Ogłoszenie o zamówieniu Nr 2016-131707. Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości, zakończone zostało wyborem oferty: Robert Siemieniewski P.H.U. „BAUMARK”, ul. I Armii Wojska Polskiego 106, 07-202 Wyszków.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. Hafke – Biuro Inżynierskie Sp. z o.o., ul. Domaniewska 47/10, 02-672 Warszawa. Oferta odrzucona;
  2. NBQ Sp. z o.o., ul. Tadeusza Wendy 10B, 70-655 Szczecin – oferta uzyskała w kryterium: cena – 29,36 pkt., doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru - 20,00 pkt., razem – 49,36 pkt. Oferta odrzucona;
  3. Robert Siemieniewski P.H.U. „BAUMARK”, ul. I Armii Wojska Polskiego 106, 07-202 Wyszków – oferta uzyskała w kryterium: cena – 55,52 pkt., doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru - 40,00 pkt., razem – 95,52 pkt.;
  4. ZBM Inwestor Zastępczy S.A., ul. Jagiellońska 88, B.51 BC, lok.36, 03-215 Warszawa – oferta uzyskała w kryterium: cena – 42,19 pkt., doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru - 40,00 pkt., razem – 82,19 pkt. Oferta odrzucona;
  5. ECM Group Polska S.A., ul. Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa – oferta uzyskała w kryterium: cena – 49,70 pkt., doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru - 20,00 pkt., razem – 69,70 pkt. Oferta odrzucona;
  6. Sweco Consulting Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań. Oferta odrzucona;
  7. Biuro Usług Inwestycyjnych Ciechański & Haładaj Sp.J., ul. Wodna 47, 90-046 Łódź – oferta uzyskała w kryterium: cena – 38,12 pkt., doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru - 40,00 pkt., razem – 78,12 pkt.;
  8. DDG Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Warszawska 100, 21-500 Biała Podlaska – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru - 20,00 pkt., razem – 80,00 pkt. Oferta odrzucona.

 

Białystok, dnia 22.02.2017 r.


Zbiorcze zestawienie ofert:

 

kwota jaką dysponuje Zamawiający: 890 000,00 zł. z możliwością pozyskania dodatkowych środków.

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł.

(brutto)

Doświadczenie Kierownika zespołu nadzoru

01

Hafke – Biuro Inżynierskie Sp. z o.o.

ul. Domaniewska 47/10, 02-672 Warszawa

745 339,32

3 zadania

02

NBQ Sp. z o.o.

ul. Tadeusza Wendy 10B, 70-655 Szczecin

1 830 240,00

2 zadania

03

Robert Siemieniewski P.H.U. „BAUMARK”

ul. I Armii Wojska Polskiego 106,

07-202 Wyszków

968 010,00

3 zadania

04

ZBM Inwestor Zastępczy S.A.

ul. Jagiellońska 88, B.51 BC, lok.36,

03-215 Warszawa

1 273 788,00

3 zadania

05

ECM Group Polska S.A.

ul. Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa

1 081 170,00

2 zadania

06

Sweco Consulting Sp. z o.o.

ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań

996 300,00

3 zadania

07

Biuro Usług Inwestycyjnych

Ciechański & Haładaj Sp.J.

ul. Wodna 47, 90-046 Łódź

1 409 580,00

3 zadania

08

DDG Sp. z o.o. Sp. komandytowa

ul. Warszawska 100, 21-500 Biała Podlaska

895 655,25

2 zadania

 

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej

- wzór oświadczenia dostępny poniżej w "załączniku do treści"

Białystok, 12.12.2016 r.


UWAGA! ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA DZIEŃ 12.12.2016 godz. 09:30

 

25/11/2016    S228    - - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Białystok: Nadzór nad robotami budowlanymi

2016/S 228-415685

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Usługi

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2016/S 201-363005)

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający

I.1)Nazwa i adresy

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL34

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z budową i rozbudową drogi woj. Nr 673 wraz z drogowymiobiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odc. Dąbrowa Białostocka – Sokółka.

II.1.2)Główny kod CPV

71247000

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Usługi

II.1.4)Krótki opis:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz zdrogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka –Sokółka wraz z obejściami miejscowości.

