Ogłoszenie o zamówieniu Nr 90320 - 2015 z dnia 21.04.2015 Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowań ul. Grodzieńskiej (droga wojewódzka Nr 693) z ulicami Świętojańską i Nadrzeczną w Siemiatyczach wraz z pełnieniem usługi nadzoru autor.

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowań ul. Grodzieńskiej (droga wojewódzka Nr 693) z ulicami Świętojańską i Nadrzeczną w Siemiatyczach wraz z pełnieniem usługi nadzoru autorskiego, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia  ustalonej w wysokości 60 000,00 złotych.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. Drogowskaz S.C. Marek Gwiazdowski, Adam Sosnowski, Wojciech Grzybowski, ul. Elewatorska 13/22, 15-620 Białystok, (przy kryterium oceny: cena: 123 000,00 zł – po korekcie: 86 100,00 zł i termin płatności faktury -  14 dni);
  2. ELIS Witold Ciszewski, ul. Handlowa 7 lok. 319, 15 – 399 Białystok, (przy kryterium oceny: cena: 87 999,99 zł – po korekcie 95 569,99 zł i termin płatności faktury -  30 dni);
  3. Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok, (przy kryterium oceny: cena – 129 150,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni).

            18.05.2015r.                                                                             

 


UWAGA ZMIANY SIWZ!

Termin składania ofert: 05.05.2015 godzina 09:30, otwarcie ofert godzina 10:00

Termin realizacji zamówienia: 15.11.2015

 


 

ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

           

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącej zadania na: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowań  ul. Grodzieńskiej (droga wojewódzka Nr 693) z ulicami Świętojańską i Nadrzeczną w Siemiatyczach wraz z pełnieniem usługi nadzoru autorskiego, tj.: dotyczące wzoru umowy, polegające na korekcie terminu realizacji zamówienia i zmianie wysokości kar umownych. 

  1. We wzorze umowy § 2 pkt 2, otrzymuje brzmienie:

„2. przekazanie dokumentacji Zamawiającemu: 15.11.2015r;”.

  1. We wzorze umowy § 10 ust. 1  pkt 2, 3, 4, otrzymują brzmienie:

„2) za opóźnienie w wykonaniu zamówienia w stosunku do terminów określonych w
§ 2 pkt 2 lub 3 - w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego netto, określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia, w odniesieniu do każdego z terminów,

3) za opóźnienie w usunięciu wad opracowania, w tym w trakcie odbioru oraz w okresie gwarancji lub rękojmi za wady - w wysokości 0,5% wynagrodzenia netto, określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia liczony od dnia następnego po upływie terminu przewidzianego na usunięcie wad,

4) w przypadku niepodjęcia czynności związanych z wykonaniem usługi nadzoru autorskiego w okresie trwania robót budowlanych wraz z odbiorami w okresie gwarancyjnym – w wysokości  0,5% wynagrodzenia umownego netto, określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy za każdorazowe niepodjęcie czynności związanych z nadzorem autorskim,”. 

Wzór umowy po zmianie dostępne w załączniku.  

30.04.2015 r.


 

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA POTENCJALNYCH WYKONAWCÓW

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytania potencjalnych wykonawców wyjaśnia, co następuje: 

Pytanie nr 1:

Czy zakres zamówienia obejmuje również skrzyżowanie z ul. Fabryczną?

Odpowiedź na pytanie nr 1

Zamówienie obejmie przebudowę skrzyżowania z ul. Fabryczną wraz z niezbędna infrastrukturą techniczna w zakresie niezbędnym (przewidzianym warunkami technicznymi). 

Pytanie nr 2:

Czy Inwestor przewiduje poszerzenie pasa drogowego tylko w obszarze przedmiotowych skrzyżowań tj. niezbędne do wydzielenia lewoskrętów czy również na pozostałych odcinkach?

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Wywłaszczenia działek powinny wynikać z  przyjętych rozwiązań technicznych oraz uwzględniać  przebudowę infrastruktury technicznej w niezbędnym zakresie. 

Pytanie nr 3:

Czy kary umowne określone w umowie w przypadku niedotrzymania terminu zakończenia prac projektowych w wysokości 1% nie są wygórowane? Proponujemy zmianę na 0,2% - 0,3%.

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Zamawiający dokonuje zmiany we wzorze umowy § 10 ust. 1  pkt 2, 3, 4, określając wysokość kar umownych na 0,5%. 

Pytanie nr 4:

Jaki jest zakres remontu mostu?

