzna”.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na, Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu w formule Zaprojektuj i Wybuduj dotyczącym: „Budowy i rozbudowy drogi wojewódzkiej Nr 678 na odcinku od m. Horodniany do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 682 w m. Markowszczyzna zakończone zostało wyborem oferty firmy DDG Sp. z o. o. Sp. K.,       ul. Warszawska 100, 21-500 Biała Podlaska.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. ZBM Inwestor Zastępczy S. A., ul. Jagiellońska 88, B.51 BC, lok. 36, 03-215 Warszawa przy kryterium oceny/cena/doświadczenie kierownika nadzoru inwestorskiego – oferta uzyskała w kryterium: cena – 56,21 pkt., doświadczenie kierownika nadzoru inwestorskiego 40,00 pkt., razem – 96,21 pkt.;
  2. ECM Group Polska S. A., ul. Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa przy kryterium oceny/cena/doświadczenie kierownika nadzoru inwestorskiego – oferta została odrzucona;
  3. DDG Sp. z o. o. Sp. K., ul. Warszawska 100, 21-500 Biała Podlaska przy kryterium oceny/cena/doświadczenie kierownika nadzoru inwestorskiego – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., doświadczenie kierownika nadzoru inwestorskiego 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

 

Białystok, dn. 2017.01.30


Zbiorcze zestawienie ofert:

 

kwota jaką dysponuje Zamawiający: 1 209 413,22 zł. z możliwością pozyskania dodatkowych środków.

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł.

(brutto)

Doświadczenie Kierownika Nadzoru Inwestorskiego

01

ZBM Inwestor Zastępczy S.A.

ul. Jagiellońska 88, B.51 BC, lok.36,

03-215 Warszawa

1 349 679,00

3 zadania

02

ECM Group Polska S.A.

ul. Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa

990 150,00

2 zadania

03

DDG Sp. z o.o. Sp. komandytowa

ul. Warszawska 100, 21-500 Biała Podlaska

1 264 440,00

3 zadania

 

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej

- wzór oświadczenia dostępny poniżej w załączniku

Białystok, 14.12.2016 r.


UWAGA! ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA DZIEŃ 14.12.2016 godz. 09:30


26/11/2016    S229    - - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Białystok: Nadzór nad robotami budowlanymi

2016/S 229-417729

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Usługi

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2016/S 207-374664)

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający

I.1)Nazwa i adresy
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL34

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zad. w formule Zaprojektuj i Wybuduj dotyczącym: „Budowy i rozbudowy drogi woj. Nr678 na odc. od m. Horodniany do skrzyżowania z dr. woj. Nr682 w m. Markowszczyzna”.

II.1.2)Główny kod CPV
71247000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu w formule Zaprojektuj i Wybuduj dotyczącym: „Budowy i rozbudowy drogi wojewódzkiej Nr 678 na odcinku od m. Horodniany do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 682 w m. Markowszczyzna”.

Zamówienie obejmuje:

1. Nadzór nad aktualizacją i optymalizacją dokumentacji.

2. Nadzór nad robotami budowlanymi.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24/11/2016
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2016/S 207-374664

Sekcja VII: Zmiany

VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 06/12/2016
Czas lokalny: 9:30
Powinno być:
Data: 14/12/2016
Czas lokalny: 9:30
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 06/12/2016
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 14/12/2016
Czas lokalny: 10:00
VII.2)Inne dodatkowe informacje:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 24.11.2016 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu w formule Zaprojektuj i Wybuduj dotyczącym: „Budowy i rozbudowy drogi wojewódzkiej Nr 678 na odcinku od m. Horodniany do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 682 w m. Markowszczyzna”, tj.:

  1. w Rozdziale III SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” pkt 6 „Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę” otrzymuje brzmienie:

6. OBOWIĄZEK ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ

Zamawiający działając na podstawie z art. 29 ust. 3a ustawy, określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn zm.).

  1. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia, wykonawca zatrudnił na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) osobę, która będzie wykonywać czynności „Asystenta ds. rozliczeń” na cały okres realizacji zamówienia.
  2. Wykonawca obowiązany jest  udokumentować zatrudnienie osoby, o której mowa w ust. 1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, wykonawca przedłoży zamawiającemu:

a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności o których mowa w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.

b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umowy o pracę osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imienia, nazwiska, adresu, nr PESEL pracownika). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.

  1. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w ust. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze  umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w ust. 1 czynności.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli, w szczególności:

                  a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,

                  b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,

w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w ust. 1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.

