Ogłoszenie o zamówieniu Nr 218206 - 2015 z dnia 25.08.2015 Adaptacja budynku biurowo-magazynowego przy ul. Usługowej 6/2 w Zaściankach na potrzeby RDW w Białymstoku.

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na adaptację budynku biurowo-magazynowego przy ul. Usługowej 6/2 w Zaściankach na potrzeby RDW w Białymstoku, zostało unieważnione na podstawie art. 93  ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), ponieważ oferta z najniższą ceną tj. 502 225,08 zł., przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 483 600 zł..

Białystok, dn. 2015.09.10


ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do SIWZ na: Adaptację budynku biurowo-magazynowego przy ul. Usługowej 6/2 w Zaściankach na potrzeby RDW w Białymstoku, dotyczące kosztorysu ofertowego na roboty sanitarne. Kosztorys ofertowy roboty sanitarne zmiana z dn. 02.09.2015 - do pobrania w załączniku poniżej.

Białystok, dn. 2015.09.02


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

 

W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na: Adaptację budynku biurowo-magazynowego przy ul. Usługowej 6/2 w Zaściankach na potrzeby RDW w Białymstoku, Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:

Pytanie nr 1

Przedmiar robót na roboty sanitarne - „KOSZTORYS OFERTOWY -załącznik 1C" ujmuje dostawę i montaż 15szt. grzejników typu C, natomiast zaworów powrotnych prostych (poz. Nr3.2.24) wpisano 16szt. i zaworów termostatycznych prostych (poz. Nr3.2.26) 16szt. Czy obmiar tych pozycji nie powinien wynosić 15szt.? Jeżeli tak prosimy o korektę przedmiaru robót, tak aby ujednolicić zakres robót dla wszystkich oferentów.

Odpowiedź:

Obmiar tych pozycji powinien wynosić 15 szt.

Pytanie nr 2

Przedmiar robót na roboty sanitarne - „KOSZTORYS OFERTOWY -załącznik 1C" ujmuje dostawę i montaż 16szt. grzejników, natomiast rur przyłącznych (poz. Nr3.2.7) wpisano 17szt. i głowic termostatycznych (poz. Nr3.2.27) 17szt. Czy obmiar tych pozycji nie powinien wynosić 16szt.? Jeżeli tak prosimy o korektę przedmiaru robót, tak aby ujednolicić zakres robót dla wszystkich oferentów.

Odpowiedź:

Obmiar tych pozycji powinien wynosić  16 szt.

Pytanie nr 3

Przedmiar robót na roboty sanitarne - „KOSZTORYS OFERTOWY -załącznik 1C" ujmuje dostawę i montaż 16szt. grzejników i nagrzewnicy wodnej- l szt., natomiast próby z dokonaniem regulacji (poz. Nr3.2.31) wpisano 19 szt. Czy obmiar tych pozycji nie powinien wynosić 17szt.? Jeżeli tak prosimy o korektę przedmiaru robót, tak aby ujednolicić zakres robót dla wszystkich oferentów.

Odpowiedź:

Obmiar tych pozycji powinien wynosić  17 szt.

Pytanie nr 4

Przedmiar robót na roboty sanitarne - „KOSZTORYS OFERTOWY -załącznik 1C" przewiduje prace demontażowe na potrzeby instalacji wod-kan i c.o. natomiast pomija kotłownię olejową. Czy przeprowadzenie w/w prac nie jest przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego i Zamawiający wykona je we własnym zakresie? Jeżeli nie prosimy o dopisanie adekwatnych pozycji kosztorysowych dotyczących tego zakresu robót.

Odpowiedź:

Demontaż kotłowni nie wchodzi w zakres zamówienia.

Pytanie nr 5

Prosimy o uzupełnienie dokumentacji o wykaz kanałów i kształtek do projektu wentylacji, tak aby móc prawidłowo wykonać wycenę i wykonać instalację.

Odpowiedź:

Przewody wentylacyjne z blachy stalowej ocynkowanej kołowe typ S (Spiro) o śr. do 100mm – udział kształtek do 55% 3.14*0.40*10

Przewody wentylacyjne z blachy stalowej ocynkowanej kołowe typ S(Spiro) o śr. Do 200 mm - udział kształtek do 55% 3.14*0.11*3, 3.14*0.16*10

Przewody wentylacyjne z blachy stalowej ocynkowanej kołowe typ S (Spiro) o śr. do 400 mm - udział kształtek do 55% 3.14*0.40*10

Pytanie nr 6

Czy Zamawiający przewiduje wydzielenie stref pożarowych na adaptowanym budynku? Jeżeli tak prosimy o wskazanie poszczególnych pomieszczeń, które będą je stanowić oraz dopisanie adekwatnych pozycji przedmiarowych.

Odpowiedź:

Budynek stanowi jedną strefę pożarową.

Pytanie nr 7

Przedmiar robót na roboty sanitarne - „KOSZTORYS OFERTOWY -załącznik 1C" ujmuje dostawę i montaż 3szt. umywalek zwykłych (poz. Nr3.1.4.10), 3szt. baterii (poz. Nr3.1.4.8) i l szt. misek ustępowych zwykłych (poz. Nr3.1.4.10), tymczasem na rysunkach są 4szt. umywalki zwykłe wraz z bateriami i 2szt. miski ustępowe zwykłe. Która informacja jest prawdziwa? Prosimy o korektę przedmiaru robót.

Odpowiedź:

Rysunki zawierają adnotacje (kolor czerwony) zwężające zakres prac, z których m. in. wynika, że pomieszczenie WC na I piętrze pozostaje bez zmian, tym samym obie informacje są poprawne.

 

Białystok, dn. 2015.09.02


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na: Adaptację budynku biurowo-magazynowego przy ul. Usługowej 6/2 w Zaściankach na potrzeby RDW w Białymstoku o treści:

"W związku z przygotowywaniem oferty proszę o wyjaśnienia czy demontaż urządzeń kotłowni wchodzi w zakres zamówienia ? Jeżeli tak proszę o dodanie odpowiednich pozycji e przedmiarze branży sanitarnej.",

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia, iż demontaż urządzeń kotłowni nie wchodzi w zakres zamówienia.

  

Białystok, dnia 31.08.2015 r.


ZMIANA Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do SIWZ dot. kosztorysów ofertowych polegającą na dodaniu kolumny z podstawą wyceny.

Kosztorysy po zmianach z dnia 28.08.2015 roku do pobrania poniżej.

Białystok, dn. 28.08.2015 r.



Numer ogłoszenia: 218206 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku biurowo-magazynowego przy ul. Usługowej 6/2 w Zaściankach na potrzeby RDW w Białymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja budynku biurowo-magazynowego przy ul. Usługowej 6/2 w Zaściankach na potrzeby RDW w Białymstoku. Zakres robót m.in. obejmuje: - Ocieplenie ścian budynku metodą lekką mokrą - Wykonanie podbitki dachowej, orynnowania, obróbek kominów wentylacyjnych - Remont pomieszczeń parteru części biurowej - Wymiana stolarki okiennej/naświetli w części magazynowej - Wydzielenie w części magazynowej pomieszczenia kotłowni i pomieszczenia gospodarczego wraz z ich zadaszeniem - Rozbiórka i wykonanie nowych instalacji: elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania z kotłownią olejową - Wykonanie powłok malarskich połaci dachowych i wrót magazynowych z ich dociepleniem - Wykonanie podestów wejściowych i zadaszenia wejścia głównego - Uzupełnienie ubytków tynków oraz odmalowanie ścian i sufitów w części magazynowej.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.24.00-7, 45.42.11.00-5, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 zamówienie na budowę/przebudowę/remont budynku o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (brutto) wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie osoby koordynującej roboty i odpowiedzialnej za realizację zamówienia tj. Kierownika robót.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodów* dotyczących wymaganych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w cz. V ust. 2 SIWZ), *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty innych podmiotów. 1) Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin zakończenia realizacji robót - 2

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2015-08-25

Data modyfikacji: 2015-09-10

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2015-08-25