Ogłoszenie o zamówieniu Nr 201301 - 2008 z dnia 2008-08-27 - Ścinka i uzupełnienie poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 647 Cieloszka - Turośl- Kolno - Stawiski od km 21+200 do km 29+700
Białystok: Ścinka i uzupełnienie poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 647 Cieloszka - Turośl- Kolno - Stawiski od km 21+200 do km 29+700.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- FERD Firma Robót Inżynieryjnych i Drogowych Ryszard Bianek 63-000 Środa Wlkp., ul. Szarych Szeregów 25 (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 58,64 pkt.),
- Firma „DROG – BUD” Józef Dymczyk, 17-100 Bielsk Podlaski ul. Białowieska 53 (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.).
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ścinka i uzupełnienie poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 647 Cieloszka - Turośl- Kolno - Stawiski od km 21+200 do km 29+700.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ścinka i uzupełnienie poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 647 Cieloszka - Turośl- Kolno - Stawiski od km 21+200 do km 29+700.
Zamówienie obejmuje: Ścinanie poboczy mechanicznie, gr. warstwy ścinanej 10 cm wraz z odwiezieniem ścinki na odkład - 9 480,0 m2 - lokalne uzupełnienie poboczy pospółką, rozścielenie i zagęszczenie pospółki mechanicznie, szerokość wyrównania wg zestawienia ilości robót - 447,0 m3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
- Formularz oferty,
- Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia).
Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
- oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
- wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,
- wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min.1zamówienie, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (brutto), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt.2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
Metryka strony