 

  1. w Rozdziale IV SIWZ „Termin wykonania zamówienia” pkt 1 otrzymuje brzmienie:

1. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania zamówienia na Zaprojektuj i Wybuduj wraz z odbiorami i bierze czynny udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie gwarancyjnym wynoszącym 5 lat obowiązującym dla wykonanych robót.

 

  1. Rozdział VI pkt. I ppkt. 1. został uzupełniony o zapis następującej treści:

Zamawiający dopuszcza możliwość wypełnienia Części IV JEDZ jedynie w sekcji α (alfa) – „ogólne oświadczenie dotyczące wszystkich kryteriów kwalifikacji”. W związku z tym Wykonawca nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w Części IV.

 

  1. w Rozdziale XIII SIWZ „Opis sposobu przygotowania ofert” pkt 11 otrzymuje brzmienie:

11. Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać:

  1. Potwierdzenie wniesienia wadium,
  2. Formularz ofertowy,
  3. Formularz „Kryterium oceny ofert - Doświadczenie Kierownika Nadzoru Inwestorskiego”,
  4. Formularz cenowy,
  5. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału określone w SIWZ, a złożone w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ).

 

  1. Rozdział XIV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT pkt.2 otrzymuje brzmienie:

2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 14.12.2016 roku.

 

  1. w Rozdziale XVI SIWZ „Opis kryteriów, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” dodaje się poniższy zapis:

Informacje na temat potencjału kadrowego ocenianego w kryterium oceny ofert należy złożyć na formularzu „Kryterium oceny ofert – Doświadczenie Kierownika Nadzoru Inwestorskiego” stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty.

 

  1. w Formularzu ofertowym w ust. 2 dodaje się poniższy zapis:

(Informacje na temat potencjału kadrowego ocenianego w kryterium oceny ofert należy złożyć na formularzu „Kryterium oceny ofert - Doświadczenie Kierownika Nadzoru Inwestorskiego” stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty.)

 

  1. uzupełnia się Specyfikację istotnych warunków zamówienia o Formularz kryterium oceny ofert - Załącznik Nr 1 do Oferty.

 

  1. we Wzorze umowy w § 2 „Terminy realizacji zamówienia” ust. 1 otrzymują brzmienie:

1. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania zamówienia na Zaprojektuj i Wybuduj wraz z odbiorami i bierze czynny udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie gwarancyjnym wynoszącym 5 lat obowiązującym dla wykonanych robót.

 

  1. we Wzorze umowy w § 2 „Terminy realizacji zamówienia” ust. 4 otrzymują brzmienie:

4. Okres gwarancyjny dla robót, nad którymi pełniony będzie nadzór wynosi 5 lat od daty odbioru ostatecznego. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji dla robót budowlanych nad którymi będzie pełniona usługa nadzoru inwestorskiego, wydłużeniu o odpowiedni okres  ulega także okres pełnienia nadzoru inwestorskiego.

 

  1. we Wzorze umowy w § 14 „Kary umowne” w ust. 1 pkt 1) dodaje się lit. g), lit. h) oraz lit. i) otrzymują brzmienie:

g) za nieprzedłożenie oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę Asystenta ds. rozliczeń, który będzie realizować wyszczególnione w § 23 ust. 1 usługi w wysokości 500 zł. za każdy przypadek,

h) za odmowę przedłożenia do wglądu lub nieprzedłożenie w terminie poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii umowy o pracę osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności określonych w § 23 ust. 1 umowy w wysokości 200 zł za każdy przypadek,

i) w innych niż określone w lit. a - h przypadkach nienależytego wykonania zobowiązania – w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy.

 

  1. we Wzorze umowy § 23 „Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę” otrzymuje brzmienie:

1. Wykonawca zobowiązuje się, że zatrudni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) osobę, która będzie wykonywać czynności „Asystenta ds. rozliczeń” na cały okres realizacji zamówienia.

  1. Wykonawca obowiązany jest  udokumentować zatrudnienie osoby, o której mowa w ust. 1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, wykonawca przedłoży zamawiającemu:

a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności o których mowa w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.

b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umowy o pracę osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imienia, nazwiska, adresu, nr PESEL pracownika). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.

    1. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w ust. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej § 14. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w ust. 1 czynności.
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli, w szczególności:

                    a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,

                    b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,

                  w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w ust. 1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.

 

SIWZ, Formularz ofertowy, Wzór umowy po zmianie z dnia 24.11.2016 r. oraz Formularz Kryterium oceny ofert - Doświadczenie Kierownika Nadzoru Inwestorskiego - Załącznik Nr 1 do Oferty, dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.

Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.

