Ogłoszenie o zamówieniu Nr 90320 - 2015 z dnia 21.04.2015 Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowań ul. Grodzieńskiej (droga wojewódzka Nr 693) z ulicami Świętojańską i Nadrzeczną w Siemiatyczach wraz z pełnieniem usługi nadzoru autor.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowań ul. Grodzieńskiej (droga wojewódzka Nr 693) z ulicami Świętojańską i Nadrzeczną w Siemiatyczach wraz z pełnieniem usługi nadzoru autorskiego, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ustalonej w wysokości 60 000,00 złotych.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
- Drogowskaz S.C. Marek Gwiazdowski, Adam Sosnowski, Wojciech Grzybowski, ul. Elewatorska 13/22, 15-620 Białystok, (przy kryterium oceny: cena: 123 000,00 zł – po korekcie: 86 100,00 zł i termin płatności faktury - 14 dni);
- ELIS Witold Ciszewski, ul. Handlowa 7 lok. 319, 15 – 399 Białystok, (przy kryterium oceny: cena: 87 999,99 zł – po korekcie 95 569,99 zł i termin płatności faktury - 30 dni);
- Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok, (przy kryterium oceny: cena – 129 150,00 zł i termin płatności faktury - 30 dni).
18.05.2015r.
UWAGA ZMIANY SIWZ!
Termin składania ofert: 05.05.2015 godzina 09:30, otwarcie ofert godzina 10:00
Termin realizacji zamówienia: 15.11.2015
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącej zadania na: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowań ul. Grodzieńskiej (droga wojewódzka Nr 693) z ulicami Świętojańską i Nadrzeczną w Siemiatyczach wraz z pełnieniem usługi nadzoru autorskiego, tj.: dotyczące wzoru umowy, polegające na korekcie terminu realizacji zamówienia i zmianie wysokości kar umownych.
- We wzorze umowy § 2 pkt 2, otrzymuje brzmienie:
„2. przekazanie dokumentacji Zamawiającemu: 15.11.2015r;”.
- We wzorze umowy § 10 ust. 1 pkt 2, 3, 4, otrzymują brzmienie:
„2) za opóźnienie w wykonaniu zamówienia w stosunku do terminów określonych w
§ 2 pkt 2 lub 3 - w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego netto, określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia, w odniesieniu do każdego z terminów,
3) za opóźnienie w usunięciu wad opracowania, w tym w trakcie odbioru oraz w okresie gwarancji lub rękojmi za wady - w wysokości 0,5% wynagrodzenia netto, określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia liczony od dnia następnego po upływie terminu przewidzianego na usunięcie wad,
4) w przypadku niepodjęcia czynności związanych z wykonaniem usługi nadzoru autorskiego w okresie trwania robót budowlanych wraz z odbiorami w okresie gwarancyjnym – w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego netto, określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy za każdorazowe niepodjęcie czynności związanych z nadzorem autorskim,”.
Wzór umowy po zmianie dostępne w załączniku.
30.04.2015 r.
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA POTENCJALNYCH WYKONAWCÓW
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytania potencjalnych wykonawców wyjaśnia, co następuje:
Pytanie nr 1:
Czy zakres zamówienia obejmuje również skrzyżowanie z ul. Fabryczną?
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamówienie obejmie przebudowę skrzyżowania z ul. Fabryczną wraz z niezbędna infrastrukturą techniczna w zakresie niezbędnym (przewidzianym warunkami technicznymi).
Pytanie nr 2:
Czy Inwestor przewiduje poszerzenie pasa drogowego tylko w obszarze przedmiotowych skrzyżowań tj. niezbędne do wydzielenia lewoskrętów czy również na pozostałych odcinkach?
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Wywłaszczenia działek powinny wynikać z przyjętych rozwiązań technicznych oraz uwzględniać przebudowę infrastruktury technicznej w niezbędnym zakresie.
Pytanie nr 3:
Czy kary umowne określone w umowie w przypadku niedotrzymania terminu zakończenia prac projektowych w wysokości 1% nie są wygórowane? Proponujemy zmianę na 0,2% - 0,3%.
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający dokonuje zmiany we wzorze umowy § 10 ust. 1 pkt 2, 3, 4, określając wysokość kar umownych na 0,5%.
Pytanie nr 4:
Jaki jest zakres remontu mostu?
