Ogłoszenie o zamówieniu Nr 60510 - 2008 z dnia 2008-03-26

Białystok: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych na terenie RDW w Sokółce.
PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach:
zadanie 1: Brańsk,
zadanie 2: Kolno,
zadanie 3: Sokółka,
zadanie 4: Dąbrowa Białostocka,
zadanie 5: Lipsk.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERT

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: sprzątanie dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego:
Pakiet I – Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych na terenie RDW w Sokółce, Pakiet II – Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach zakończone zostało na:
Pakiet I
Pakiet I, wyborem oferty Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o. o., ul. Targowa 10, 16-100 Sokółka.
Pakiet II
1.      Zadanie 1: Brańsk, wyborem oferty Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o., ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka.
2.      Zadanie 2: Kolno, wyborem oferty Przedsiębiorstwa Usługowo – Handlowego „MPO” Sp. z o. o., ul. 27 Lipca 62, 15-950 Białystok.
3.      Zadanie 3: Sokółka, wyborem oferty Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o. o., ul. Targowa 10, 16-100 Sokółka.
4.      Zadanie 4: Dąbrowa Białostocka i
Zadanie 5: Lipsk, wyborem oferty firmy Usługi Transportowo – Sprzętowe Bandziul Zdzisław, ul. 3 Maja 50, 16-200 Dąbrowa Białostocka.
Wybrano oferty najkorzystniejsze cenowo spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
PAKIET I: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o., ul. Targowa 10,
16-100 Sokółka (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100 pkt).
PAKIET II:
Zadanie 1: Brańsk:
·          Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o., ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100 pkt).
·          Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „MPO” Sp. z o. o.,
ul. 27 Lipca 62, 15-950 Białystok - (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 63,49 pkt).
·          BANIOCHA Andrzej Filim, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Dubiażyńska 44, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 66,67 pkt).
Zadanie 2: Kolno:
·          Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „MPO” Sp. z o. o., ul. 27 Lipca 62, 15-950 Białystok - (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt).
·          Zakład Wykonastwa Robót Kanalizacyjnych i Drogowych Napiórkowski Andrzej, ul. Ks. Anny 10/36, 18-404 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 96,15 pkt).
Zadanie 3: Sokółka, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o., ul. Targowa 10, 16-100 Sokółka (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100 pkt).
Zadanie 4: Dąbrowa Białostocka, Usługi Transportowo – Sprzętowe Bandziul Zdzisław, ul. 3 Maja 50, 16-200 Dąbrowa Białostocka (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100 pkt).
Zadanie 5: Lipsk, Usługi Transportowo – Sprzętowe Bandziul Zdzisław, ul. 3 Maja 50, 16-200 Dąbrowa Białostocka (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100 pkt).

 

10.04.2008 r.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
·         Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych na terenie RDW w Sokółce. PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Brańsk, zadanie 2: Kolno, zadanie 3: Sokółka, zadanie 4: Dąbrowa Białostocka, zadanie 5: Lipsk..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na:
PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych na terenie RDW w Sokółce - długość dróg 228,335 km.
PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Brańsk - 1 430 mb - 2 860 m2 zadanie 2: Kolno - 1 978 mb; - 3 956 m2 zadanie 3: Sokółka - 2 085 mb; - 4 170 m2 zadanie 4: Dąbrowa Białostocka - 2 420 mb; - 4 840 m2 zadanie 5: Lipsk - 700 mb; - 1400 m2
Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Pakiet II - sprzątanie nawierzchni ulic na terenie następujących miast: Brańsk, Kolno, Sokółka, Dąbrowa Białostocka, Lipsk. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez właściwe Rejony Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·         Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
  3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
·          Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:
o    - Formularz oferty (PAKIET I; PAKIET II),
o    - Kosztorys ofertowy (dot. PAKIETU II) z cenami jednostkowymi i wartością usług stanowiącą cenę zamówienia,
o    Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i ekonomicznej Wykonawcy:
1.     oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177),
2.     aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
3.     wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia,
4.     wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia,
5.     wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
6.     umowy lub inne dokumenty regulujące współpracę podmiotów - określone w punkcie 8 Instrukcji dla Wykonawców.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osobę(y) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno mieć postać oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych na terenie RDW w Sokółce.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych na terenie RDW w Sokółce - długość dróg 228,335 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Brańsk - 1 430 mb - 2860 m2.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach; zadanie 1: Brańsk - 1 430 mb - 2860 m2.- droga nr 681 od km 37+100 do km 38+530 strona L i P - 2860 mb..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 2: Kolno - 1 978 mb; - 3 956 m2.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 2: Kolno - 1 978 mb; - 3 956 m2 - droga nr 647 od km 29+879 do km 31+857 strona L i P - 3956 mb.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIE PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 3: Sokółka - 2 085 mb; - 4 170 m2.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIE PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 3: Sokółka - 2 085 mb; - 4 170 m2 - droga nr 673 od km 41+884 do km 42+700 strona P - 816 mb - droga nr 674 od km 0+000 do km 1+677 strona L i P - 3354 mb.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 4: Dąbrowa Białostocka - 2 420 mb; - 4 840 m2.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 4: Dąbrowa Białostocka - 2 420 mb; - 4 840 m2 - droga nr 673 od km 11+427 do km 14+410 strona L, od km 12+083 do km 13+400 strona P, od km 14+390 do km 14+930 strona P - 4840 mb..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 5: Lipsk - 700 mb; - 1400 m2.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 5: Lipsk - 700 mb; - 1400 m2 - droga nr 673 od km 2+000 do km 2+700 strona L i P - 1400 mb..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Grygoruk

Data wytworzenia: 2008-03-26

Wprowadzający: Jerzy Grygoruk

Data wprowadzenia: 2008-03-26

Data modyfikacji: 2008-04-10

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2008-03-26