Ogłoszenie o zamówieniu Nr 221372 - 2008 z dnia 16.09.2008 Remont chodnika w m. Zabłudów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 685



Białystok: Remont chodnika w m. Zabłudów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 685 Zabłudów - Narew - Nowosady - Hajnówka - Kleszczele na odcinku od km 0+386 do km 0+610 (strona prawa) oraz od km 0+385 do km 0+538 (strona lewa)
Numer ogłoszenia: 221372 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Syczewskiego 8 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 08.10.2008 roku na: remont chodnika w m. Zabłudów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 685 Zabłudów - Narew - Nowosady - Hajnówka – Kleszczele na odcinku od km 0+386 do km 0+610 (strona prawa) oraz od km 0+385 do km 0+538 (strona lewa), zakończone zostało wyborem oferty:

  • Zakładu Produkcyjno – Usługowego Jerzy Bubieńczyk, 15-199 Białystok, ul. Włościańska 59.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu brał udział Zakład Produkcyjno – Usługowy Jerzy Bubieńczyk,15-199 Białystok, ul. Włościańska 59, przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena ) – oferta uzyskała 100,00 pkt..

 10.10.2008

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax. 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w m. Zabłudów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 685 Zabłudów - Narew - Nowosady - Hajnówka - Kleszczele na odcinku od km 0+386 do km 0+610 (strona prawa) oraz od km 0+385 do km 0+538 (strona lewa).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

  • Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,224 km
  • Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), gr. w-wy 15 cm - 1 265,80 m2
  • Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 4,0 m2
  • Rozebranie nawierzchni z betonu - 13,5 m2
  • Rozebranie nawierzchni z brukowca - 17,5 m2
  • Rozebranie chodników z płyt drogowych betonowych 35x35x5 cm - 113,0 m3
  • Rozebranie obrzeży betonowych - 68,0 m
  • Rozebranie przepustów z rur betonowych - 5,0 m
  • Rozebranie ścianek czołowych przepustów - 3,0 m3
  • Wykonanie wykopów mechanicznie z gruntu kat. I-V z transportem urobku na odkład na odl. ponad 15 km - 135,0 m3
  • Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-II z pozyskaniem i transportem gruntu na odl. ponad 15 km - 195,0 m3
  • Wykonanie koryta ręcznie (profilowanie i zagęszczanie) podłoża w gr. kat. I-VI, głębokość koryta - 10 - 45 cm - 743,0 m2
  • Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 15 cm - 192,5 m2
  • Wykonanie podsypki piaskowej gr. 5 cm - 456,0 m2
  • Podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm - 192,5 m2
  • Uzupełnienie poboczy pospółką - 329,0 m2
  • Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej (na płask) - 20,0 m
  • Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z oporem - 60,0 m
  • Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na ławie z pospółki - 46,0 m
  • Wykonanie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm - 461,0 m2
  • Wykonanie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm (chodnik tymczasowy z płytek z rozbiórki) - 90,0 m2
  • Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm - 389,0 m
  • Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm - 59,0 m
  • Wjazdy i wyjazdy bramowe z kostki brukowej betonowej kolorowej (czerwonej) gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm - 192,5 m2
  • Ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach 60x50x15 cm - 218,0 m
  • Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

  • Formularz oferty (zgodnie z załączonym drukiem),
  • Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
  • Wskaźniki czynników cenotwórczych,
  • Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
    1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
    2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
    3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
    4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),
    5. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,
    6. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN (brutto), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
    7. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on -nie dotyczy-.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym-ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.

W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1) do 2) dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Syczewskiego 8, 15-139 Białystok - pokój nr 310.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Syczewskiego 8, 15-139 Białystok - pokój nr 310.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2008-09-16

Data modyfikacji: 2008-10-10

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2008-09-16