Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2008-05-23 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645

Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania:
zadanie I: odcinek Granica Województwa – Gawrychy, zakończone zostało wyborem oferty

Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczypospolitej Polskiej Oddział w Białymstoku, 15-950 Białystok, ul. M. C. Skłodowskiej 2 pok. 202.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:
  • DROTECH Sp. z o. o., 15-516 Białystok, ul. K. Ciołkowskiego 90 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 75,52 pkt.;
  • DRO – KONSULT Sp. z o. o., Oddział w Białymstoku, 15-110 Białystok, ul. Kombatantów 7 – wykonawcę wykluczono z postępowania;
  • Konsorcjum firm: WYG International Sp. z o. o. ul. Żelazna 28/30, 00-832 Warszawa i White Young Green Consulting Limited Arndale Court, 1 Arndale Centre, Headingley, Leeds, SL6 2UJ – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 73,61 pkt.;
  • Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczypospolitej Polskiej Oddział w Białymstoku, 15-950 Białystok, ul. M. C. Skłodowskiej 2 pok. 202 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100 pkt.

7.08.2008 r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania:
zadanie II: odcinek Zbójna – Nowogród, zakończone zostało wyborem oferty

Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczypospolitej Polskiej Oddział w Białymstoku, 15-950 Białystok, ul. M. C. Skłodowskiej 2 pok. 202.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:

  • DRO – KONSULT Sp. z o. o., Oddział w Białymstoku, 15-110 Białystok, ul. Kombatantów 7 – wykonawcę wykluczono z postępowania;
  • Konsorcjum: WYG International Sp. z o. o. ul. Żelazna 28/30, 00-832 Warszawa i White Young Green Consulting Limited Arndale Court, 1 Arndale Centre, Headingley, Leeds, SL6 2UJ – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała  61,42 pkt.;
  • Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczypospolitej Polskiej Oddział w Białymstoku, 15-950 Białystok, ul. M. C. Skłodowskiej 2 pok. 202 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100 pkt.

7.08.2008 r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania:
zadanie III przebudowa mostu przez rzekę Narew w Nowogrodzie, zakończone zostało wyborem oferty

Konsorcjum firm: WYG International Sp. z o. o. ul. Żelazna 28/30, 00-832 Warszawa i White Young Green Consulting Limited Arndale Court, 1 Arndale Centre, Headingley, Leeds, SL6 2UJ.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:

  • Jerzy Drapa, ul. Szarych Szeregów 13/24, 15-666 Białystok – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 92,12 pkt.,
  • Pracownia projektowania i diagnostyki budowli inżynierskich  MOSTOPROJEKT  KATOWICE mgr inż. Marcin Czech, ul. Słupska 12/68, 40-715 Katowice – ofertę odrzucono,
  • Konsorcjum firm: WYG International Sp. z o. o. ul. Żelazna 28/30, 00-832 Warszawa i White Young Green Consulting Limited Arndale Court, 1 Arndale Centre, Headingley, Leeds, SL6 2UJ – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała  100,00 pkt.

7.08.2008 r.

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

W nawiązaniu do zapytaniem jednego z potencjalnych Wykonawców dotyczącego niniejszego postępowania, o następującej treści:
„Instrukcja dla Wykonawców, w paragrafie 7.8 mówi o dokumentach wymaganych od inżynierów uczestniczących w przetargu: „wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia).
Czy konieczne jest, aby były to dokumenty wystawione w Polsce (polskie uprawnienia zawodowe i wpis do OIIB w Polsce), czy są też uznawane odpowiednie dokumenty wystawione w państwach członkowskich Unii Europejskiej?”.
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:
Na potrzeby ww. postępowania przetargowego Wykonawca może przedłożyć odpowiednie dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wystawione w państwie członkowskim Unii Europejskiej, pod warunkiem, że zostaną one uznane na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008, Nr 63, poz. 394).

18.06.2008 r.

