Ogłoszenie o zamówieniu Nr 321298-2016 z dnia 2016.10.11 Wykonanie adaptacji pomieszczeń na potrzeby archiwum zakładowego w budynku RDW w Białymstoku, Zaścianki ul. Usługowa 6/2

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie adaptacji pomieszczeń na potrzeby archiwum zakładowego w budynku RDW w Białymstoku, Zaścianki ul. Usługowa 6/2, w wyniku rezygnacji firmy P.H.U. „OVEN” s. c. Zbigniew Rogowski, Piotr Boratyński z realizacji zamówienia, zakończone zostało wyborem oferty  Przedsiębiorstwa Usług Budownictwa BUDTAR mgr inż. Sławomir Tarnogórski ul. Wiązowa 1A, 15-822 Białystok.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. Przedsiębiorstwo Usług Budownictwa BUDTAR mgr inż. Sławomir Tarnogórski ul. Wiązowa 1A, 15-822 Białystok  (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi  – z ceną ofertową 175 275,00 zł. – okres gwarancji i rękojmi  43-45 miesięcy) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 51,17 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 91,17 pkt.;
  2. REMONTDOM s. c. Marek Żukowski, Marek Grynczel ul. Reymonta 1A, 15-717 Białystok (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi  – z ceną ofertową 177 777,00 zł. – okres gwarancji i rękojmi  43-45 miesięcy) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 50,45 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 90,45 pkt.; 
  3. Zakład Remontowo – Budowlany DANWIK ul. Gajowa 30 lok. 17, 15-794 Białystok (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi  – z ceną ofertową 188 794,67 zł. – okres gwarancji i rękojmi  43-45 miesięcy) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 47,50 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 87,50 pkt.;
  4. P.H.U. „OVEN” s. c. Zbigniew Rogowski, Piotr Boratyński, ul. K. Wyszyńskiego 2 lok. 31, 15-888 Białystok (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi  – z ceną ofertową 149 476,93 zł. – okres gwarancji i rękojmi  43-45 miesięcy) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.- wykonawca odstąpił od podpisania umowy;
  5. ACC ELECTRIC Arkadiusz Jabłoński ul. Białostocka 32, 18-106 Torośń Kościelna (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi  – z ceną ofertową 270 015,04 zł. – okres gwarancji i rękojmi  43-45 miesięcy) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 33,22 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 73,22 pkt.;
  6. REDIL Jacek Rutkowski ul. Skorupska 24/16, 15-048 Białystok (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi  – z ceną ofertową  zł. – okres gwarancji i rękojmi  43-45 miesięcy) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 47,05 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 87,05 pkt..

Białystok, dn. 2016.11.18


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie adaptacji pomieszczeń na potrzeby archiwum zakładowego w budynku RDW w Białymstoku, Zaścianki ul. Usługowa 6/2, zakończone zostało wyborem oferty firmy P.H.U. „OVEN” s. c. Zbigniew Rogowski, Piotr Boratyński, ul. K. Wyszyńskiego 2  lok. 31, 15-888 Białystok.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. Przedsiębiorstwo Usług Budownictwa BUDTAR mgr inż. Sławomir Tarnogórski ul. Wiązowa 1A, 15-822 Białystok  (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi  – z ceną ofertową 175 275,00 zł. – okres gwarancji i rękojmi  43-45 miesięcy) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 51,17 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 91,17 pkt.;
  2. REMONTDOM s. c. Marek Żukowski, Marek Grynczel ul. Reymonta 1A, 15-717 Białystok (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi  – z ceną ofertową 177 777,00 zł. – okres gwarancji i rękojmi  43-45 miesięcy) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 50,45 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 90,45 pkt.; 
  3. Zakład Remontowo – Budowlany DANWIK ul. Gajowa 30 lok. 17, 15-794 Białystok (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi  – z ceną ofertową 188 794,67 zł. – okres gwarancji i rękojmi  43-45 miesięcy) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 47,50 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 87,50 pkt.;
  4. P.H.U. „OVEN” s. c. Zbigniew Rogowski, Piotr Boratyński, ul. K. Wyszyńskiego 2 lok. 31,                   15-888 Białystok (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi  – z ceną ofertową 149 476,93 zł. – okres gwarancji i rękojmi  43-45 miesięcy) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
  5. ACC ELECTRIC Arkadiusz Jabłoński ul. Białostocka 32, 18-106 Torośń Kościelna (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi  – z ceną ofertową 270 015,04 zł. – okres gwarancji i rękojmi  43-45 miesięcy) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 33,22 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 73,22 pkt.;
  6. REDIL Jacek Rutkowski ul. Skorupska 24/16, 15-048 Białystok (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi  – z ceną ofertową  zł. – okres gwarancji i rękojmi  43-45 miesięcy) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 47,05 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 87,05 pkt..

