Ogłoszenie o zamlówieniu Nr 2015-023068 z dnia 18.02.2015 r. Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z: „Budową i rozbudową dr. woj. Nr 671 na odcinku Sokolany – Janów.”

 


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z Budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 671 na odcinku Sokolany – Janów, zakończone zostało wyborem oferty Zakład Budownictwa Inżynieryjnego Karol Szymański, Al. Wojska Polskiego 27A/100, 18-300 Zambrów.

Wybrano ofertę, która uzyskała największą liczbę punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. DDG Sp. z o. o. Spółka komandytowa, ul. Warszawska 100, 21-500 Biała Podlaska, (przy kryterium oceny: najniższa cena/termin płatności faktury – z ceną ofertową: 73 062,00 zł. / termin płatności faktury 30 dni) – oferta odrzucona,
  2. JM-Projekt Jarosław Malinowski, ul. Klonowa 5, 16-300 Augustów, (przy kryterium oceny: najniższa cena/termin płatności faktury – z ceną ofertową: 86 100,00 zł. / termin płatności faktury …. dni) – oferta odrzucona,
  3. Robert Siemieniewski P.H.U. „BAUMARK”, ul. I Armii Wojska Polskiego 106, 07-202 Wyszków, (przy kryterium oceny: najniższa cena/termin płatności faktury – z ceną ofertową: 137 760,00 zł. / termin płatności faktury 30 dni) – oferta odrzucona,
  4. Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, Biuro w Olsztynie: ul. Lubelska 37E, 10-408 Olsztyn, (przy kryterium oceny: najniższa cena/termin płatności faktury – z ceną ofertową: 102 090,00 zł. / termin płatności faktury 30 dni) – oferta odrzucona,
  5. Zakład Budownictwa Inżynieryjnego Karol Szymański, Al. Wojska Polskiego 27A/100, 18-300 Zambrów, (przy kryterium oceny: najniższa cena/termin płatności faktury – z ceną ofertową: 78 105,00 zł. / termin płatności faktury 30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: najniższa cena – 98,00 pkt. / termin płatności faktury - 2 pkt., razem – 100,00 pkt. 

Białystok, dnia 10.04.2015 r.

 


Zbiorcze zestawienie ofert otwartych w dniu 18.03.2015 r. o godz. 11:00

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł

(brutto)

Cena zł

(brutto) po poprawieniu omyłki rachunkowej

Termin płatności faktury

1.

DDG Sp. z o. o. Spółka komandytowa

ul. Warszawska 100, 21-500 Biała Podlaska

73 062,00

 

30 dni

2.

JM-Projekt Jarosław Malinowski

ul. Klonowa 5, 16-300 Augustów

86 100,00

 

-

3.

P.H.U. „BAUMARK”

ul. I Armii Wojska Polskiego 106, 07-202 Wyszków

137 760,00

 

30 dni

4.

Grontmij Polska Sp. z o.o.

ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań

Biuro w Olsztynie:

ul. Lubelska 37E, 10-408 Olsztyn

102 090,00

 

30 dni

5.

Zakład Budownictwa Inżynieryjnego Karol Szymański

Al. Wojska Polskiego 27A/100, 18-300 Zambrów

78 105,00

 

30 dni

 kwota jaką Zamawiający planuje pozyskać: 110 000,00 zł brutto

 


UWAGA: zmiana terminu składania i otwarcia ofert 18.03.2015 r.


 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (wysłane do publikacji 10.03.2015 r.) opublikowane 12.03.2015 r.

12/03/2015    S50    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Białystok: Nadzór nad robotami budowlanymi

2015/S 050-087118

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Osoba do kontaktów: Hanna Sołowianiuk-Kardasz, Białystok 15-620, POLSKA. Tel.: +48 856767139. Faks: +48 856767153. E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 21.2.2015, 2015/S 37-063264)

Przedmiot zamówienia:
CPV:71247000

Nadzór nad robotami budowlanymi

Zamiast: 

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

12.3.2015 (10:30)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

12.3.2015 (11:00)

Powinno być: 

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

18.3.2015 (10:30)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

18.3.2015 (11:00)

Inne dodatkowe informacje

Informacje do poprawienia lub dodania w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

Więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

 


ZMIANA OGŁOSZENIA

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia do pobrania w załaczniku poniżej.

Białystok, dn. 10.03.2015 r.


