Ogłoszenie o zamówieniu Nr 14375-2015 z dnia 03.02.2015 r. Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r.

  

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na ustawienie i naprawę barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r zakończone zostało wyborem oferty firmy BUDREX – KOBI, ul. Hetmańska 92,

15-727 Białystok.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 W postępowaniu przetargowym wzięła udział  firma BUDREX – KOBI, ul. Hetmańska 92, 15-727 Białystok  (przy kryterium oceny: najniższa cena - ceny jednostkowe i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: najniższa cena – 99,00 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 100,00 pkt.

 23.02.2015r.

 


UWAGA: zmiana terminu składania i otwarcia ofert 23.02.2015 r.


Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 14375-2015 z dnia 2015-02-03 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Białystok
Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r.
Termin składania ofert: 2015-02-19


Numer ogłoszenia: 21401 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 14375 - 2015 data 03.02.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, fax. 85 67 67 153.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).

 


ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ustawienie i naprawę barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r. w poniższym zakresie:

  1. w części XV ust. 2 SIWZ otrzymuje brzmienie:

„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 23.02.2015 roku

  1. w części XVII ust. 1 pkt. 1 ppkt. 1) SIWZ otrzymuje brzmienie:

„1) Przez kryterium cena Zamawiający rozumie sumę składową cen jednostkowych określonych w Załączniku Nr 1 do oferty (kosztorys ofertowy). Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę jednostkową z VAT wpisaną przez Wykonawcę. Liczba punktów w ramach kryterium ceny zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:

C= = å Ci x 100pkt x 99%

           i = 14

Oferta w kryterium cena, może otrzymać maksymalnie 99 punktów.

C1 ­– ustawienie barier ochronnych skarpowych 4-linowych                       

                                                                                                                                                0÷8 pkt

                                               najniższa cena

(C1) liczba punktów = -------------------------------- x 8 pkt

                                           cena badanej oferty

 

C2 - ustawienie barier ochronnych skarpowych 4-linowych wraz ze ścięciem pobocza o średniej grubości 10 cm i odwiezieniem materiału ze ścinki

                                                                                                                                               0÷8 pkt

                                            najniższa cena

(C2) liczba punktów = ------------------------------- x 8 pkt                                                                                                        

                                      cena badanej oferty

 

C3 - ustawienie barier ochronnych skrajnych 4-linowych

                                                                                                                                               0÷8 pkt

najniższa cena

         (C3) liczba punktów = ------------------------------ x 8 pkt

                                                cena badanej oferty

 

C4 - ustawienie barier ochronnych skrajnych 4-linowych wraz ze ścięciem pobocza o średniej grubości 10 cm i odwiezieniem materiału ze ścinki 

                                                                                                                                                0÷8 pkt

               najniższa cena

        (C4) liczba punktów = ------------------------------ x 8 pkt

            cena badanej oferty

 

C5 – wymiana słupków

                                                                                                                                                0÷8 pkt

             najniższa cena

        (C5) liczba punktów = ---------------------------- x 8 pkt

                                                 cena badanej oferty

       C6 – naciągnięcie liny

                                                                                                                                      0÷10 pkt

             najniższa cena

        (C6) liczba punktów = ---------------------------- x 10 pkt

                                                 cena badanej oferty

 

C7 – montaż złączki na linie

                                                                                                                                               0÷4 pkt

              najniższa cena

        (C7) liczba punktów = ---------------------------- x 4 pkt

                                                 cena badanej oferty

 

C8 – ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych o masie 24 kg/m

                                                                                                                                             0÷10 pkt

             najniższa cena

        (C8) liczba punktów = ---------------------------- x 10 pkt

                                                 cena badanej oferty

 

C9 – ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych o masie 24 kg/m wraz ze ścięciem pobocza o średniej grubości 10 cm i odwiezieniem materiału ze ścinki  

                                                                                                                                            0÷10 pkt 

             najniższa cena

        (C9) liczba punktów = ---------------------------- x 10 pkt

                                                cena badanej oferty

 

C10 – ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych o masie 24 kg/m – materiał zamawiającego                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  0÷4 pkt

               najniższa cena

        (C10) liczba punktów = ---------------------------- x 4 pkt

                                                   cena badanej oferty

 

C11 – demontaż uszkodzonych barier stalowych wraz ze słupkami oraz wywiezieniem materiału z rozbiórki

                                                                                                                                            0÷10 pkt

              najniższa cena

        (C11) liczba punktów = ---------------------------- x 10 pkt

                                                 cena badanej oferty

 

C12 – ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem z rur stalowych o rozstawie słupków z rur co 1,5 m

                                                                                                                                             0÷4 pkt

               najniższa cena

        (C12) liczba punktów = ---------------------------- x 4 pkt

                                                  cena badanej oferty

 

C13– ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem z rur stalowych o rozstawie słupków z rur co 1,5 m – materiał zamawiającego                 

                                                                                                                                            0÷4 pkt

             najniższa cena

        (C13) liczba punktów = ---------------------------- x 4 pkt

                                                 cena badanej oferty

 

C14– demontaż barier betonowych wraz z wywiezieniem gruzu

                                                                                                                                          0÷4 pkt

              najniższa cena

        (C14) liczba punktów = ---------------------------- x 4 pkt”

                                                  cena badanej oferty

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia po zmianach z dnia 17.02.2015 r. do pobrania poniżej.

 

Białystok, dnia 17.02.2015 r.

 


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r., Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:

Pytanie 1.

Prosimy o podanie poziomów powstrzymywania i szerokości pracujących dla barier linowych i stalowych oraz długości odcinków barier planowanych do ustawienia.

Odpowiedź:

Należy przyjąć do wyceny poziom powstrzymywania N2 dla szerokości pracującej W3.

Zamawiający w chwili obecnej nie określa długości barier do ustawienia, gdyż zlecenie będzie udzielane w przypadku pojawienia się takiej potrzeby.

Pytanie 2.

Prosimy o sprecyzowanie jakie elementy barier stalowych posiada Zamawiający i zamierza przekazać do wykonania robót z poz. 10 kosztorysu ofertowego tj. ustawienie barier stalowych jednostronnych o masie 24kg/m – materiał Zamawiającego, oraz o podanie przewidywanych długości odcinków barier montowanych zgodnie z poz. 10 kosztorysu w celu oszacowania kosztu brakujących elementów systemu.

Odpowiedź:

Zamawiający dostarczy Wykonawcy elementy barier niezbędne do ustawienia, naprawy bądź wymiany uszkodzonego odcinka.

Zamawiający w chwili obecnej nie określa długości barier do ustawienia, gdyż zlecenie będzie udzielane w przypadku pojawienia się takiej potrzeby.  

 

Białystok, dn. 2015.02.13


ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ustawienie i naprawę barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r. w zakresie kosztorysu ofertowego Załącznik Nr 1 do oferty. W opisie robót „Poręcze ochronne” dodaje się pozycję Nr 13: „Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem z rur stalowych o rozstawie słupków z rur co 1,5 m - materiał zamawiającego”.

Kosztorys ofertowy Załącznik Nr 1 do oferty (po zmianie 11.02.2015) - do pobrania poniżej.

Białystok, dnia 11.02.2015 r.

 


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Białystok: Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 14375 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1pkt.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienie na usługę ustawienia barier energochłonnych o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1pkt.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1pkt.1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1pkt.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów* czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty innych podmiotów. 1) Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy.; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności faktury - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2015-02-03

Data modyfikacji: 2015-02-23

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2015-02-03