Ogłoszenie o zamówieniu Nr 174762 - 2008 z dnia 2008-07-29 - Remont chodnika w miejscowości Łapy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna-Markowszczyzna

Białystok: Remont chodnika w m. Łapy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna-Markowszczyzna na odcinku od km 2+576 do km 2+667 (strona lewa).

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku  Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Ks. A. Syczewskiego 8 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: remont chodnika w m. Łapy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna - Markowszczyzna na odcinku od km 2+576 do km 2+667 (strona lewa), zakończone zostało wyborem oferty firmy:
BBGM Kamila Gryko, ul. Pietrasze 43 B, 15-131 Białystok.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:
  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Wiesław Grabek, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 15-103 Białystok – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 85,61 pkt..
  • BBGM Kamila Gryko, ul. Pietrasze 43 B, 15-131 Białystok – oferta uzyskała 100,00 pkt..

 3.09.2008

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w m. Łapy w ciągu drog wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna-Markowszczyzna na odcinku od km 2+576 do km 2+667 (strona lewa)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika w m. Łapy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna-Markowszczyzna na odcinku od km 2+576 do km 2+667 (strona lewa). Zamówienie obejmuje:
  • Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), gr. w-wy 10 cm – 8,5 m3
  • Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – 98,0 m2
  • Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (trylinki) – 338,0 m2
  • Rozebranie chodników z płyt drogowych betonowych 35x35x5 cm – 162,0 m3
  • Rozebranie krawężników betonowych – 136,0 m
  • Rozebranie obrzeży betonowych – 117,0 m
  • Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-II z pozyskaniem i transportem gruntu na odl. ponad 15 km – 15,0 m3
  • Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. III z pozyskaniem i transportem gruntu na odl. ponad 15 km (wyrównanie terenu pod humusowanie) – 165,0 m3
  • Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych z uzupełnieniem 2 brakujących kołnierzy żeliwnych wraz z pokrywami – 2,0 szt.
  • Regulacja pionowa studzienek telefonicznych – 1,0 szt.
  • Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. I-VI, głębokość koryta – 26 cm – 267,0 m2
  • Podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, w-wa górna gr. 15 cm – 267,0 m2
  • Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego – 6,0 m2 – 1,4 t
  • Humusowanie z obsianiem przy grubości humusu 5 cm – 851,0 m2
  • Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z oporem – 117,0 m
  • Wykonanie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm – 130,0 m2
  • Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm – 124,0 m
  • Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm – 66,0 m
  • Wjazdy i wyjazdy bramowe z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. gr. 3 cm – 267,0 m2
  • Projekt organizacji ruchu na czas robót
  • Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
  • Formularz oferty,
  • Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
  • Wskaźniki czynników cenotwórczych, Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
  1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: – kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
  4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),
  5. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,
  6. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min.2 zamówienia każde o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN (brutto), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
  7. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on – nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.
Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1) do 2) dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Syczewskiego 8 pokój 310.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Syczewskiego 8 pokój 310.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2008-07-29

Data modyfikacji: 2008-09-03

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2008-07-29