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Przebudowę istniejącego mostu obejmuje: podwyższenie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych oraz podwyższenie nośności min. do kl. B (400kN)
wg PN-85/S-10030 lub budowę nowego obiektu o nośności – kl. A (500kN)
wg PN-85/S-10030, z uwzględnieniem:

  • naprawy lub wymiany wszystkich uszkodzonych elementów konstrukcji mostu oraz wyposażenia,

  • naprawy i zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji, elementów stalowych i żelbetowych,

  • wymiany izolacji,

  • wymiany dylatacji,

  • naprawy/wymiany płyt przejściowych,

  • właściwego i zgodnego z obowiązującymi przepisami odwodnienia mostu,

  • wykonania nawierzchni na moście,

  • wykonania nawierzchni na chodnikach,

  • wprowadzenia elementów poprawiających bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszych zgodnie z rozporządzeniami MTiGM:

    • z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 63 z 03.08.2000r. z późn. zm.),

    • z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowania (Dz. U. Nr 43 z 14.05.1999r. z  późn. zm.). 

30.04.2015r.


 

 

ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącej zadania na: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowań  ul. Grodzieńskiej (droga wojewódzka Nr 693) z ulicami Świętojańską i Nadrzeczną w Siemiatyczach wraz z pełnieniem usługi nadzoru autorskiego, tj.: 

  1. W Część IV – SIWZ ust. 2 otrzymuje brzmienie:
  • „2. Zakończenie realizacji zamówienia i przekazanie opracowania Zamawiającemu:
    do dnia 15.11.2015r.”.

 

  1. W Część XV– SIWZ ust. 2 i 6 otrzymują brzmienie:

„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 05.05.2015r.”.

„6. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu określonym w ust. 2 o godz. 10:00 – w siedzibie zamawiającego - sala konferencyjna.”.

 

SIWZ po zmianie dostępne w załączniku.

 22.04.2015 r. 


 Numer ogłoszenia: 92274 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 90320 - 2015 data 21.04.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, fax. 85 67 67 153.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).
  • W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015..
  • W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 10:30.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 09:30.

 

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowań ul. Grodzieńskiej (droga wojewódzka Nr 693) z ulicami Świętojańską i Nadrzeczną w Siemiatyczach wraz z pełnieniem usługi nadzoru autorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowań ul. Grodzieńskiej (droga wojewódzka Nr 693) z ulicami Świętojańską i Nadrzeczną w Siemiatyczach wraz z pełnieniem usługi nadzoru autorskiego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę/rozbudowę/przebudowę drogi publicznej o klasie minimum Z, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
  • a) Projektant drogowy - osoba koordynująca wszystkie opracowania i branże: - posiadającego uprawnienia pozwalające na opracowanie dokumentacji projektowej objętej przedmiotowym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, - wskazanie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej (projekt budowlany) budowy/przebudowy/rozbudowy drogi publicznej klasy min. Z;
  • b) Sprawdzający projekt drogowy: - posiadającego właściwe uprawnienia pozwalające na sprawdzanie dokumentacji projektowej, objętej przedmiotowym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami;
  • c) Projektant drogowych obiektów inżynierskich: - posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania drogowych obiektów inżynierskich lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - wskazanie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej dotyczący budowy/przebudowy/rozbudowy (projekt budowlany) drogowego obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej klasy min. Z;
  • d) Sprawdzający projekt drogowych obiektów inżynierskich: -posiadającego właściwe uprawnienia pozwalające na sprawdzanie dokumentacji projektowej, objętej przedmiotowym zamówieniem;
  • e) Projektant - branża telekomunikacyjna: - posiadającego uprawnienia pozwalające na projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
  • f) Projektant - branża energetyczna: - posiadającego uprawnienia pozwalające na projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
  • g) Projektant - branża sanitarna: - posiadającego uprawnienia pozwalające na projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
  • h) Osoba odpowiedzialna za opracowania geodezyjne - posiadająca uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia;
  • i) Osoba odpowiedzialna za opracowania z zakresu ochrony środowiska: - osoba, posiadająca kwalifikacje w zakresie emisji zanieczyszczeń - hałasu, emisji spalin/ścieków i ochrony przyrody, - wykazanie min. 1 opracowania, gdzie osoba wskazana była autorem, współautorem opracowań, prac naukowych, ekspertyz w zakresie pomiaru hałasu emisji spalin/ścieków i ochrony przyrody na drogach publicznych lub drogowych obiektach inżynierskich. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Projektanta branży telekomunikacyjnej z funkcją Projektanta branży energetycznej oraz Projektanta drogowego z funkcją Projektanta drogowych obiektów inżynierskich i sprawowanie ich przez jedną osobę, o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykazanie wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów* czy zostały wykonane należycie, *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty innych podmiotów. 1) Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności faktury - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  1. W Część IV – SIWZ ust. 2 otrzymuje brzmienie:
  • „2. Zakończenie realizacji zamówienia i przekazanie opracowania Zamawiającemu:
    do dnia 15.11.2015r.”.

 

  1. W Część XV– SIWZ ust. 2 i 6 otrzymują brzmienie:

„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 05.05.2015r.”.

„6. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu określonym w ust. 2 o godz. 10:00 – w siedzibie zamawiającego - sala konferencyjna.”.

 

 

SIWZ po zmianie dostępne w załączniku.

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2015-04-21

Data modyfikacji: 2015-05-18

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2015-04-21