Opracowanie dokumentacji projektowej

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 678 i drogowych obiektów inżynierskich na odcinku Białystok - Kleosin zakończone zostało wyborem ofertyKonsorcjum:

WYG International Sp. z o. o. ul. Żelazna 28/30, 00-832 Warszawa i White Young Green Consulting Limited Arndale Court, 1 Arndale Centre, Headingley, Leeds, SL6 2UJ.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowospełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  • TRANSPROJEKT GDAŃSKI Sp. z o. o. ul. Partyzantów 72A, 80-254 Gdańsk, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 55,43 pkt.),
  • Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczypospolitej Polskiej Oddział w Białymstoku, ul. M. C. Skłodowskiej 2 pok. 202, 15-950 Białystok, oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
  • Konsorcjum: WYG International Sp. z o. o. ul. Żelazna 28/30, 00-832 Warszawa i White Young Green Consulting Limited Arndale Court, 1 Arndale Centre, Headingley, Leeds, SL6 2UJ, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.),
  • EUROMOSTY Wdowiak Maciej ul. B. Prusa 9, 50-319 Wrocław, oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
  • Konsorcjum: DROTECH Sp. z o. o. ul. K. Ciołkowskiego 90, 15-516 Białystok i Zakład Projektowania „DROMOST” Sp. z o. o. w Poznaniu ul. Trójpole 3b, 61-693 Poznań, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 48,25 pkt).

Białystok, dnia 21.05.2008 r.

 

INFORMACJA O MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 678 i drogowych obiektów inżynierskich na odcinku Białystok – Kleosin.

W odpowiedzi na zapytanie jednego z potencjalnych Wykonawców:
„Jaką ilość działek do podziału należy przyjąć wstępnie dla określenia ceny projektu podziału nieruchomości dla w/w dokumentacji?”
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku informuje, że
na odcinku do km ok. 6+600 zostały dokonane podziały pasa drogowego szerokości 50 m i na odcinku ostatnich 450 m do szerokości ok. 30 m.
W związku z powyższym kolejne podziały nieruchomości warunkować będą państwa rozwiązania techniczne. Wstępnie należy przyjąć do podziału ok. 20 działek.

 

 

INFORMACJA O MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 678 i drogowych obiektów inżynierskich na odcinku Białystok – Kleosin.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza modyfikację do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia – pkt. 2 ppkt. 2.19 Instrukcji dla wykonawców, na ww zadanie, tj.

W pkt. 2 ppkt. 2.19 dodaje się pkt. 6 o następującym brzmieniu:

„6. Wykonawca winien każdorazowo zgodnie z ustaleniami aktualizować harmonogram prac.”.


25.03.2008 r.

 

 

S52 Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta

PL-Białystok: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

2008/S 52-070991

Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 678 i drogowych obiektów inżynierskich na odcinku Białystok - Kleosin.

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, Do wiadomości Hanna Sołowianiuk-Kardasz, PL-15-620 Białystok. Tel. (48-85) 664 36 30. E-mail wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl. Faks (48-85) 664 36 30.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Inne: zarządzanie drogami wojewódzkimi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 678 i drogowych obiektów inżynierskich na odcinku Białystok - Kleosin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Usługi.
Kategoria usług: nr 12.
Główne miejsce świadczenia usług: Droga wojewódzka Nr 678.
Kod NUTS: PL343 .
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 678 i drogowych obiektów inżynierskich na odcinku Białystok - Kleosin.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
74232000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Tak.
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: PLN.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 15 (od udzielenia zmówienia):
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości: 10 000,00 PLN. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego (brutto).
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Ustala się, że zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi na podstawie faktury oraz protokołu zdawczo-odbiorczego i wyceny powykonawczej rzeczywiście wykonanego opracowania. Płatność częściowa wynagrodzenia za zrealizowanie kompletnego opracowania wyszczególnionego w wycenie ofertowej, określona zostanie protokólarnie na podstawie wyceny ofertowej. Fktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury przez Wykonawcę, na wskazany w niej numer rachunku bankowego.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
· Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
· Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
· Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
· Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszyn ogłoszeniu. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
· Formularz oferty,
· Wycena ofertowa,
· Potwierdzenie wniesienia wadium,
· Dane dotyczące wiarygodności Wykonawcy:
1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
4. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert),
6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert),
7. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, 3, 4, 6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (dokumenty, o których mowa w pkt. 2, 6 - powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w pkt. 3, 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokumen powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2, 3, 4, 5, 6 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt.od 1 do 6 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia).
2. zobowiązanie do współpracy w przypadku „Personelu zgłoszonego do współpracy” tj. jednostek/osób nie będących pracownikami wykonawcy;
3. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. autora projektu na budowę/przebudowę drogi, autora projektu na budowę/przebudowę drogowych obiektów inżynierskich, sprawdzającego);
4. wykaz opracowań projektowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że opracowania zostały wykonane należycie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Adn. 1 - autor projektu na budowę/przebudowę drogi: właściwe uprawnienia, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazany min. jeden projekt drogowy dotyczący budowy/przebudowy drogi publicznej, autor projektu drogowego będzie pełnił rolę koordynatora całego zamówienia,
· autor projektu na budowę/przebudowę drogowych obiektów inżynierskich: właściwe uprawnienia, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazany min. jeden projekt na budowę/przebudowę obiektu mostowego,
· sprawdzający: uprawnienia bez ograniczeń, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami,
· geodeta: uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych oraz rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
· jednostka/osoba dokonująca badań geotechnicznych, geologicznych, konstrukcji jezdni, obiektów i wszelkich pomiarów,
· jednostka/osoba opracowująca raport oddziaływania na środowisko.
Adn. 4 - zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt drogowy na budowę/przebudowę drogi publicznej na dł. min. 1,0 km, (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 100 000 PLN brutto) i zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt na budowę/przebudowę min. 1 obiektu mostowego (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 20 000 PLN brutto) lub - zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt obejmujący łącznie budowę/przebudowę drogi publicznej na dł. min. 1,0 km i budowę/przebudowę min. 1 obiektu mostowego, (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 100 000 PLN brutto).
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Tak.
Ustawa z dnia 7.7.1994 r. – Prawo budowlane (DZ. U. Nr 106, poz. 1126 z 2000r. późn. zm.).
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
Tak.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 24.4.2008 - 14:00.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
25.4.2008 - 09:30.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 25.4.2008 - 10:00.
Miejsce: Siedziba zamawiającego, sala konferencyjna.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
Nie dotyczy.
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes Urzędu Zamówień Publiczbnych, Al. Jana Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail uzp@uzp.gov.pl. Tel. (48-22) 458 77 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 77 00.
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopię Zamawiającemu.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Departament Odwołań Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Jana Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel. (48-22) 458 78 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 77 00.
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
13.03.2008.

 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Grygoruk

Data wytworzenia: 2008-03-13

Wprowadzający: Jerzy Grygoruk

Data wprowadzenia: 2008-03-13

Data modyfikacji: 2008-05-21

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2008-03-13