 

PL-Białystok: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

2008/S 101-135846

 

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, Do wiadomości Hanna Sołowianiuk - Kardasz, PL-15-620 Białystok. Tel. (48-85) 664 36 30. E-mail wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl. Faks (48-85) 664 36 30.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Inne: budownictwo drogowe, remonty i modernizacje dróg wojewódzkich.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania: zadanie I odcinek Granica Województwa – Gawrychy, zadanie II odcinek Zbójna – Nowogród, zadanie III przebudowa mostu przez rzekę Narew w Nowogrodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Usługi.
Kategoria usług: nr 12.
Główne miejsce świadczenia usług: Droga wojewódzka Nr 645.
Kod NUTS: PL343 .
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania: zadanie I odcinek Granica Województwa – Gawrychy, zadanie II odcinek Zbójna – Nowogród, zadanie III przebudowa mostu przez rzekę Narew w Nowogrodzie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74232000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
II.1.8) Podział na części: Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: jednej lub więcej części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania:
zadanie I odcinek Granica Województwa – Gawrychy,
zadanie II odcinek Zbójna – Nowogród,
zadanie III przebudowa mostu przez rzekę Narew w Nowogrodzie.

Szacunkowa wartość bez VAT: 1 469 482,64 PLN.

II.2.2) Opcje: Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 15 (od udzielenia zmówienia):
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: zadanie I odcinek Granica Województwa – Gawrychy.
KRÓTKI OPIS:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania: zadanie I odcinek Granica Województwa – Gawrychy.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):74232000.
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania: zadanie I odcinek Granica Województwa – Gawrychy.
Szacunkowy koszt bez VAT: 714 760,17 PLN.
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiącach: 15 (od udzielenia zamówienia).
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: nie dotyczy.
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: zadanie II odcinek Zbójna – Nowogród.
KRÓTKI OPIS:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania: zadanie II odcinek Zbójna – Nowogród.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):74232000.
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania: zadanie II odcinek Zbójna – Nowogród.
Szacunkowy koszt bez VAT: 482 267,28 PLN.
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiącach: 15 (od udzielenia zamówienia).
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: nie dotyczy.
CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: zadanie III przebudowa mostu przez rzekę Narew w Nowogrodzie
KRÓTKI OPIS:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania: zadanie III przebudowa mostu przez rzekę Narew w Nowogrodzie.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):74232000.
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi z podziałem na zadania: zadanie III przebudowa mostu przez rzekę Narew w Nowogrodzie.
Szacunkowy koszt bez VAT: 272 455,19 PLN.
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Okres w miesiącach: 15 (od udzielenia zamówienia).
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: nie dotyczy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości: zadanie I – 4 000,00 zł (słownie zł: cztery tysiące 00/100), zadanie II – 3 000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100), zadanie III – 2 000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące 00/100). Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego (brutto).
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Ustala się, że zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi na podstawie faktury oraz protokołu zdawczo - odbiorczego i wyceny powykonawczej rzeczywiście wykonanych opracowań. Płatność częściowa wynagrodzenia za zrealizowanie kompletnych opracowań wyszczególnionych w wycenie ofertowej, określona zostanie protokolarnie na podstawie wyceny ofertowej. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury przez Wykonawcę, na wskazany w niej numer rachunku bankowego.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia: Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  • Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

 

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
  • Formularz oferty - (odpowiednio do zadania I,zadania: II, zadanie III),
  • Wycena ofertowe - odpowiednio do zadania I,zadania: II, zadanie III),
  • Potwierdzenie wniesienia wadium - odpowiednio do zadania I,zadania II, zadanie III),
  • Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy:
  1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177,
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
  4. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
  5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert),
  6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert),
  7. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

 