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z Budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 671 na odcinku Sokolany – Janów:

  1. polegającą na zamieszczeniu przedmiarów branży drogowej - po zmianie 10.03.2015.
  2. polegającą na zamieszczeniu:
  • OPIS PW -671 po zmianie 10.03.2015
  • Rys. 4 .Przekroje normalne po zmianie 10.03.2015
  • RYSUNEK 4.1
  • RYSUNEK 4.2
  1. w części XIV ust. 2 SIWZ otrzymuje brzmienie:   

„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 10:30 dnia 18.03.2015 r.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, przedmiary, opis i rysunki (po zmianie) z dnia 10.03.2015 r. do pobrania poniżej.

Białystok, dnia 10.03.2015 r.


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (wysłane do publikacji 24.02.2015 r.) opublikowane 27.02.2015 r.

27/02/2015    S41    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Białystok: Nadzór nad robotami budowlanymi

2015/S 041-070016

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Osoba do kontaktów: Hanna Sołowianiuk-Kardasz, Białystok15-620, POLSKA. Tel.: +48 856767139. Faks: +48 856767153. E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 21.2.2015, 2015/S 37-063264)

Przedmiot zamówienia:
CPV:71247000

Nadzór nad robotami budowlanymi

Zamiast: 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:

Rozpoczęcie 27.4.2015. Zakończenie 9.10.2015

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

31.3.2015 (10:30)

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

31.3.2015 (11:00)

VI.4.2) Składanie odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie wnosi się:

1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem;

2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się:

3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:

4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

2. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.

Powinno być: 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:

Rozpoczęcie 30.3.2015. Zakończenie 9.10.2015.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

12.3.2015 (10:30)

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

w dniach: 30 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

12.3.2015 (11:00)

VI.4.2) Składanie odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Wykonawcy, przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

2. Wykonawcy, przysługuje odwołanie wyłącznie od czynności:

1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;

2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;

3) odrzucenia oferty odwołującego.

3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

4. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

5. Odwołanie wnosi się:

1) w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem, albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;

2) w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej (wobec treści ogłoszenia i postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia);

3) w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia (wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2).

6. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.

Środki ochrony prawnej reguluje dział VI ustawy.

Inne dodatkowe informacje

Informacje do poprawienia lub dodania w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

Więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

 


ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z Budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 671 na odcinku Sokolany – Janów, polegającą na zamieszczeniu przedmiarów robót.  

Białystok, dnia 26.02.2015 r.

 


ZMIANA OGŁOSZENIA

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia do pobrania w załaczniku poniżej.

Białystok, dn. 24.02.2015 r.

 


ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z Budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 671 na odcinku Sokolany – Janów:

      1. część IV SIWZ otrzymuje brzmienie:
    1. „1. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania robót budowlanych w czasie odbiorów robót i przeglądów gwarancyjnych przeprowadzanych w okresie 5 lat od daty odbioru ostatecznego.

      1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia ustala się na dzień podpisania umowy z wykonawcą robót.
      2. Termin zakończenia realizacji zamówienia: do 09.10.2015 r.
      3. Odbiór końcowy usługi nastąpi w dniu dokonania odbioru ostatecznego robót budowlanych.”

       

      1. w części VIII ust. 1 SIWZ otrzymuje brzmienie:

      „1. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 04.03.2015r.”

       

      1. w części IX ust. 1 SIWZ otrzymuje brzmienie:

      „1. Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni”

       

      1. w części XIV ust. 2 SIWZ otrzymuje brzmienie:   

      „2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 10:30 dnia 12.03.2015 r.

       

      1. w części XVI ust. 1 pkt. 2) SIWZ otrzymuje brzmienie:

      „2) Przez kryterium termin płatności faktury do oceny Zamawiający przyjmuje termin płatności faktury określony (w dniach), wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:

      - za termin płatności faktury wynoszący 30 dni od dnia przedłożenia faktury Zamawiającemu  - 2 pkt

      - za termin płatności faktury wynoszący 14 dni od dnia przedłożenia faktury Zamawiającemu  - 0 pkt

          Maksymalny termin płatności faktury nie może wynosić więcej niż 30 dni od dnia przedłożenia faktury Zamawiającemu.

          Oferta w kryterium termin płatności faktury może otrzymać maksymalnie 2 punkty….”

       

      1. w części XVII ust. 5 i 6 SIWZ otrzymują brzmienie:

      „5. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem. Natomiast, jeżeli zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostało przesłane w formie pisemnej, Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

      1.   Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem powyższych terminów, jeżeli:
      1. w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta,
      2. nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego Wykonawcy.”

