Ogłoszenie o zamówieniu Nr 153564 - 2008 z dnia 2008-07-08 - Ścinka i uzupełnienie poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 690 Czyżew Osada - Ciechanowiec - Siemiatycze

Białystok: Ścinka i uzupełnienie poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 690 Czyżew Osada - Ciechanowiec - Siemiatycze, w km 22+900 - 50+180, strona prawa i lewa.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach z siedzibą przy ul. 11-go Listopada 253 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: ścinkę i uzupełnienie poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 690 Czyżew Osada – Ciechanowiec – Siemiatycze, w km 22+900 – 50+180, strona prawa i lewa zakończone zostało wyborem oferty
Przedsiębiorstwa Wielobranżowego „KERIM” Mirosław Tołwiński, 17-300 Siemiatycze, Wiercień Duży 26.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:
  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KERIM” Mirosław Tołwiński, 17-300 Siemiatycze, Wiercień Duży 26 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100 pkt.
  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych „TRAKT” Sp. z o.o., 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1-go Maja 8 – wykonawcę wykluczono z postępowania..

18.08.2008 r.

 

INFORMACJA O MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, wprowadza korektę do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww. zadanie, dotyczącą „Instrukcji dla Wykonawców”, „Kosztorysu ofertowego”, „Przedmiaru robót” i „Lokalizacji odcinków”, tj.:
W Instrukcji dla Wykonawców - pkt. 2.1:
  • jest: „2.1. Lokalizacja odcinków: droga wojewódzka Nr 690 Czyżew Osada – Ciechanowiec – Siemiatycze, w km 22+900 – 50+180, strona prawa i lewa.
    Zamówienie obejmuje:
    Lokalne ścięcie poboczy oraz uzupełnienie (miejsc zaniżonych) poboczy pospółką, rozłożenie i zagęszczenie pospółki mechanicznie – 806,30m3.”
  • powinno być: „2.1. Lokalizacja odcinków: droga wojewódzka Nr 690 Czyżew Osada – Ciechanowiec – Siemiatycze, w km 22+900 – 50+180, strona prawa i lewa.
    Zamówienie obejmuje:
    Lokalne ścięcie poboczy oraz uzupełnienie (miejsc zaniżonych) poboczy pospółką, rozłożenie i zagęszczenie pospółki mechanicznie – 806,70m3.”
W Kosztorysie ofertowym – Lp. 1, poz. „Lokalne uzupełnienie poboczy pospółką, rozłożenie i zagęszczenie pospółki mechanicznie”, kolumna 4 „Ilość”:
  • jest: „806,30”,
  • powinno być: „806,70”.
W Przedmiarze robót - Lp. 1, poz. „Lokalne uzupełnienie poboczy pospółką, rozłożenie i zagęszczenie pospółki mechanicznie”, kolumna 5 „Ilość”:
  • jest: „806,30”,
  • powinno być: „806,70”.
W Lokalizacji odcinków – poz. „Razem”:
  • jest: „806,30”,
  • powinno być: „806,70”.
W załączeniu:
  1. Kosztorys ofertowy – zmodyfikowany.
  2. Przedmiar robót – zmodyfikowany.
15.07.2008r.

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ścinka i uzupełnienie poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 690 Czyżew Osada - Ciechanowiec - Siemiatycze, w km 22+900 - 50+180, strona prawa i lewa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje lokalne ścięcie poboczy oraz uzupełnienie (miejsc zaniżonych) poboczy pospółką, rozłożenie i zagęszczenie pospółki mechanicznie - 806,30m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

  • Formularz oferty,
  • Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
  • Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
  1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
  3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
  4. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,
  5. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (brutto), odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, 17 - 300 Siemiatycze, ul.11-go Listopada 253.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, 17 - 300 Siemiatycze, ul.11-go Listopada 253.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Grygoruk

Wprowadzający: Jerzy Grygoruk

Data wprowadzenia: 2008-07-08

Data modyfikacji: 2008-08-18

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2008-07-08