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2,3,4,6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (dokumenty, o których mowa w pkt. 2, 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w pkt. 3, 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2, 3, 4, 5, 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 6 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia), tj.:
ZADANIE I – odcinek granica województwa - Gawrychy
  • autor projektu na budowę/przebudowę drogi: właściwe uprawnienia, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazane min. dwa projekty na budowę/przebudowę drogi publicznej dł. min. 1 km – potwierdzone referencjami,
  • autor projektu na budowę/przebudowę drogowych obiektów inżynierskich: właściwe uprawnienia, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazany min. jeden projekt na budowę/przebudowę drogowych obiektów inżynierskich – potwierdzony referencjami,
  • sprawdzający: 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, uprawnienia bez ograniczeń:
    • w zakresie dróg i drogowych obiektów inżynierskich, lub
    • w zakresie dróg i
    • w zakresie drogowych obiektów inżynierskich,
  • geodeta: uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
  • jednostka/osoba dokonująca badań geotechnicznych, geologicznych, konstrukcji jezdni, obiektów i wszelkich pomiarów,
  • jednostka/osoba opracowująca raport oddziaływania na środowisko;
ZADANIE II – odcinek. Zbójna – Nowogród
  • autor projektu na budowę/przebudowę drogi: właściwe uprawnienia, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazane min. dwa projekty na budowę/przebudowę drogi publicznej dł. min. 1 km – potwierdzone referencjami,
  • autor projektu na budowę/przebudowę obiektu mostowego właściwe uprawnienia, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazany min. jeden projekt na budowę/przebudowę obiektu mostowego o dł. min. 5 m – potwierdzony referencjami,
  • sprawdzający: 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, uprawnienia bez ograniczeń,:
    • w zakresie dróg i drogowych obiektów inżynierskich, lub
    • w zakresie dróg i
    • w zakresie drogowych obiektów inżynierskich,
  • geodeta: uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
  • jednostka/osoba dokonująca badań geotechnicznych, geologicznych, konstrukcji jezdni, obiektów i wszelkich pomiarów,
  • jednostka/osoba opracowująca raport oddziaływania na środowisko;
ZADANIE III – przebudowa mostu przez rzekę Narew
  • autor projektu na budowę/przebudowę obiektu mostowego właściwe uprawnienia, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazany min. jeden projekt na budowę/przebudowę obiektu mostowego o dł. min. 30 m – potwierdzony referencjami,
  • sprawdzający: 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, uprawnienia bez ograniczeń, właściwe w zakresie obiektów mostowych,
  • geodeta: uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
  • jednostka/osoba dokonująca badań geotechnicznych, geologicznych, konstrukcji jezdni, obiektów i wszelkich pomiarów,
  • jednostka/osoba opracowująca raport oddziaływania na środowisko;
2. zobowiązanie do współpracy (w przypadku „Personelu zgłoszonego do współpracy” tj. jednostek/osób nie będących pracownikami wykonawcy);
3. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. autorów projektu i sprawdzających na poszczególne zadania I, II, III);
4. wykaz opracowań projektowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, odpowiednio na zadanie tj.:
ZADANIE I – odcinek granica województwa - Gawrychy
  • zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt drogowy na budowę/przebudowę drogi publicznej na dł. min. 1,0 km, (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 100 000 PLN brutto) i zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt na budowę/przebudowę min. 1 drogowego obiektu inżynierskiego (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 5 000 PLN brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że opracowania zostały wykonane należycie; lub
  • zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt obejmujący łącznie budowę/przebudowę drogi publicznej na dł. min. 1,0 km i budowę/przebudowę min. 1 drogowego obiektu inżynierskiego, (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 100 000 PLN brutto), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że opracowania zostały wykonane należycie;
ZADANIE II – odcinek Zbójna – Nowogród
  • zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt drogowy na budowę/przebudowę drogi publicznej na dł. min. 1,0 km, (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 100 000 PLN brutto) i zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt na budowę/przebudowę min. 1 obiektu mostowego (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 20 000 PLN brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że opracowania zostały wykonane należycie; lub
  • zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt obejmujący łącznie budowę/przebudowę drogi publicznej na dł. min. 1,0 km i budowę/przebudowę min. 1 obiektu mostowego, (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 100 000 PLN brutto), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że opracowania zostały wykonane należycie;
ZADANIE III – przebudowa mostu przez rzekę Narew - zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt na budowę/przebudowę min. 1 obiektu mostowego (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 50 000 PLN brutto.

 

III.2.4) Zamówienia zastrzeżone: Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak.
Ustawa z dnia 7.7.1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 106, poz. 1126 z 2000r. z późn. zm.).
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: Tak.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 7.7.2008 - 08:30.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 7.7.2008 - 09:30.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą: Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert: Data: 7.7.2008 - 10:00.
Miejsce: Siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ: Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH: Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE: nie dotyczy.
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Jana Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail uzp@uzp.gov.pl. Tel. (48-22) 458 77 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 77 00.
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopię Zamawiającemu.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Departament Odwołań Urzędu zamówień Publicznych, Al. Jana Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel. (48-22) 458 78 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 77 00.
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 23.5.2008.

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Grygoruk

Data wytworzenia: 2008-05-23

Wprowadzający: Jerzy Grygoruk

Data wprowadzenia: 2008-05-23

Data modyfikacji: 2008-08-07

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2008-05-23