       

      1. część XXII SIWZ otrzymuje brzmienie:

      „1. Wykonawcy, przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

      1. Wykonawcy, przysługuje odwołanie wyłącznie od czynności:
      1. opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
      2. wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
      3. odrzucenia oferty odwołującego.
      1. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
      2. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
      3. Odwołanie wnosi się:
      1. w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem, albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
      2. w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej (wobec treści ogłoszenia i postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia);
      3. w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia (wobec czynności innych niż określone w pkt. 1 i 2).
      1. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

      Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.

      Środki ochrony prawnej reguluje Dział VI ustawy.”

       

      8. w formularzu ofertowym ust. 2 otrzymuje brzmienie:

      „2. Oferujemy termin płatności faktury:

      1. 30 dni od dnia przedłożenia faktury Zamawiającemu *)
      2. 14 dni od dnia przedłożenia faktury Zamawiającemu *)

                 *) niepotrzebne skreślić

       

      9. we wzorze umowy z § 2 usuwa się ust. 3:

      3. Zakończenie realizacji robót: do 21.09.2015 r.

       

      10. we wzorze umowy z § 5 usuwa się ust. 3:

      3. Terminy urlopów wypoczynkowych osób z zespołu nadzorującego, przypadające w okresie realizacji umowy, należy uzgodnić z Zamawiającym. W tym celu wykonawca raz na 1 miesiąc przedstawi do akceptacji plan urlopów wraz ze wskazaniem osób zastępujących.

       

      11. we wzorze umowy § 8 ust. 5 otrzymuje brzmienie:

      „5. Termin płatności wynosi ….. dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.”

       

      12. we wzorze umowy z § 8 usuwa się ust. 7:

      7. Płatność faktury końcowej nastąpi pod warunkiem wywiązania się Wykonawcy z zobowiązań wynikających z niniejszej umowy.

       

      13. we wzorze umowy z § 10 usuwa się ust. 4:

      4. Zespół nadzorujący dostarczy Zamawiającemu wskazane przez nią informacje dotyczące usługi i projektu.

       

      14. we wzorze umowy § 10 ust. 5 otrzymuje brzmienie:

       „5. Na koniec trwania okresu gwarancji, Wykonawca usługi zobowiązany jest do uczestniczenia w odbiorze gwarancyjnym”

       

      15. we wzorze umowy § 17 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

      „1. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć do wglądu Zamawiającemu polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł, wraz z dowodami opłacenia składek”

       

      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, formularz oferty i wzór umowy (po zmianach) z dnia 24.02.2015 r. do pobrania poniżej. Zmiany naniesiono czcionką koloru czerwonego.

 

Białystok, dnia 24.02.2015 r.

 


21/02/2015    S37    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Białystok: Nadzór nad robotami budowlanymi

2015/S 037-063264

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
ul. Elewatorska 6
Punkt kontaktowy: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
Osoba do kontaktów: Hanna Sołowianiuk-Kardasz
15-620 Białystok
POLSKA
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Inny: zarządzanie drogami wojewódzkimi

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z: „Budową i rozbudową drogi wojewódzkiej nr 671 na odcinku Sokolany – Janów”.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi
Kategoria usług: nr 12: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektury krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Droga wojewódzka Nr 671 na odcinku Sokolany – Janów.

Kod NUTS PL34

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z: „Budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 671 na odcinku Sokolany – Janów”.
Zakres robót objętych pełnieniem nadzoru inwestorskiego obejmuje:
— poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji, korektę łuków poziomych i pionowych,
— budowę ronda w km 8+244 oraz w km 16+743,
— wykonanie chodników dla pieszych w m. Janów i m. Trzcianka,
— wykonanie zatok autobusowych z peronami w km 8+145,5 (strona lewa) i km 8+331 (strona prawa),
— budowę przepustu pod koroną drogi.
Roboty budowlane będą prowadzone na następujących odcinkach drogi wojewódzkiej Nr 671 zlokalizowanych pomiędzy m. Sokolany i m. Janów:
— od km 8+100 do km 8+560 (skrzyżowanie w msc. Trzcianka),
— od km 12+980 do km 13+395,50 (korekta łuku),
— od km 16+690 do km 16+800 (skrzyżowanie w msc. Janów).

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71247000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak

II.1.8)Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z: „Budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 671 na odcinku Sokolany – Janów”.