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Przebudowę istniejącego mostu obejmuje: podwyższenie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych oraz podwyższenie nośności min. do kl. B (400kN)
wg PN-85/S-10030 lub budowę nowego obiektu o nośności – kl. A (500kN)
wg PN-85/S-10030, z uwzględnieniem:
-
naprawy lub wymiany wszystkich uszkodzonych elementów konstrukcji mostu oraz wyposażenia,
-
naprawy i zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji, elementów stalowych i żelbetowych,
-
wymiany izolacji,
-
wymiany dylatacji,
-
naprawy/wymiany płyt przejściowych,
-
właściwego i zgodnego z obowiązującymi przepisami odwodnienia mostu,
-
wykonania nawierzchni na moście,
-
wykonania nawierzchni na chodnikach,
-
wprowadzenia elementów poprawiających bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszych zgodnie z rozporządzeniami MTiGM:
-
z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 63 z 03.08.2000r. z późn. zm.),
-
z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowania (Dz. U. Nr 43 z 14.05.1999r. z późn. zm.).
-
30.04.2015r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącej zadania na: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowań ul. Grodzieńskiej (droga wojewódzka Nr 693) z ulicami Świętojańską i Nadrzeczną w Siemiatyczach wraz z pełnieniem usługi nadzoru autorskiego, tj.:
- W Część IV – SIWZ ust. 2 otrzymuje brzmienie:
- „2. Zakończenie realizacji zamówienia i przekazanie opracowania Zamawiającemu:
do dnia 15.11.2015r.”.
- W Część XV– SIWZ ust. 2 i 6 otrzymują brzmienie:
„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 05.05.2015r.”.
„6. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu określonym w ust. 2 o godz. 10:00 – w siedzibie zamawiającego - sala konferencyjna.”.
SIWZ po zmianie dostępne w załączniku.
22.04.2015 r.
Numer ogłoszenia: 92274 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 90320 - 2015 data 21.04.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, fax. 85 67 67 153.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).
- W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015..
- W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 10:30.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 09:30.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowań ul. Grodzieńskiej (droga wojewódzka Nr 693) z ulicami Świętojańską i Nadrzeczną w Siemiatyczach wraz z pełnieniem usługi nadzoru autorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowań ul. Grodzieńskiej (droga wojewódzka Nr 693) z ulicami Świętojańską i Nadrzeczną w Siemiatyczach wraz z pełnieniem usługi nadzoru autorskiego.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę/rozbudowę/przebudowę drogi publicznej o klasie minimum Z, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
- a) Projektant drogowy - osoba koordynująca wszystkie opracowania i branże: - posiadającego uprawnienia pozwalające na opracowanie dokumentacji projektowej objętej przedmiotowym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, - wskazanie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej (projekt budowlany) budowy/przebudowy/rozbudowy drogi publicznej klasy min. Z;
- b) Sprawdzający projekt drogowy: - posiadającego właściwe uprawnienia pozwalające na sprawdzanie dokumentacji projektowej, objętej przedmiotowym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami;
- c) Projektant drogowych obiektów inżynierskich: - posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania drogowych obiektów inżynierskich lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - wskazanie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej dotyczący budowy/przebudowy/rozbudowy (projekt budowlany) drogowego obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej klasy min. Z;
- d) Sprawdzający projekt drogowych obiektów inżynierskich: -posiadającego właściwe uprawnienia pozwalające na sprawdzanie dokumentacji projektowej, objętej przedmiotowym zamówieniem;
- e) Projektant - branża telekomunikacyjna: - posiadającego uprawnienia pozwalające na projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- f) Projektant - branża energetyczna: - posiadającego uprawnienia pozwalające na projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- g) Projektant - branża sanitarna: - posiadającego uprawnienia pozwalające na projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- h) Osoba odpowiedzialna za opracowania geodezyjne - posiadająca uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia;
- i) Osoba odpowiedzialna za opracowania z zakresu ochrony środowiska: - osoba, posiadająca kwalifikacje w zakresie emisji zanieczyszczeń - hałasu, emisji spalin/ścieków i ochrony przyrody, - wykazanie min. 1 opracowania, gdzie osoba wskazana była autorem, współautorem opracowań, prac naukowych, ekspertyz w zakresie pomiaru hałasu emisji spalin/ścieków i ochrony przyrody na drogach publicznych lub drogowych obiektach inżynierskich. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Projektanta branży telekomunikacyjnej z funkcją Projektanta branży energetycznej oraz Projektanta drogowego z funkcją Projektanta drogowych obiektów inżynierskich i sprawowanie ich przez jedną osobę, o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykazanie wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów* czy zostały wykonane należycie, *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty innych podmiotów. 1) Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin płatności faktury - 1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- W Część IV – SIWZ ust. 2 otrzymuje brzmienie:
- „2. Zakończenie realizacji zamówienia i przekazanie opracowania Zamawiającemu:
do dnia 15.11.2015r.”.
- W Część XV– SIWZ ust. 2 i 6 otrzymują brzmienie:
„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 05.05.2015r.”.
„6. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu określonym w ust. 2 o godz. 10:00 – w siedzibie zamawiającego - sala konferencyjna.”.
SIWZ po zmianie dostępne w załączniku.
Metryka strony