 

Białystok, dn. 24.11.2016


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu w formule Zaprojektuj i Wybuduj dotyczącym: „Budowy i rozbudowy drogi wojewódzkiej Nr 678 na odcinku od m. Horodniany do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 682 w m. Markowszczyzna”, tj.:

  1. Na stronie tytułowej SIWZ dokonano zmiany na prawidłowe logo projektu z którego zamówienie będzie dofinansowane, tj.: ze środków pochodzących z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Oś priorytetowa II: Nowoczesna Infrastruktura Transportowa  Działanie 2.2 Infrastruktura drogowa. 
  2. We wzorze umowy wstawiono logo projektu z którego zamówienie będzie dofinansowane, tj.: ze środków pochodzących z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Oś priorytetowa II: Nowoczesna Infrastruktura Transportowa  Działanie 2.2 Infrastruktura drogowa. 
  3. We wzorze umowy:

          1) w § 6 dotyczącym Zmian do umowy, ust. 8 otrzymuje brzmienie:

„8. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 12 ust. 6.”

          2) w § 19 dotyczącym Odstąpienia od umowy, ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadkach określonych w ust. 1 po bezskutecznym upływie terminu określonego przez Zamawiającego w pisemnym zawiadomieniu Wykonawcy, zawierającym żądanie usunięcia zaniedbań.”

          3) w § 22 ust. 7 otrzymuje brzmienie:

„7. Załączone do odbiorów dokumenty, o których mowa w ust. 2, 3 i 4 winny być podpisane przez: Inspektora Nadzoru i Kierownika Budowy.”

 

Ww. dokumenty po zmianach z dnia 08.11.2016 r. dostępne do pobrania w załączniku poniżej.

Powyższe zmiany naniesiono czcionką koloru czerwonego.

 

Białystok, 08.11.2016 r.

 


26/10/2016 S207 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Polska-Białystok: Nadzór nad robotami budowlanymi

2016/S 207-374664

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL34

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL34

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: administracja samorządowa
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: zarządzanie drogami wojewódzkimi

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zad. w formule Zaprojektuj i Wybuduj dotyczącym: „Budowy i rozbudowy drogi woj. Nr678 na odc. od m. Horodniany do skrzyżowania z dr. woj. Nr682 w m. Markowszczyzna”.

II.1.2)Główny kod CPV
71247000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu w formule Zaprojektuj i Wybuduj dotyczącym: „Budowy i rozbudowy drogi wojewódzkiej Nr 678 na odcinku od m. Horodniany do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 682 w m. Markowszczyzna”.

Zamówienie obejmuje:

1. Nadzór nad aktualizacją i optymalizacją dokumentacji.

2. Nadzór nad robotami budowlanymi.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL34
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Droga wojewódzka Nr 678 na odcinku od m. Horodniany do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 682 w m. Markowszczyzna.

II.2.4)Opis zamówienia:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu w formule Zaprojektuj i Wybuduj dotyczącym:

„Budowy i rozbudowy drogi wojewódzkiej Nr 678 na odcinku od m. Horodniany do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 682 w m. Markowszczyzna”,

1. Parametry charakterystyczne inwestycji: długość przebudowywanej drogi wojewódzkiej: ok 6,6 km.

2. Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego. Nadzorem inwestorskim objęte zostaną m.in. następujące roboty:

Zakres robót budowlanych na rozbudowywanym odcinku drogi od km roboczego 0+000 do km 6+650 obejmuje:

— Odcinek drogi wojewódzkiej DW 678 od km rob. 0+000,00 do km 4+500 (odcinek z obejściem m. Księżyno),

— Odcinek drogi wojewódzkiej DW 678 od km rob. 4+500,00 do km 6+650 (odcinek z obejściem m. Zalesiany),

uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie drogi wojewódzkiej DW 678 oraz oddanie do użytkowania drogi wojewódzkiej DW 678 na odcinku od km rob. 0+000,00 do km 4+500 (odcinek z obejściem m. Księżyno), od km rob. 4+500,00 do km 6+650 (odcinek z obejściem m. Zalesiany).

Droga wojewódzka nr 678 jest trasą łączącą Białystok z Wysokim Mazowieckim. Odcinek drogi wojewódzkiej objęty zakresem opracowania przebiega przez powiat białostocki, w tym gminy Juchnowiec Kościelny i Turośń Kościelna.

Zamawiający prowadzi 3 postępowania w ramach jednego projektu na zadaniu w formule Zaprojektuj i Wybuduj dotyczącym: „Budowy i rozbudowy drogi wojewódzkiej Nr 678 na odcinku od m. Horodniany do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 682 w m. Markowszczyzna”:

1) zaprojektuj i wybuduj,

2) nadzór inwestorski,

3) obsługa laboratoryjna.

Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu tylko do jednego postępowania tj. na Zaprojektuj i Wybuduj lub nadzór inwestorski lub obsługę laboratoryjną.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 30
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Zamawiający złożył wniosek o uzyskanie dofinansowania z UE ze środków: PO Polska Wschodnia 2014-2020 Oś priorytetowa II: Nowoczesna Infrastruktura Transportowa Działanie 2.2 Infrastruktura drogowa.
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

W tej sekcji zostały wpisane:

1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.

2. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy.

I. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę

w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP (spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji):

1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dokumentów:

potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określona przez zamawiającego.

2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający może żądać następujących dokumentów:

1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego).

2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego)

II. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP (brak podstaw do wykluczenia).

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć dokumenty określone w §5 pkt 1) – 10) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:

wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000 PLN.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Okreslony w sekcji III.1.2).

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Posiadanego doświadczenia zawodowego

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:

wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – minimum 1 zamówienia realizowane przez Wykonawcę co najmniej 12 miesięcy, wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniach związanych z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych w formule Zaprojektuj i Wybuduj (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2.3.1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum G, o wartości robót min. 75 000 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów czy nadzór ten został wykonany należycie.

Oraz

minimum 1 zamówienia realizowane przez Wykonawcę co najmniej 12 miesięcy wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniach związanych z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych realizowanych na podstawie projektu dostarczonego przez inwestora (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2.3.1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum G, o wartości robót min. 75 000 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów czy nadzór ten został wykonany należycie.

Osób zdolnych do wykonania zamówienia

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:

1. Nadzór nad projektem drogowym.

2. Nadzór nad projektem związanym z drogowymi obiektami inżynierskimi.

3. Nadzór nad projektem branży teletechnicznej.

4. Nadzór nad projektem branży elektroenergetycznej.

5. Nadzór nad projektem branży sanitarnej.

6. Nadzór nad projektem branży gazowej.

7. Nadzór nad Decyzją o Środowiskowych Uwarunkowaniach.

8. Nadzór nad robotami drogowymi – Kierownik Nadzoru Inwestorskiego sprawujący pieczę nad nadzorem Inwestorskim – Inspektor nadzoru robót drogowych.

9. Nadzór nad robotami związanymi z drogowymi obiektami inżynierskimi Inspektor nadzoru na drogowych obiektach inżynierskich.

10. Nadzór nad robotami związanymi z branżą teletechniczną. Inspektor nadzoru robót teletechnicznych.

11. Nadzór nad robotami związanymi z branżą elektroenergetyczną. Inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych.

12. Nadzór nad robotami związanymi z branżą sanitarną. Inspektor nadzoru robót sanitarnych.

13. Nadzór nad robotami związanymi z branżą gazową. Inspektor nadzoru robót gazowych.

14. Nadzór Geodezyjny.

15. Nadzór przyrodniczy.

16. Asystent ds. rozliczeń.

17. Nadzór Archeologiczny.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Został okreslony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.Warunki realizacji umowy i ewentualnych zmian umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 06/12/2016
Czas lokalny: 09:30
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 06/12/2016
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok – sala konferencyjna – pok. Nr 213, w siedzibie Zamawiającego.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:

Cena – 60 %

Doświadczenie Kierownika Nadzoru Inwestorskiego – 40 %

3. Dotyczy sekcji IV.2.6): Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

4. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

5. Faktury będą płatne w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu.

6. W przypadku, wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

8. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują z zachowaniem formy pisemnej lub w formie faksu.

9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda, wskazania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę którą część zamówienia zamierza zlecić do wykonania podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b) ust. 1 ustawy.

10. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków udziału w postepowaniu, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w Dz. U. U. E.

11. Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe wymagania dotyczące kryteriów kwalifikacji,kryteriów udzielenia zamówienia oraz oświadczenia i dokumenty jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały określone w SIWZ – Istotne warunki zamówienia.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Urzędu Zamówień
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Prezes Urzędu Zamówień
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4. Odwołanie wnosi się:

1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp,

2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się:

3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:

4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

5. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby,przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.

Środki ochrony prawnej reguluje Dział VI ustawy.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/10/2016

 


SIWZ - dokumentacja projektowa - do pobrania

Metryka strony

Udostępniający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Godlewski

Wprowadzający: Michał Jakubowski

Data wprowadzenia: 2016-10-26

Data modyfikacji: 2017-04-19

Opublikował: Michał Jakubowski

Data publikacji: 2016-10-26