II.2.2)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3)Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Rozpoczęcie 27.4.2015. Zakończenie 9.10.2015

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

Ustala się wadium w wysokości – 2 000 PLN.
Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Faktury będą płatne w terminie maksymalnie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po dostarczeniu oświadczeń/dowodów zapłaty, o których mowa we wzorze umowy - na wskazany numer rachunku bankowego.

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami).

III.1.4)Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2)Warunki udziału

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2. posiadania wiedzy i doświadczenia.
W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest:
— wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – minimum 1 zamówienie realizowane przez Wykonawcę, które zostało wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegającym na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.3.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum Z, o wartości robót minimum 4 000 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodu czy nadzór ten został wykonany należycie;
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wskazanie:
4.1. Kierownik zespołu nadzorującego – Inspektor nadzoru robót drogowych winien:
1) posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji inspektora nadzoru do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, minimum 5 lat doświadczenia z uprawnieniami;
2) wykazać pełnienie samodzielnej funkcji technicznej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane na stanowisku inspektora nadzoru robót drogowych / kierownika budowy / kierownika robót drogowych na 1 zadaniu polegającym na budowie / rozbudowie / przebudowie dróg publicznych klasy minimum Z o wartości minimum 4 000 000 PLN (brutto);
4.2. Inspektor nadzoru na drogowych obiektach inżynierskich winien:
1) posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji inspektora nadzoru do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami;
2) wykazać pełnienie funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy / kierownika robót na wykonanym i rozliczonym min. 1 zadaniu polegającym na budowie / rozbudowie / przebudowie drogowego obiektu inżynierskiego.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Kierownika zespołu nadzorującego – Inspektora nadzoru robót drogowych z funkcją Inspektora nadzoru na drogowych obiektach inżynierskich i sprawowanie ich przez jedną osobę, o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania;
4.3. Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych winien:
— posiadać uprawnienia do nadzorowania / kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z branżą telekomunikacyjną w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia;
4.4. Inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych winien:
— posiadać uprawnienia do nadzorowania / kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z branżą elektroenergetyczną w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych z funkcją Inspektora nadzoru robót elektroenergetycznych i sprawowanie ich przez jedną osobę, o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania;
4.5. Inspektor nadzoru robót sanitarnych winien:
— posiadać uprawnienia do nadzorowania / kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z branżą sanitarną w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia;
4.6. Geodeta winien posiadać uprawnienia w zakresie:
1) geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych;
2) rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych;
3) geodezyjnej obsługi inwestycji;
5. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
6. Braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
7. Braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w cz. VI niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - załącznik Nr 1;
2) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów* czy zostały wy wykonane należycie (Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w cz. V ust. 2 SIWZ) – Załącznik Nr 3.
* Dowodem o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik Nr 4, 4a;
4) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – załącznik nr 5,
2. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy – załącznik Nr 2;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert).
2.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dot. niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
2.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa:
a) w ust. 2 pkt 2, 3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
— nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,
— nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
b) w ust. 2 pkt 5, 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
2.3 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem – wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, należy przedłożyć:
1) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – załącznik nr 6.
4. Dokumenty innych podmiotów.
Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał).
Z treści dokumentu musi jasno wynikać:
a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia;
c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem;
d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
(Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ.)
Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów:
— oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 ustawy,
— aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga:
Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca).
5. Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).
a) Oferta wspólna powinna zawierać:
— oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt 1, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców,
— dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2, 3, 4 składa dowolny Wykonawca /Wykonawcy wskazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę,
— oświadczenie wymienione w ust. 2 pkt. 1 i ust. 3 pkt 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 2–7, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.
b) Dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zostały określone w sekcji III. 2.1).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zostały określone w sekcji III.2.1).

III.2.3)Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zostały określone w sekcji III. 2.1).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zostały określone w sekcji III.2.1).

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej

1. Cena. Waga 98

2. Termin płatności faktury. Waga 2

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

31.3.2015 - 10:30

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 31.3.2015 - 11:00

Miejscowość:

Siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, Polska.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3)Informacje dodatkowe

1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują z zachowaniem formy pisemnej, w formie faksu.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznane się wykonawcy z jego treścią.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

VI.4.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem;
2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się:
3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:
4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
2. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

18.2.2015


 

ZMIANA OGŁOSZENIA

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia do pobrania w załaczniku poniżej.

Białystok, dn. 10.03.2015 r.


 

ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Metryka strony

Udostępniający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Godlewski

Wprowadzający: Krzysztof Godlewski

Data wprowadzenia: 2015-02-18

Data modyfikacji: 2015-04-10

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2015-02-18