Ogłoszenie o zamówieniu Nr 218964 - 2008 z dnia 09.09.2008



Białystok: Remont nawierzchni jezdni i chodników w miejscowości Płonka Kościelna.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY                                              

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul.Syczewskiego 8 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, z dnia 30.09.2008r.  na: remont nawierzchni jezdni i chodników w m. Płonka Kościelna, zakończone zostało wyborem oferty
  • Przedsiębiorstwa Robót Drogowo-Mostowych „TRAKT” Spółka z o.o.,18-200 Wysokie Mazowieckie ul.1-go Maja 8.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
           
W postępowaniu przetargowym brało udział Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych „TRAKT” Spółka z o.o., 18-200 Wysokie Mazowieckie ul.1-go Maja 8, przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt..
 
3.10.2008
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax. 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni i chodników w miejscowości Płonka Kościelna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont nawierzchni jezdni i chodników w miejscowości Płonka Kościelna.
Zamówienie obejmuje:
  • Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,111 km
  • Rozebranie nawierzchni z betonu - 16,0 m2
  • Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (trylinka) - 30,0 m2
  • Rozebranie chodników z płyt drogowych betonowych 35x35x5 cm i 50x50x7 cm - 474,0 m2
  • Rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm - 231,0 m2
  • Rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm - 115,0 m
  • Rozebranie poręczy ochronnych sztywnych - 36,0 m
  • Wykonanie wykopów mechanicznie z gruntu kat. I-V z transportem urobku na odkład na odl. 15 km - 83,0 m3
  • Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 4,0 szt.
  • Wykonanie koryta ręcznie (profilowanie i zagęszczanie) podłoża w gr. kat. I-VI, głębokość koryta - 25 cm - 68,0 m2
  • Wykonanie koryta ręcznie (profilowanie i zagęszczanie) podłoża w gr. kat. I-VI, głębokość koryta - 38 cm - 165,0 m2
  • Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 942,0m2
  • Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsja asfaltową - 942,0m2
  • Podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie w-wa dolna, gr. 20cm-165,0 m2
  • Podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie w-wa górna, gr. 8cm-165,0 m2
  • Podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie w-wa górna, gr. 15cm-68,0 m2
  • Wyrównanie mieszankami mineralno-bitumicznymi - 5.0t
  • Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; w-wa ścieralna, grubość w-wy 5cm - 942,0 m2
  • Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno; średnia grubość warstwy 3cm - 157,0 m2
  • Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych (balustrada U - 11 a) - 18,0 m2
  • Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej(na płask)-20,0m
  • Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z oporem - 234,0 m
  • Wykonanie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm - 502,0 m2
  • Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm - 231,0 m
  • Wjazdy i wyjazdy bramowe z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm - 232,0 m2
  • Wykonanie trawników dywanowych gr. 10 cm - 93,5 m2
  • Projekt organizacji ruchu na czas robót
  • Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
  • Formularz oferty,
  • Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
  • Wskaźniki czynników cenotwórczych,
Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
  1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: - kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
  4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),
  5. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,
  6. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 PLN (brutto), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
  7. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt.od 1) do 2) dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. A. Syczewskiego 8, 15-199 Białystok, pokój nr 310.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. A. Syczewskiego 8, 15-199 Białystok, pokój nr 310.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2008-09-09

Data modyfikacji: 2008-10-07

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2008-09-09