Ogłoszenie o zamówieniu Nr 132836 - 2008 z dnia 2008-06-18 - Wymiana barier żelbetowych na stalowe ocynkowane jednostronne w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Wiżajny - Rutka Tartak
Białystok: Wymiana barier żelbetowych na stalowe ocynkowane jednostronne w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Wiżajny - Rutka Tartak w km 52+452-52+670 strona lewa i prawa
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach z siedzibą przy ul. Przytorowej 9B
informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 09.07.2008 r. na: wymianę barier żelbetowych na stalowe ocynkowane jednostronne w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Wiżajny – Rutka Tartak w km 52+452-52+670 strona lewa i prawa, zakończone zostało wyborem oferty firmy:
„TADBUD” Tadeusz Krajewski, Ryżówka 15, 16-503 Krasnopol.
Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:
- PPUH „ALFA” Krzysztof Siergiej , ul. Kościuszki 19, 16-300 Augustów – oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych;
- „TADBUD” Tadeusz Krajewski, Ryżówka 15, 16-503 Krasnopol – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt.
23.07.2008 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana barier żelbetowych na stalowe ocynkowane jednostronne w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Wiżajny - Rutka Tartak w km 52+452-52+670 strona lewa i prawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje:
- rozebranie barier drogowych żelbetowych wraz z odwiezieniem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego - 240,0 m;
- ustawienie barier ochronnych stalowych ocynkowanych jednostronnych o masie 24 kg/m (SP-09/4) - 326,0 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszyn ogłoszeniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- Formularz oferty,
- Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
- Wskaźniki czynników cenotwórczych.
- Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
- oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
- wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: - kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
- zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),
- wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,
- wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 65 000,00 PLN (brutto), odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B, 16-400 Suwałki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B, 16-400 Suwałki, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Metryka strony