Ogłoszenie o zamówieniu Nr 57212 - 2016 z dnia 15.03.2016 Naprawa poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 679 Łomża - Gać - Mężenin od km 5+660 do km 10+530 i od km 24+200 do km 26+880
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- WA-TRANS Wacławski Wiesław 99-120 Piątek ul. Kutnowska 82; Oferta uzyskała w kryterium cena – 82,91 pkt; okres gwarancji i rękojmi – 2 pkt; łącznie – 84,91 pkt.
- FERD Ryszard Bianek 63-000 Środa Wlkp. ul. Szarych Szeregów 25; Oferta uzyskała w kryterium cena – 76,02 pkt; okres gwarancji i rękojmi – 0 pkt; łącznie – 76,02 pkt.
- Firma Transportowo-Handlowa WOTEX Wojciech Wacławski 99-314 Krzyżanów Micin 12; Oferta uzyskała w kryterium cena – 46,67 pkt; okres gwarancji i rękojmi – 0 pkt; łącznie – 46,67 pkt.
- Przedsiębiorstwo DROMA Majdecki Jacek 62-310 Pyzdry Lisewo 39; Oferta uzyskała w kryterium cena – 67,88 pkt; okres gwarancji i rękojmi – 2 pkt; łącznie – 69,88 pkt.
- Zakład Usługowo-Handlowy Damian Wojtkowiak Bożacin, ul. Ogrodowa 59 63-700 Krotoszyn; Oferta uzyskała w kryterium cena – 55,50 pkt; okres gwarancji i rękojmi – 0 pkt; łącznie – 55,50 pkt.
- Usługi Transportowe Krzysztof Pyrgiel 07-320 Małkinia ul. M. C. Skłodowskiej 12; Oferta uzyskała w kryterium cena – 58,34 pkt; okres gwarancji i rękojmi – 2 pkt; łącznie – 60,34 pkt.
- PHU Wojciech Skrodzki Plac 250-lecia 7 18-420 Jedwabne; Oferta uzyskała w kryterium cena – 60,66 pkt; okres gwarancji i rękojmi – 0 pkt; łącznie – 60,66 pkt.
- KOP-TRANS Jan Chrostowski Biodry 14 18-420 Jedwabne; Oferta uzyskała w kryterium cena – 51,28 pkt; okres gwarancji i rękojmi – 0 pkt; łącznie – 51,28 pkt.
- BITUM Sp. z o.o. 18-300 Zambrów ul. Sitarska 1; Oferta uzyskała w kryterium cena – 40,21 pkt; okres gwarancji i rękojmi – 2 pkt; łącznie – 42,21 pkt.
- BIK-PROJEKT Sp. z o.o. 18-400 Łomża ul. Poligonowa 32; Oferta uzyskała w kryterium cena – 98 pkt; okres gwarancji i rękojmi – 2 pkt; łącznie – 100 pkt.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE
W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Naprawę poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 679 Łomża – Gać – Mężenin od km 5+660 do km 10+530 i od km 24+200 do km 26+880, Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, RDW w Łomży, wyjaśnia co następuje:
Pytanie 1
W związku z wymogiem od przyszłego wykonawcy opracowania oraz uzgodnienia i zatwierdzenia czasowej organizacji ruchu zgodnie z zapisem umownym oraz w Specyfikacji technicznej termin wykonania robót w ciągu 42 dni od podpisania umowy jest mało realny gdyż uzgodnienia oraz zatwierdzenia organizacji ruchu na czas budowy przez organy takie jak Komenda Wojewódzka, Zarząd Dróg Wojewódzkich oraz Urząd Marszałkowski może potrwać dłużej niż okres wykonania robót. W związku z powyższym czy Zamawiający udostępni zatwierdzony projekt czasowej organizacji dla wykonania robót w momencie podpisania umowy i przekazania placu budowy?
Odpowiedź:
Zamawiający nie udostępni zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu dla wykonania robót. Zgodnie z SST, na Wykonawcy spoczywa obowiązek przedstawienia Inżynierowi/Kierownikowi do zatwierdzenia uzgodnionego z odpowiednim zarządem drogi i organem zarządzającym ruchem projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy.
Pytanie 2
Ze względu na zapis w ST „Nadmiar gruntu uzyskanego podczas ścinania poboczy należy wywieźć na odkład. Miejsce odkładu należy uzgodnić z Inżynierem” prosimy o wskazanie miejsca wywozu nadmiaru urobku w celu konkurencyjnego określenia ceny zamówienia publicznego.
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje wskazania miejsca na odkład. Miejsce odkładu nadmiaru gruntu ma określić wykonawca i uzgodnić z Inżynierem.
Pytanie 3
Co Zamawiający rozumie przez lokalne uzupełnienie poboczy w ilości 528,50m3? Czy jest to uzupełnianie poboczy w jednym ciągu czy też miejscowo na odcinku ścinki poboczy?
Odpowiedź:
Przez lokalne uzupełnienie poboczy w ilości 528,50m3 Zamawiający rozumie miejscowe uzupełnienie poboczy zgodnie z przedmiarem robót na odcinku od km 5+660 do 10+530 (strona prawa i lewa) i od km 24+200 do km 26+880 (strona prawa i lewa).
Pytanie 4
Jakiej grubości średnio należy uwzględnić uzupełnianie lokalne poboczy?
Odpowiedź:
Zgodnie z przedmiarem robót, w kwestii uzupełniania lokalnego poboczy przewidziano średnią grubość warstwy 0,05m.
Pytanie 5
Prosimy o dokładne rozdzielenie wg kilometraża odcinka, na którym wymagane jest wykonanie ścinki poboczy oraz odcinka, na którym wymagane jest uzupełnienie materiałem poboczy?
Odpowiedź:
Zgodnie z przedmiarem, ścinanie poboczy wymagane jest na odcinku od km 5+660 do 10+530 (strona prawa i lewa) i od km 24+200 do km 26+880 (strona prawa i lewa).
Zgodnie z przedmiarem, uzupełnianie poboczy wymagane jest lokalnie na odcinku od km 5+660 do 10+530 (strona prawa i lewa) i od km 24+200 do km 26+880 (strona prawa i lewa).
24.03.2016r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 679 Łomża - Gać - Mężenin od km 5+660 do km 10+530 i od km 24+200 do km 26+880.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 679 Łomża - Gać - Mężenin od km 5+660 do km 10+530 i od km 24+200 do km 26+880.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, ul. Poligonowa 30 - pokój Nr 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, ul. Poligonowa 30 - pokój Nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony