Ogłoszenie o zamówieniu Nr 342795 - 2016 z dnia 2016-11-15 r. Zimowe utrzymanie dróg woj. w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania – zadanie 1: RDW w Białymstoku, zadanie 2: RDW w Siemiatyczach. zadanie 3: RDW w Suwałkach.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: zadanie 1: RDW w Białymstoku, zadanie 2: RDW w Siemiatyczach, zadanie 3: RDW w Suwałkach, na:
zadanie 3: RDW w Suwałkach zakończone zostało wyborem oferty:
(02) PTUH Maciej Staniewicz m. Dziemianówka 9, 16-506 Giby
- solarka z pługiem jednostronnym na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki - Rudawka – 1 szt.;
(04) Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz m. Wołownia 22A, 16-404 Jeleniewo
- pług szczytowy na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki - Rudawka – 1 szt.;
- równiarka na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki – Rudawka – 1 szt.
Wybrano oferty z największą liczbą punktów, spełniające jednocześnie warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący Wykonawcy:
(oferowane jednostki sprzętowe wraz z punktacją przy kryterium oceny: cena/ czas podstawienia sprzętu).
(02) PTUH Maciej Staniewicz m. Dziemianówka 9, 16-506 Giby
- solarka z pługiem jednostronnym na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki - Rudawka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 58,01 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 98,01 pkt.;
- pług szczytowy na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki - Rudawka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 37,33 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 77,33 pkt.;
(03) REM-BUD Sp. z o. o. ul. Sejneńska 57, 16-400 Suwałki
- solarka z pługiem jednostronnym na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki - Rudawka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 43,65 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 83,65 pkt.;
- pług szczytowy na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki - Rudawka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 56,00 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 96,00 pkt.;
(04) Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz m. Wołownia 22A, 16-404 Jeleniewo
- solarka z pługiem jednostronnym na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki - Rudawka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 56,66 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 96,66 pkt.; ;
- pług szczytowy na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki - Rudawka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt;
- równiarka na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki – Rudawka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
(05) PPHU TRANS-KAPS Karol Sofiński ul. Chopina 20, 16-400 Suwałki
- solarka z pługiem jednostronnym na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki - Rudawka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 43,61 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 83,61 pkt.;
- pług szczytowy na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki - Rudawka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 58,33 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 98,33 pkt;
- równiarka na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki – Rudawka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 36,92 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 76,92 pkt.;
(06) MPO Sp. z o. o. ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok
- solarka z pługiem jednostronnym na dr. woj. Przewięź – Sucha Rzeczka – Płaska – Mikaszówka – Gruszki - Rudawka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 24,53 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 64,53 pkt.
Białystok, 08.12.2016 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: zadanie 1: RDW w Białymstoku, zadanie 2: RDW w Siemiatyczach, zadanie 3: RDW w Suwałkach, na:
zadanie 1: RDW w Białymstoku zakończone zostało wyborem oferty:
(01) Przedsiębiorstwo Drogowe KALINOWSCY Sp. z o. o. ul. Fabryka Chemiczna 19, 17-200 Hajnówka
- pług szczytowy na dr. woj. Tarnopol - Siemianówka – 1 szt.;
(06) MPO Sp. z o. o. ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok
- solarka z pługiem jednostronnym na dr. woj. Tarnopol - Siemianówka – 1 szt.;
(07) Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „MAKSBUD” Sp. z o. o. , ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski
- solarka z pługiem jednostronnym na dr. woj. Bielsk Podlaski (ul. 11-go Listopada) Augustowo – Wyszki – Topczewo – 1 szt.;
- ciągnik do 3,5 t, rozrzutnik i pług jednostronny na drogę woj. Bielsk Podlaski (ul. 11-go Listopada) Augustowo – Wyszki – Topczewo – 1 szt.;
- samochód samowyładowczy z pługiem jednostronnym na dr. woj. Bielsk Podlaski (ul. 11-go Listopada) Augustowo – Wyszki – Topczewo – 1 szt.;
- pług szczytowy na dr. woj. Bielsk Podlaski (ul. 11-go Listopada) Augustowo – Wyszki – Topczewo – 1 szt.;
- ładowarka na dr. woj. Bielsk Podlaski (ul. 11-go Listopada) Augustowo – Wyszki – Topczewo – 1 szt..
Wybrano oferty z największą liczbą punktów, spełniające jednocześnie warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący Wykonawcy:
(oferowane jednostki sprzętowe wraz z punktacją przy kryterium oceny: cena/ czas podstawienia sprzętu).
(01) Przedsiębiorstwo Drogowe KALINOWSCY Sp. z o. o. ul. Fabryka Chemiczna 19, 17-200 Hajnówka
- solarka z pługiem jednostronnym na dr. woj. Tarnopol - Siemianówka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 55,82 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 95,82 pkt.;
- pług szczytowy na dr. woj. Tarnopol - Siemianówka – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..;
(06) MPO Sp. z o. o. ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok
- solarka z pługiem jednostronnym na dr. woj. Tarnopol - Siemianówka – 1 szt., oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
(07) Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „MAKSBUD” Sp. z o. o. , ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski
- solarka z pługiem jednostronnym na dr. woj. Bielsk Podlaski (ul. 11-go Listopada) Augustowo – Wyszki – Topczewo – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
- ciągnik do 3,5 t, rozrzutnik i pług jednostronny na drogę woj. Bielsk Podlaski (ul. 11-go Listopada) Augustowo – Wyszki – Topczewo – 1 szt., oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
- samochód samowyładowczy z pługiem jednostronnym na dr. woj. Bielsk Podlaski (ul. 11-go Listopada) Augustowo – Wyszki – Topczewo – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
- pług szczytowy na dr. woj. Bielsk Podlaski (ul. 11-go Listopada) Augustowo – Wyszki – Topczewo – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
- ładowarka na dr. woj. Bielsk Podlaski (ul. 11-go Listopada) Augustowo – Wyszki – Topczewo – 1 szt. oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na: zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: zadanie 2: RDW w Białymstoku w poz. Lp. 7 - ładowarka na drogę woj. Tarnopol-Siemianówka, zostało unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Białystok, 08.12.2016 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: zadanie 1: RDW w Białymstoku, zadanie 2: RDW w Siemiatyczach, zadanie 3: RDW w Suwałkach, na:
zadanie 2: RDW w Siemiatyczach zakończone zostało wyborem oferty:
(07) Przedsiębiorstwa Drogowo – Mostowego „MAKSBUD” Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski
- piaskarka z pługiem jednostronnym na samochodzie ciężarowym MAZ na drogę woj. Drohiczyn – Skiwy – Dziadkowice – 1 szt..
Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą jednocześnie warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący Wykonawcy:
(oferowane jednostki sprzętowe wraz z punktacją przy kryterium oceny: cena/ czas podstawienia sprzętu).
(07) Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „MAKSBUD” Sp. z o. o. , ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski
- piaskarka z pługiem jednostronnym na samochodzie ciężarowym MAZ na drogę woj. Drohiczyn – Skiwy – Dziadkowice – 1 szt., oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt. czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na: zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: zadanie 2: RDW w Siemiatyczach w poz. Lp. 2, zostało unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Białystok, dn. 2016.12.02
kwota jaką dysponuje Zamawiający: 619 040,00 zł.
Zbiorcze zestawienie ofert
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Czas podstawienia sprzętu |
1 |
Przedsiębiorstwo Drogowe KALINOWSCY Sp. z o. o. ul. Fabryka Chemiczna 19, 17-200 Hajnówka |
Wg załącznika |
45 minut |
2 |
PTUH Maciej Staniewicz Dziemianówka 9, 16-506 Giby |
Wg załącznika |
45 minut |
3 |
REM-BUD Sp. z o. o. ul. Sejneńska 57, 16-400 Suwałki |
Wg załącznika |
45 minut |
4 |
Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz Wołownia 22A, 16-404 Jeleniewo |
Wg załącznika |
45 minut |
5 |
P.P.H.U. TRANS-KAPS Karol Sofiński ul. Chopina 20, 16-400 Suwałki |
Wg załącznika |
45 minut |
6 |
MPO Sp. z o. o. ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok |
Wg załącznika |
45 minut |
7 |
Przedsiębiorstwo Drogowo-mostowe MAKSBUD Sp. z o. o. ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski |
Wg załącznika |
45 minut |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej
Załączniki z cenami jednostkowymi do pobrania poniżej.
Białystok, dn. 2016.11.25
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania – zadanie 1: RDW w Białymstoku, zadanie 2: RDW w Siemiatyczach. zadanie 3: RDW w Suwałkach
, tj. Zmianie ulega załącznik pn.: Miejsca zwalczania śliskości.dr.Przewięź-Rudawka.po.zmianach.21.11.2016.
Dokument podlegający zmianie z dnia 21.11.2016 r. do pobrania w załaczniku poniżej.
Białystok, dn. 21.11.2016 r.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Ogłoszenie nr 342795 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Białystok: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania – zadanie 1: RDW w Białymstoku, zadanie 2: RDW w Siemiatyczach. zadanie 3: RDW w Suwałkach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska 6, 15620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail , faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku 15-620 Białystok, ul. Elewatorska 6, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania – zadanie 1: RDW w Białymstoku, zadanie 2: RDW w Siemiatyczach. zadanie 3: RDW w Suwałkach.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania – zadanie 1: RDW w Białymstoku, zadanie 2: RDW w Siemiatyczach. zadanie 3: RDW w Suwałkach. Zamówienie obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w zakresie: odśnieżania dróg,zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli lub piasku, zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub piaskosoli.
II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 30/04/2017
data rozpoczęcia: 15/10/2017 data zakończenia: 30/04/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - minimum jednego zamówienia na usługi związane z zimowym utrzymaniem o wartości nie mniejszej niż 10 000 PLN brutto z załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b)Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)Formularze ofertowe odpowiednio na zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3, 2)Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 1; 3)Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał. Nr 2; 4)Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.5)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
czas podstawienia sprzętu |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/11/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania – zadanie 1: RDW w Białymstoku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania – zadanie 1: RDW w Białymstoku.Zamówienie obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w zakresie:odśnieżania dróg,zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli lub piasku,zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub piaskosoli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
czas podstawienia sprzętu |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Czas trwania zamówienia sezon I - od 01.01.2017r. do 30.04.2017r., sezon II - od 15.10.2017r. do 30.04.2018r..
Część nr: 2 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania – zadanie 2: RDW w Siemiatyczach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w zakresie: odśnieżania dróg,zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli lub piasku,zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub piaskosoli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
czas podstawienia sprzętu |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Czas trwania zamówienia sezon I - od 01.01.2017r. do 30.04.2017r., sezon II - od 15.10.2017r. do 30.04.2018r..
Część nr: 3 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach 2016/2017, 2017/2018 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania – zadanie 3: RDW w Suwałkach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w zakresie: odśnieżania dróg,zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli lub piasku,zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub piaskosoli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
czas podstawienia sprzętu |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Czas trwania zamówienia sezon I - od 01.01.2017r. do 30.04.2017r., sezon II - od 15.10.2017r. do 30.04.2018r..
Metryka strony