Ogłoszenie o zamówieniu Nr 124228 - 2008 z dnia 2008-06-10 - Remont chodnika w miejsowości Uhowo w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna - Markowszczyzna

Białystok: Remont chodnika w m. Uhowo w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna - Markowszczyzna na odcinku od km 3+932 do km 4+210 (strona lewa), od km 4+216 do km 4+272 (strona prawa), od km 4+286 do km 4+438 (strona lewa)

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku  Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Ks. A. Syczewskiego 8 informuje że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, z dnia 03.07.2008 r. na: remont chodnika w m. Uhowo w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna – Markowszczyzna na odcinku od km 3+932 do km 4+210 (strona lewa),od km 4+216 do km 4+272 (strona prawa), od km 4+286 do km 4+438 (strona lewa) zakończone zostało wyborem oferty

ZAKŁADU PRODUKCYJNO-USŁUGOWEGO JERZY BUBIEŃCZYK, ul. Włościańska 59, 15-199 Białystok. 

Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:

  1. PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH WIESŁAW GRABEK, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 15-103 Białystok, przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 98,11 pkt.;
  2. ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY JERZY BUBIEŃCZYK, ul. Włościańska 59, 15-199 Białystok przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt.

9.07.2008 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w m. Uhowo w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna - Markowszczyzna na odcinku od km 3+932 do km 4+210 (strona lewa), od km 4+216 do km 4+272 (strona prawa), od km 4+286 do km 4+438 (strona lewa).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje:
  • Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,480 km
  • Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (trylinki) - 95,0 m2
  • Rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm - 657,0 m2 i 50x50x7 cm - 100,0 m2
  • Rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej - 9,6 m2
  • Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm - 486,0 m
  • Regulacja pionowa kratek ściekowych - 2,0 szt.
  • Regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 8,0 szt.
  • Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 115,0 m2
  • Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm - 115,0 m2
  • Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanek min.-asf. wytwarzanych i wbudowywanych na zimno gr. 6 cm - 2,0 m2
  • Ustawienie krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej z oporem - 488,0 m
  • Wykonanie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm - 747,0 m2
  • Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm - 193,0 m
  • Wykonanie wjazdów bramowych z kostki brukowej betonowej (kolorowej) gr. 8 cm - 115,0 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
  • Formularz oferty,
  • Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
  • Wskaźniki czynników cenotwórczych,
  • Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
  1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: - kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
  4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),
  5. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,
  6. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 PLN (brutto), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
  7. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. A. Syczewskiego 8, 15-199 Białystok, w pokoju nr 310.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. A. Syczewskiego 8, 15-199 Białystok, w pokoju nr 310.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Grygoruk

Wprowadzający: Jerzy Grygoruk

Data wprowadzenia: 2008-06-10

Data modyfikacji: 2008-07-09

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2008-06-10