Zamówienie obejmuje:

1) nadzór nad robotami drogowymi,

2) nadzór nad robotami związanymi z drogowymi obiektami inżynierskimi,

3) nadzór nad robotami związanymi z branżą teletechniczną,

4) nadzór nad robotami związanymi z branżą elektroenergetyczną,

5) nadzór nad robotami związanymi z branżą sanitarną,

6) nadzór przyrodniczy w postaci specjalisty przyrodnika,

7) nadzór archeologiczny w postaci specjalisty archeologa.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

23/11/2016

VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia

Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2016/S 201-363005

Sekcja VII: Zmiany

VII.1)Informacje do zmiany lub dodania

VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu

Numer sekcji: II.2.7

Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów. Początek:

Zamiast:

Data: 06/01/2017

Powinno być:

Data: 16/01/2017

Numer sekcji: IV.2.2

Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Zamiast:

Data: 08/12/2016

Czas lokalny: 9:30

Powinno być:

Data: 12/12/2016

Czas lokalny: 9:30

Numer sekcji: IV.2.7

Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert

Zamiast:

Data: 08/12/2016

Czas lokalny: 10:00

Powinno być:

Data: 12/12/2016

Czas lokalny: 10:00

VII.2)Inne dodatkowe informacje:

 


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 23.11.2016 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.


ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku  wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości,

  1. w Rozdziale XIII SIWZ „Opis sposobu przygotowania ofert” pkt 11 otrzymuje brzmienie:

11. Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać:

  1. Potwierdzenie wniesienia wadium,
  2. Formularz ofertowy,
  3. Formularz „Kryterium oceny ofert - Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru”,
  4. Formularz cenowy,
  5. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału określone w SIWZ, a złożone w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ).

 

  1. Rozdział XIV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT pkt.2 otrzymuje brzmienie:

2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 12.12.2016 roku.

 

  1. w Rozdziale XVI SIWZ „Opis kryteriów, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” dodaje się poniższy zapis:

Informacje na temat potencjału kadrowego ocenianego w kryterium oceny ofert należy złożyć na formularzu „Kryterium oceny ofert - Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru” stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty.

 

  1. w Formularzu ofertowym w ust. 2 dodaje się poniższy zapis:

(Informacje na temat potencjału kadrowego ocenianego w kryterium oceny ofert należy złożyć na formularzu „Kryterium oceny ofert - Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru” stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty.)

 

  1. uzupełnia się Specyfikację istotnych warunków zamówienia o Formularz kryterium oceny ofert - Załącznik Nr 1 do Oferty.

 

SIWZ i Formularz ofertowy po zmianie z dnia 23.11.2016 r. oraz Formularz Kryterium oceny ofert Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru - Załącznik Nr 1 do Oferty, dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.

Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.

 

Białystok, dn. 23.11.2016


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości, wyjaśnia co następuje:

Pytanie 1:

W nawiązaniu do SIWZ rozdział  III. pkt. 5 dotyczący obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn zm.).

1) Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia, wykonawca zatrudnił na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) Kierownika zespołu nadzorującego, który będzie wykonywać czynności w zakresie określonym dla Kierownika zespołu nadzorującego (na cały okres realizacji zamówienia).

W opinii Urzędu Zamówień Publicznych dotycząca art. 29 ust. 3a ustawy Pzp brzmi, iż wykonywane przez kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują.                                                        Ponadto Zamawiający w każdym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem są usługi lub roboty budowlane ma obowiązek dokonania oceny, czy określone czynności w zakresie realizacji zamówienia będą polegały na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Po ustaleniu przez zamawiającego, które czynności w ramach realizacji zamówienia będą polegały na wykonywaniu pracy zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy, jest on zobligowany do określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.

W naszej opinii powyższe warunki nie zostały spełnione a wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) Kierownika zespołu jest bezzasadne.

W związku z powyższym wnioskujemy o modyfikację SIWZ w powyższym zakresie.

Odpowiedź 1:

Zamawiający informuje, że dnia 22.11.2016 r. zmienił SIWZ w powyższym zakresie.

 

Białystok, 23.11.2016 r.


ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku  wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości,

  1. w Rozdziale VI SIWZ „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia” w pkt I.4 dodaje się zapis o treści:

„Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

(propozycja treści oświadczenia została dołączona do niniejszej SIWZ)”

 

  1. we Wzorze umowy w § 14 „Kary umowne” ust. 1 pkt 1) lit. i) otrzymuje brzmienie:

„i) w innych niż określone w lit. a - h przypadkach nienależytego wykonania zobowiązania – w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy.”

 

SIWZ oraz Wzór umowy po zmianie z dnia 25.10.2016 r. dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.

Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.

Białystok, dn. 25.10.2016


18/10/2016 S201 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Polska-Białystok: Nadzór nad robotami budowlanymi

2016/S 201-363005

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL34

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL34

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: administracja samorządowa
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: zarządzanie drogami wojewódzkimi

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z budową i rozbudową drogi woj. Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odc. Dąbrowa Białostocka – Sokółka.

II.1.2)Główny kod CPV
71247000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

 

Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka –Sokółka wraz z obejściami miejscowości.

Zamówienie obejmuje:

1) nadzór nad robotami drogowymi,

2) nadzór nad robotami związanymi z drogowymi obiektami inżynierskimi,

3) nadzór nad robotami związanymi z branżą teletechniczną,

4) nadzór nad robotami związanymi z branżą elektroenergetyczną,

5) nadzór nad robotami związanymi z branżą sanitarną,

6) nadzór przyrodniczy w postaci specjalisty przyrodnika,

7) nadzór archeologiczny w postaci specjalisty archeologa.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL34
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Droga wojewódzka Nr 673 na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka.

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Pełnieniem usługi nadzoru inwestorskiego – objęte zostaną m.in. następujące roboty:

Zakres robót budowlanych na rozbudowywanym odcinku drogi od km 10+971,32 do km 41+923,00 obejmuje:

a) wykonanie jezdni o szerokości 7,0m z konstrukcją nawierzchni przystosowaną do przenoszenia obciążeniaruchem KR5;

b) przebudowę i budowę:

— drogowych obiektów inżynierskich,

— miejsc dostępu do drogi publicznej,

— skrzyżowań z drogami innej kategorii,

— drogi serwisowej,

— ciągu pieszo – rowerowego,

— odwodnienia drogi,

— urządzeń obcych kolidujących z rozbudowywaną drogą i obiektami inżynierskimi,

— zatok autobusowych oraz zatok do ważenia pojazdów ciężkich,

— kanału technologicznego,

— barier ochronnych wraz z wykonaniem elementów organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe,urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego),

c) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją.

1. Zamawiający prowadzi 3 postępowania w ramach jednego projektu:

1) roboty budowlane,

2) nadzór inwestorski,

3) obsługa laboratoryjna.

2. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu tylko do jednego postępowania tj. na roboty budowlane lub nadzór inwestorski lub obsługę laboratoryjną.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 22/12/2016
Koniec: 28/09/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Zamawiający złożył wniosek o uzyskanie dofinansowania z UE ześrodków RPO WP na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa IV Poprawa dostępności transportowej), z EFRR.
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

W tej sekcji zostały wpisane:

1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.

2. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy.

I. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę

w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji):

1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dokumentów:

potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określona przez zamawiającego.

2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający może żądać następujących dokumentów:

1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania).

2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania)

II. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (brak podstaw do wykluczenia):

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć dokumenty określone w §5 pkt 1) – 10) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:

wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000 PLN.

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

 

Okreslony w sekcji III.1.2).

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Posiadanego doświadczenia zawodowego

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:

wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – minimum 2 zamówienia realizowane przez Wykonawcę co najmniej 12 miesięcy (każde), wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniejdo podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacjizamówienia, polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniach związanych z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2.3.1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. 1999 nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum Z, każde o wartości robót min. 25 000 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów czy nadzór ten został wykonany należycie.

Osób zdolnych do wykonania zamówienia

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:

1. Kierownika Zespołu Nadzoru – Inspektora nadzoru robót drogowych.

2. Inspektora nadzoru na drogowych obiektach inżynierskich.

3. Inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych.

4. Inspektora nadzoru robót elektroenergetycznych.

5. Inspektora nadzoru robót sanitarnych.

6. Geodetę.

7. Asystenta.

8. Osobę sprawująca nadzór przyrodniczy.

9. Osobę sprawująca nadzór archeologiczny.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

 

1. Kierownik Zespołu Nadzoru – Inspektor nadzoru robót drogowych winien:

1) posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji inspektora nadzoru dor ealizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, minimum 5 lat doświadczenia z uprawnieniami.

2) wykazać min. 12 miesięcy pełnienia samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Roz. Min. Transportu i Budown. Dz.U. 2006 nr 83, poz. 578 z późn. zm.) na stanowisku inspektora nadzoru /kierownika budowy / kierownika robót drogowych na min. 1 zadaniu polegającym na budowie / rozbudowie / przebudowie dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Min. Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie) klasy min. Zo wartości minimum 50 000 000 PLN (brutto), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.

2. Inspektor nadzoru na drogowych obiektach inżynierskich winien:

1) posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji inspektora nadzoru do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,

2) wykazać pełnienie funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy / kierownika robót na wykonanymi rozliczonym min. 1 zadaniu polegającym na budowie / rozbudowie / przebudowie drogowego obiektu mostowego o długości minimum 10 m (długość zgodna z Roz. Min. Infrastr. w sprawie sposobu i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz.U. 2005 nr 67, poz. 582), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.

3. Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych winien:

posiadać uprawnienia do nadzorowania / kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z branżą telekomunikacyjną w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych i Inspektora nadzoru robót elektroenergetycznych.

4. Inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych winien:

posiadać uprawnienia do nadzorowania / kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z branżą elektroenergetyczną w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych i Inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych.

5. Inspektor nadzoru robót sanitarnych winien:

posiadać uprawnienia do nadzorowania / kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z branżą sanitarną w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia.

6. Geodeta winien posiadać uprawnienia w zakresie:

1) geodezyjnych pomiarów sytuacyjno – wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych,

2) rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,

3) geodezyjnej obsługi inwestycji.

Geodeta winien wykazać doświadczenie wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji min. 1 zamówienia

związanego z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych.

7. Asystent ds. rozliczeń winien:

wykazać doświadczenie na zrealizowanym i rozliczonym min. 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych.

8. Osoba sprawująca nadzór przyrodniczy winna:

1) posiadać wykształcenie wyższe przyrodnicze,

2) wykazać pełnienie nadzoru przyrodniczego na co najmniej 1 zadaniu odpowiadającym przedmiotowemu zamówieniu.

9. Osoba sprawująca nadzór archeologiczny winna:

1) posiadać niezbędne, ustawowo wymagane uprawnienia do wykonywania zawodu archeologa,

2) posiadać min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy jako archeolog, w tym co najmniej roczne doświadczenie związane z prowadzeniem nadzoru (monitoringu) archeologicznego w miejscu wystąpienia stanowisk archeologicznych.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki realizacji umowy i ewentualnych zmian umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 23/11/2016
Czas lokalny: 09:30
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 23/11/2016
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok – sala konferencyjna – pok. Nr 213, w siedzibie Zamawiającego.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:

Cena – 60 %

Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru – 40 %

3. Dotyczy sekcji IV.2.6): Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

4. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

5. Faktury będą płatne w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu.

6. W przypadku, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

8. Wszelkie oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazane zostały w SIWZ.

9. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują z zachowaniem formy pisemnej lub w formie faksu

10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda, wskazania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę którą część zamówienia zamierza zlecić do wykonania podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b) ust. 1 ustawy.

11. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków udziału w postepowaniu, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w Dz.U.U.E.

12. Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe wymagania w zakresie zdolności technicznych i kwalifikacji zawodowych zawarte są w treści SIWZ.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Urzędu Zamówień
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Prezes Urzędu Zamówień
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4. Odwołanie wnosi się:

1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp,

2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się:

3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.

Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:

4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

5. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby,przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.

Środki ochrony prawnej reguluje Dział VI ustawy.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
13/10/2016

 


Ogłoszenie o zamówieniu przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 13.10.2016 r. - dostępne w załączniku poniżej.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - do pobrania


 

Metryka strony

Udostępniający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Krzysztof Godlewski

Data wprowadzenia: 2016-10-13

Data modyfikacji: 2017-02-22

Opublikował: Krzysztof Godlewski

Data publikacji: 2016-10-13