Ogłoszenie o zamówieniu Nr 90324 - 2015 z dnia 21.04.2015 Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 r. z podziałem na zadania

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1: RDW w Białymstoku Zadanie 2: RDW w Łomży Zadanie 3: RDW w Siemiatyczach Zadanie 4: RDW w Sokółce Zadanie 5: RDW w Suwałkach, zakończone zostało na:

Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku,

Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży,

Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach,

Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce,

Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach

wyborem oferty firmy EuroFuturo Magdalena Stankiewicz, ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok.

Wybrano oferty z największą liczbą punktów, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

  1. PHU „NEJMAN” Anna Nejman ul. Łagodna 22, 15-641 Klepacze (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena –  61,87 pkt. termin płatności faktury 0 pkt., razem – 61,87 pkt);
  2. EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 99,00  pkt. termin płatności faktury 1,00  pkt., razem – 100,00 pkt);
  3. „EXTRAL” Iwona chojnowska Malinowo Nowe 3, 07-407 Czerwin (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 54,80 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem –  55,80 pkt).

Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży

  1. „DRWALEX” Wiesław Grzyb Białobiel ul. Spokojna 7, 07-402 Lelis (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 52,21 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 53,21 pkt);
  2. Rafał Niemira Usługi Dla Rolnictwa ul. Wyszyńskiego 1, 07-324 Szulborze Wielkie (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 40,15 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 41,15 pkt);
  3. EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 99,00 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 100,00 pkt);
  4. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Mirosław Pełszyński ul. kolejowa 28, 19-100 Mońki (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena –  60,50 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 61,50 pkt);
  5. „EXTRAL” Iwona Chojnowska, Malinowo Nowe 3, 07-407 Czerwin (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 59,55 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 60,55 pkt).

Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach

  1. EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 99,00 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 100,00 pkt);
  2. Beata Błaszczak PROFEST Firma Usługowa Suchcice, ul. Główna 7, 07-407 Czerwin EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena –  81,07 pkt. termin płatności faktury 0 pkt., razem – 81,07 pkt).

Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce

  1. Rafał Niemira Usługi Dla Rolnictwa ul. Wyszyńskiego 1, 07-324 Szulborze Wielkie (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 41,98 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 42,98 pkt);
  2. VIA Perfect Guziejko Seweryn, Zdroje 9, 16-020 Czarna Białostocka Rafał Niemira Usługi Dla Rolnictwa ul. Wyszyńskiego 1, 07-324 Szulborze Wielkie (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 43,78 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 44,78 pkt);
  3. EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 99,00 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 100,00 pkt).

Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach

  1. Mechanika-Usługi Rolnicze i roboty Drogowe Ryszard Tomkiel, Giby 43, 16-506 Giby (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 89,95 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 90,95 pkt);
  2. EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 99,00 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 100,00 pkt).

 

Białystok, dn. 2015.05.11


Kwota jaką dysponuje Zamawiający: 260 000 zł (z możliwością pozyskania dodatkowych środków)

 

Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*

 

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł.

(brutto)

Termin płatności faktur

(dni)

1

„DRWALEX” Wiesław Grzyb,                                   Białobiel ul. Spokojna 7, 07-402 Lelis

Zad. 2 – 67 922,13

30

2

Rafał Niemira Usługi dla Rolnictwa                              ul. Wyszyńskiego 1, 07-324 Szulborze Wielkie

Zad. 2 – 88 342,85

Zad. 4 – 76 901,57

30

3

VIA Perfect Guziejko Seweryn

Zdroje 9, 16-020 Czarna Białostocka

Zad. 4 – 73 737,50

30

4

Mechanika-Usługi Rolnicze i Roboty Drogowe Ryszard Tomkiel, 16-506 Giby

Zad. 5 – 47 186,97

30

5

PHU „NEJMAN” Anna Nejman

ul. Łagodna 22, 15-641 Klepacze

Zad. 1 - 79 940,79

14

6

EuroFuturo Magdalena Stankiewicz                     ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok

Zad. 1 – 49 962,99

Zad. 2 – 35 819,30

Zad. 3 – 43 215,14

Zad. 4 – 32 608,71

Zad. 5 – 42 872,76

30

7

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Mirosław Pełszyński,                                   ul. Kolejowa 28, 19-100 Mońki

Zad. 2 – 58 609,50

30

8

„EXTRAL” Iwona Chojnowska

Malinowo Nowe 3, 07-407 Czerwin

Zad. 1 – 90 265,42

Zad. 2 – 59 549,34

30

9

Beata Błaszczak PROFEST firma Usługowa

Suchcice, ul. Główna 7, 07-407 Czerwin

Zad. 3 – 52 772,49

14

Białystok, dn. 2015.04.29


Numer ogłoszenia: 90324 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1: RDW w Białymstoku Zadanie 2: RDW w Łomży Zadanie 3: RDW w Siemiatyczach Zadanie 4: RDW w Sokółce Zadanie 5: RDW w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1: RDW w Białymstoku Zadanie 2: RDW w Łomży Zadanie 3: RDW w Siemiatyczach Zadanie 4: RDW w Sokółce Zadanie 5: RDW w Suwałkach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie na usługi związane z koszeniem o wartości nie mniejszej niż 5 000 PLN brutto wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest dysponowanie: min. 1 kosiarką ciągnikową bijakową wraz z informacją o dostępie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazanie wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów* czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty innych podmiotów. Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności faktury - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1: RDW w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1: RDW w Białymstoku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 2: RDW w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 2: RDW w Łomży.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 3: RDW w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 3: RDW w Siemiatyczach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 4: RDW w Sokółce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 4: RDW w Sokółce.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 5: RDW w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 5: RDW w Suwałkach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2015-04-21

Data modyfikacji: 2015-05-11

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2015-04-21