Białystok, dn. 2016.11.15


kwota jaką dysponuje Zamawiający: - 200 961,82 zł (z możliwością pozyskania dodatkowych środków).

 

Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł.

(brutto)

Okres gwarancji i rękojmi

1

Przedsiębiorstwo Usług Budownictwa BUDTAR mgr inż. Sławomir Tarnogórski ul. Wiązowa 1A,            15-822 Białystok

175 275,00

43-45 miesięcy

2

REMONTDOM s. c. Marek Żukowski, Marek Grynczel ul. Reymonta 1A, 15-717 Białystok

177 777,00

43-45 miesięcy

3

Zakład Remontowo – Budowlany DANWIK            ul. Gajowa 30 lok. 17, 15-794 Białystok

188 794,67

43-45 miesięcy

4

P.H.U. „OVEN” s. c. Zbigniew Rogowski, Piotr Boratyński, ul. K. Wyszyńskiego 2                      lok. 31, 15-888 Białystok

149 476,93

43-45 miesięcy

5

ACC ELECTRIC Arkadiusz Jabłoński                    ul. Białostocka 32, 18-106 Turośń Kościelna

270 015,04

43-45 miesięcy

6

REDIL Jacek Rutkowski                                      ul. Skorupska 24/16, 15-048 Białystok

190 606,53

43-45 miesięcy

 

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na  Wykonanie adaptacji pomieszczeń na potrzeby archiwum zakładowego w budynku RDW w Białymstoku, Zaścianki ul. Usługowa 6/2 wyjaśnia co następuje:

Pytanie 1

Posiadamy następujące pytanie do ww. przetargu:

W opisie technicznym znajduje się punkt: w skład wyposażenia archiwum powinny się znaleźć: regały metalowe, gaśnice, urządzenia kontrolujące temperaturę i wilgotność powietrza, drabinki lub schodki umożliwiające lepszy dostęp do wyżej usytuowanych półek;

  • szafy i regały na specyficzne rodzaje dokumentacji, wymagające innych warunków przechowywania;
  • zamykana szafa na środki ewidencyjno-informacyjne zasobu archiwum;
  • biurka, krzesła dla archiwistów;
  • stoliki, krzesła, lampki służące do udostępniania akt na miejscu;
  • druki i materiały biurowe (papier, teczki, pudła, itp.) niezbędne do wykonywania zadań archiwum;
  • stanowisko komputerowe z drukarką.

Prosimy o wskazanie ww. pozycji w przedmiarze, uzupełnienie przedmiaru lub informację że ww. wyposażenie nie jest objęte przedmiotem realizacji.

Odpowiedź 1

Zamówienie obejmuje adaptację pomieszczeń bez elementów wyposażenia ruchomego. Zakres robót jest zgodny z przedmiarami.

Białystok, dn. 2016.10.13


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Ogłoszenie nr 321298 - 2016 z dnia 2016-10-11 r.

Białystok: Wykonanie adaptacji pomieszczeń na potrzeby archiwum zakładowego w budynku RDW w Białymstoku, Zaścianki ul. Usługowa 6/2
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska  6, 15620   Białystok, woj. podlaskie, państwo , tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku 15-620 Białystok, ul. Elewatorska 6, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacji pomieszczeń na potrzeby archiwum zakładowego w budynku RDW w Białymstoku, Zaścianki ul. Usługowa 6/2
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie adaptacji pomieszczeń na potrzeby archiwum zakładowego w budynku RDW w Białymstoku, Zaścianki ul. Usługowa 6/2. Zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych w zakresie: - roboty rozbiórkowe, - murowanie ścianek działowych, - wykonanie posadzek, - wykonanie stropu, - ocieplenie ścian, - tynkowanie i malowanie, - osadzenie stolarki drzwiowej i krat okiennych. Wykonanie wewnętrznych instalacji: oświetleniowej i gniazd wtyczkowych, komputerowej, czujek pożarowych. Wykonanie instalacji wewnętrznych wod.-kan., centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.

II.5) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:45330000-9, 45310000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na wykonaniu remontu/przebudowy/adaptacji budynku o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. (brutto) z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: 1)Formularz ofertowy,2) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu 3)Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania 4)Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 5)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Okres gwarancji i rękojmi

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26/10/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Paweł Kwasowski

Data wprowadzenia: 2016-10-11

Data modyfikacji: 2016-12-07

Opublikował: Paweł Kwasowski

Data publikacji: 2016-10-11